1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Films] Meningen, reviews, previews, etc! [Deel 16]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Goiz, 17 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NapoleJon

    NapoleJon Active Member

    Berichten:
    634
    Leuk Bevonden:
    0
    Net dus ook maar even Despicable me gekeken, maar ik vond er eigenlijk weinig aan. Het had wel wat grappige momenten, maar die had ik allemaal al eens in een trailer oid gezien. Het meest verschrikkelijke vindt ik nog wel dat er in elke animatie film op het einde (Pixar uitgezonderd) blijkbaar een stom nummer gedraaid moet worden waar iedereen dan opeens op gaat dansen en mee gaat zingen.

    6,5
     
  2. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Lock, Stock and Two Smoking Barrels

    Volgensmij best wel schandalig maar ik had nog nooit van deze film gehoord. Vond het echt een geniale Britse misdaadfilm. De duistere droge humor, de plottwists, dialogen, alles klopte precies. Zo briljant hoe op het einde alles door elkaar loopt terwijl het in het begin totaal niets met elkaar te maken leek te hebben. Deed me ook een beetje aan Pulp Fiction denken.

    8.5
     
  3. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Niet aan Snatch?
     
  4. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Niet als je die ook niet hebt gezien, waar ik vanuit ga 8)
     
  5. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
  6. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Vandaar m'n vraag :+

    Nou, dan lijkt je volgende film me een inkoppertje.
     
  7. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Inderdaad, Pulp Fiction.
     
  8. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.041
    Leuk Bevonden:
    9.603
    Nee Revolver uiteraard.
     
  9. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.702
    Leuk Bevonden:
    17.916
    Forrest gump

    Een van de mooiste, af en toe grappigste, maar ook ontroerendste films die ik ooit heb gezien.

    10/10
     
  10. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Oeh, laat. Maar beter laat, dan nooit! Super film inderdaad. Kan wel mijn verhaal van vorige maand nog eens houden, maar komt er op neer dat het ook één van mijn favoriete films is. En wat een geweldige personages. Bubba en Lt. Dan zijn echt geniaal! _O_
     
  11. Henrive

    Henrive zuur

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb Forrest Gump nog nooit helemaal gezien geloof ik, ik kan Tom Hanks zijn pruilhoofd over het algemeen niet zo goed hebben geloof ik.
     
  12. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    't Is ook gewoon niet echt een bijzondere film. Snap de hype niet. Zet een mentaal gestoorde neer als een zielige doch sympathieke kerel en je hebt dit effect. Makkelijk zieltjes winnen. Ik vond het niet veel, en bovendien vond ik Hanks niet overtuigend.
     
  13. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat truukje wordt inderdaad vaak gebruikt, waarbij ik I Am Sam het grootste gedrocht vond die even snel zieltjes wilde winnen.

    Maar Forrest Gump vind ik een geweldige film mede door het verhaal. Forrest komt keer op keer in belangrijke amerikaanse historische gebeurtenissen terecht, welke mede door knappe special effects te voorschijn getoverd worden. Niet Hanks maar alles eromheen maken het voor mij een klasse film.
     
  14. Remia

    Remia Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    laatste film die ik heb gezien was the Road. Viel me beetje tegen.
     
  15. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Sinds wanneer is Forrest Gump zielig? Ik vind de film onder andere zo goed juist omdat Forrest dat niet is! Hij staat heel positief in het leven, onderneemt van alles. Dat vind ik echt heel mooi.
     
  16. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Omdat het een retard is. Dat kweekt nogal wat medelijden. Juist omdat ie dan zo ondernemend is terwijl hij te dom is om te schijten geeft zo'n 'aaaacchhh'-gevoel. Erg makkelijk inspelen op de emotie, en daar hou ik niet van.
     
  17. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Het concept dat jij noemt vind ik ook vreselijk. Maar dat idee heb ik dus helemaal niet bij de film Forrest Gump. Forrest is traag, hij is niet eens een retard. Bepaalde onderwerpen bekijkt hij juist op een heel slimme manier. Bijvoorbeeld de manier waarop hij met zijn zoon omgaat, dan kan je niet zeggen dat hij dom is en dat de kijker daarom snel 'aaaaw' zal zeggen. Zo ervaar ik het.
     
  18. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Nee, heb absoluut geen gevoel voor humor. Spijt me.


    ... 8)
     
  19. Dragonmaster

    Dragonmaster Registered User

    Berichten:
    208
    Leuk Bevonden:
    2
    En hoe mag je een 'retard' (wat Gump idd niet per se is) dan wel neerzetten, wil meneer het goed vinden? Of uberhaupt geen films met retards in de hoofdrol maken, omdat dat 'makkelijk zieltjes winnen' is?
     
  20. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    [​IMG]

    Despicable Me
    Ben de laatste tijd niet meer zo into animatie films omdat ze overdreven Amerikaans zoet sappig zijn. En ik moet zeggen dat ik deze best kijkbaar vond. Ook hier druipt de zoetigheid vanaf, met zn levenslessen die je in bijna alle animatie films tegenwoordig vindt. Zal geen spoilers geven. Maar de film is verder best leuk gemaakt, al is het verhaal flinterdun zoals de meeste animatiefilms.
    6,5/10
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina