1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Films] Meningen, reviews, previews, etc! [Deel 17]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Siemenn, 10 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Layer Cake is toch niet zo onbekend? 1 van de beste films van Craig :cool:
     
  2. jan_tran

    jan_tran Active Member

    Berichten:
    304
    Leuk Bevonden:
    13
    Dat maakt het nog geen standaard ;)
     
  3. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.601
    Leuk Bevonden:
    8.706
    Gast, was een grapje. :+
     
  4. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.702
    Leuk Bevonden:
    17.916
    Jongee gasten. :+ Ik heb het wel weer veranderd he. 8)
     
  5. Aftrek Gek

    Aftrek Gek Bezem.

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet alleen die scene met Sienna Miller!:eek:
     
  6. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Ohja Layer cake! Die moest ik nog zien met de kameraden!!! Goed dat die hier voorbij komt, compleet vergeten :eek:
     
  7. Aftrek Gek

    Aftrek Gek Bezem.

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit een paar stukjes van die film te kijken, maar man man man wat is die Sienna Miller hot! <3
     
  8. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    [​IMG]


    Tron
    De originele Tron weer es even gezien. Wil binnenkort Tron Legacy zien dus weer even zien hoe het de eerste film ging, was alweer tijdje geleden dat ik hem gezien had. Als je in je achterhoofd goed onthoud dat deze film 28 jaar geleden al gemaakt is toen computers net iets meer konden dan een rekenmachine dan was deze film echt de shit destijds, nog nooit hadden ze zoiets gezien. En vindt hem nog steeds cool. Beetje gedateerde CGI maarja onthoud dan ook wel dat dit zo'n beetje de eerste film met CGI is. Moet je absoluut es gezien hebben als je door de gedateerde CGI kan kijken.
    7,8/10
     
  9. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    De CGI is wel gedateerd, maar het heeft ook wel wat unieks. De vreemd getekende wereld, als een 3D-spel dat toen nog niet eens mogelijk was. En de vreemde kostuums. Echt super.
     
  10. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Ja, ik hou er zelf heel erg van en heb absoluut geen moeite met de verouderde CGI. Film heeft een goede sfeer en die CGI zoals het toen was past er precies bij. Erg knap wat ze toen al konden maken. Destijds was het natuurlijk helemaal revolutionair. Tegenwoordig heb je 300 andere films per jaar met zoveel CGI, maar toen hadden ze zoiets nog nooit eerder gezien. Absolute must see.
     
  11. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.702
    Leuk Bevonden:
    17.916
    Lol, mn ouders zitten nu Layer Cake te checken en ze vinden er geen fuck aan.
    ''Stomme 5 euro film'', aldus m'n pa. ''Ja, blijft het nog altijd gelul dit?!?'', aldus m'n ma.
    Zeg ik dat ze gewoon geen smaak hebben. ''Nou dan doe je die focking dvd er toch uit!!'' m'n pa weer. Lekker gezellig zijn ze altijd. 8)
     
  12. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.601
    Leuk Bevonden:
    8.706
    Heeft iemand Misterios De Lisboa gezien?
    Schijnt echt een van de beste films van vorig jaar te zijn. Vooral qua cinematografie.

    [yt]Hx8Nu3XTEDg[/yt]
     
  13. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.037
    Leuk Bevonden:
    5.856
    Net klaar mee, en zoals verwacht had de trailer eigenlijk alle 'leukste' stukjes al laten zien en bleef er weinig van over. Sowieso vond ik hem eigenlijk niet grappig, paar keer een kleine glimlach maar niet meer dan dat. Galifianakis was geniaal in The Hangover, maar nu voelt het precies hetzelfde en is het niet grappig meer (same als met The Hangover 2 ben ik bang). Ik kijk liever nog eens Plane, Trains and Automobiles of Midnight Run wat eigenlijk hetzelfde is maar wat ik leuker vind. 6

    Ik begin trouwens echt genoeg te krijgen van die oranje/blauw contrast in films en dergelijke. Je ziet het tegenwoordig in zowat elke film, echt niet mooi meer. 8)
     
  14. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Pirates of the Caribbean Trilogy

    Eindelijk keer helemaal goed gezien en op 720P

    Had ze alle drie wel eens een keer gezien denk ik of net niet helemaal, maar allemaal met een half oog open. Dus begreep er toen helemaal niks van. Maar heb hem nu dus helemaal goed gezien en ook goed kunnen opletten. Wat imo ook best wel nodig is bij bij deze trilogy. Want om die minuut wordt er wel iemand verraden of iets dergelijks, dus als je een stukje mist snap je er al geen zak meer van.

    Vond deze alle drie even tof eigenlijk. Maar als ik de "minste"
    moet kiezen is het denk ik Dead mens chest.

    9/10 voor de hele trilogy. Weet niet wat ik van deel 4 moet gaan vinden. Hij zal wel leuk zijn. Maar ik zie dat die ook weer in 3D is en Knightley en Bloom niet meedoen.
    Snap niet dat ze gewoon niet stoppen na 3 delen. Zeker omdat het Bloom en Knightley verhaal niet verder gaat in Deel 4.
     
    Laatst bewerkt: 1 feb 2011
  15. NapoleJon

    NapoleJon Active Member

    Berichten:
    634
    Leuk Bevonden:
    0
    Net weer Watchmen de Director's Cut gekeken. 3,5 uur film. Af en toe zakt ie wat in, maar ik vind het een superfilm blijven. De muziek is bij vlagen geniaal en cinematografisch zit ie ook gewoon ijzersterk in elkaar. Hoewel het gelijk van Alan Moore wel wordt bewezen door de director's cut. Het is een vrijwel onmogelijk te verfilmen graphic novel. Niet alles komt even goed uit de verf. Dat was bij de bioscoop versie wat minder duidelijk omdat daar gewoon delen weg werden gelaten en het meer een echte actie/heldenfilm werd. Nu bijna alle verhaallijnen uitgewerkt worden valt toch meer op dat dat gewoon niet kan in een film. Hij had dan eigenlijk 5 uur moeten duren oid. Desalniettemin een goede film waar ik nog steeds onafgebroken naar kan kijken met een goed gevoel.
     
  16. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.264
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Van de week The Dark Knight en nog een paar andere films gezien. Deze bleef echter wel een meesterwerk, dus een 9.2/10.
     
  17. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Dat was ook al zo in Predator en Predator 2. Dat voelde je ook aankomen en toch was het vet. Deel 1 was beter dan 2, veel beter. Het filmgaand publiek is erg verwend en heeft zowat altijd veelste hoge verwachtingen waardoor altijd alles tegenvalt, jammer genoeg. Vind overigens alle drie de Predator films prima te pruimen!

    Twee dagen geleden The Green Hornet gezien met m'n vriendin. Film was leuk maar ergerde me kapot ( soms, lees vaak :+ ) aan Seth Rogen. Wat doet die vent wanhopige pogingen om grappig over te komen, damn. Soms is het verhaal ook niet al te duidelijk. Beetje van de hak-op-de-tak.

    Hoe dan ook; 6/10.
     
  18. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Als Knightley niet meedoet kan het alleen maar beter worden :cool:
     
  19. LifeLongGamer

    LifeLongGamer Used Register

    Berichten:
    276
    Leuk Bevonden:
    2
    Laatst bewerkt: 2 feb 2011
  20. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Inderdaad!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina