1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Films] Meningen, reviews, previews, etc! [Deel 16]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Goiz, 17 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Enter The Void? Nog nooit van gehoord! Keek dus net even de trailer, en ik weet niet echt wat ik er nou moet van verwachten? Het lijkt echt een vage B film...

2. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.723
    Tuurlijk is het een persoonlijke lijst, maar je kan er gewoon niet omheen om hem tenminste op plekje 20 te zetten, helemaal met een aantal crapfilms in die lijst, zoals Knight And Day.

3. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Ik mis Shutter Island ook. Maar JackAss 3D zal hij vast ook beter vinden. :+

4. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb er maar 7 van z'n 20 gezien .. Volgens de titel zijn het z'n favoriete films van 2010, dat is niet hetzelfde als beste :)

5. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Blijkbaar kan dat dus wel ;)

6. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Shutter Island en Inception horen daar sowieso in thuis, maar misschien houdt hij niet zo van Leonardo DiCaprio als acteur hé ;).

Fantastic Mr. Fox stond ook bij velen in de favorieten-lijst van 2010, bij veel mensen :eek:. Ik vond hem ook echt tof :cool:.

7. fredfenster

fredfenster Active Member

Leuk Bevonden:
    3.319
    Nah, Under Siege is standaard actie. Inception is wel meer dan een actiefilm m.i.

8. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    RED

Lekkere wegkijker. Zakt een beetje in in het middengedeelte maar dat duurt gelukkig niet te lang. Gewoon een grappige actiefilm.

7.5/10

9. Henrive

Henrive zuur

Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb er best wel veel artikelen over gelezen en zo, film heeft behoorlijk wat aandacht gehad.

Ik moet hem nog zien maar hij schijnt in ieder geval behoorlijk trippy te zijn.

10. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    Dinner for schmucks
    Hahaha, zeker een vette komedie. Ik vind Steve Carrel altijd super grappig, ben echt fan van hem. Fantastische rol, heb echt meerdere keren hardop gelachen! Het verhaal en alles is misschien niet fantastisch en ingewikkeld maar ik vond het echt super grappig. De film voelt in ieder geval goed!

7,5

11. Nerrion

Nerrion yikes

Leuk Bevonden:
    177
    Heb hem toevallig net binnengehaald! Ben van plan om hem binnenkort te kijken maar als ik moet kiezen tussen gamen, of een film kijken kies ik vaak toch voor het eerste. En Steve Carell is gewoon _O_

12. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Dan moeten jullie vooral deze gaan kijken:

Date Night

We keken hem met de familie laat in de avond en pikten de kortste film uit, deze film dus. Ookal duurde hij maar zo'n 80 minuten, na zo'n 45 zijn we er mee gestopt. Wat een vreselijk slechte film is dit zeg. Het enige lichtpuntje is Steve Carell's hoofd, want veel goed acteerwerk heeft hij ook niet geleverd. Een enorm onorgineel en voorspelbaar verhaal, gadver. Dusja.. amateuristische film.

2.5

13. Nerrion

Nerrion yikes

Leuk Bevonden:
    177
    Mwoah, ik vond hem best leuk :+. Ik zet sowieso bijna nooit een film af. Enige keer dat ik dat deed was bij Avatar: The Last Airbender, wat een kutfilm zeg 8)

14. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ah same here!
    Heb hem ook niet afgekeken. Ben normaal ook niet zo'n fan van Steve Carrell (behalve in het Evan Almighty, flauw, maar moest wel lachen) maar deze film sloeg echt alles: grappen waren te slecht voor woorden. ;)

Laatst weer een paar films aangeschaft, moet ze toch maar eens gaan kijken:
    - (500) days of summer
    - Slumdog Millionaire
    - Robin Hood
    - The Social Network

Laatst bewerkt: 5 jan 2011
  15. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Ik vind Steve Carell altijd een beetje tegenvallen in films, terwijl hij in The Office US gewoon geniaal is :cool:.

Maaarja, deze film was gewoon kwalitatief uitermate teleurstellend.

16. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Easy A

Hij was best wel lachen eigenlijk. Vind het sfeertje bij dit soort films altijd wel leuk. Net zoals Superbad of Nick and Norah's Infinite Playlist. Verder zit er zo Highschool rode draad in maar het andere is best wel leuk bedacht.

7.5/10

17. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    En dat terwijl Evan Almighty z´n slechtste film word genoemd!
    Heb Date Night nog niet gezien, maar ik vind Steve Carrel geweldig in alles wat ik tot nu toe heb gezien.

18. jan_tran

jan_tran Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Nu al uit op DVD?

19. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Nee, maar wel al uit op internet? :b:

20. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Beetje lullig om te zeggen dat je het dan hebt aangeschaft...

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina