1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Films] Meningen, reviews, previews, etc! [Deel 17]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Siemenn, 10 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LifeLongGamer

    LifeLongGamer Used Register

    Berichten:
    276
    Leuk Bevonden:
    2
    Goeie film inderdaad, True Grit. Op No Country For Old Men vind ik alle andere films van de Coen Brothers maar zo-zo.
     
  2. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ook O brother where art thou?
     
  3. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    The Man Who Wasn't There vind ik ook erg goed!
     
  4. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.041
    Leuk Bevonden:
    9.603
    Nou, wie noemt nog even de beste Coen? :+
     
  5. LifeLongGamer

    LifeLongGamer Used Register

    Berichten:
    276
    Leuk Bevonden:
    2
    Nee, vond ik ook niks aan. Zelfde geld voor The Big Lebowski en Fargo. Ondanks dat ik Jeff Bridges en Steve Buscemi erg goed vond spelen.

    Ik vind de Coen Brothers zelfs de meest overhypte en overschatte regisseurs van Hollywood.
     
  6. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Joel heeft eigenlijk The Big Lebowski, Fargo en O Brother Where Art Thou? gemaakt. Samen hebben ze No Country for Old Men, Burn After Reading en A Serious Man gemaakt. Zal je toch Joel moeten zeggen eigenlijk. ;)

    Wow echt waar? Vind ze juist de meest onderschatte regisseurs van Hollywood.
     
    Laatst bewerkt: 11 jan 2011
  7. LifeLongGamer

    LifeLongGamer Used Register

    Berichten:
    276
    Leuk Bevonden:
    2
    Coen van Vrijberghe de Koningh als Johnnie Flodder was de beste Coen, maar die is dood helaas...:+
     
  8. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Burn After Reading vond ik wel echt een misser, die film had 'het' gewoon niet.
     
  9. LifeLongGamer

    LifeLongGamer Used Register

    Berichten:
    276
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja, echt waar. Ik kan er niks aan doen, elke keer weer probeer ik me te vermaken met hun nieuwste film. No Country was/is echt waanzinnig goed, steekt met kop en schouders boven alle andere films uit.

    Dieptepunten waren Burn After Watching (:p 'Reading' ) en Intolerable Cruelty. Alsof ik 2 drollen in m'n dvd speler had gestopt, wat een bagger.
     
  10. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.319
    Onderschat? Iedereen is lovend over ze... zowel recensenten als publiek.
     
  11. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Niet iedereen ( zie LifeLongGamer).
    Ik vind dat ze pareltjes maken en ook gewoon constant films maken met een hoog niveau.
    Een overschatte regisseur vind ik bijvoorbeeld Tarantino. Na Pulp Fiction duurde het 10 jaar voor een goede nieuwe film (Kill Bill) en toen weer 6 jaar tot de volgende (Inglourious Basterds)
     
  12. Tom

    Tom Active Member

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    9
    Wat heeft de tijd tussen de releases nou weer met de kwaliteit te maken?

    Niet dat ik geduld heb hoor :9
     
  13. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoor al een hele tijd over die film en dat het ook zeker een must see moet zijn, en hij behoord ook tot 1 van de films die ik wil zien! Ik ben alleen bang omdat 1994 al een tijd terug is dat ik me aan veel dingen ga ergeren. Zoals dat het er allemaal net niet goed genoeg uit ziet etc...Kan het mis hebben
     
  14. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    1994 oud? Gast..
     
  15. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.601
    Leuk Bevonden:
    8.706
    Je bent zelf oud, tricker. :+
     
  16. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.319
    Maar dat ze niet overschat zijn (aangezien jij de hun toegekende waarde terecht vindt), wil natuurlijk niet zeggen dat ze dan maar onderschat zijn. Want (voor de azijnzeikers - :+ - onder ons: bijna) iedereen denkt er net zo over als jij ;)
     
  17. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824

    Ging me meer om dat Tarentino altijd wordt beschouwd als een god.
    Zoals laatst werd hier ook de Top 10 geplaatst van 2010 samengesteld door Tarentino. Maakt me niet uit dat die het doet zoals meerdere dat gedaan hebben maar het word dan gepost omdat het Tarentino is. Hij heeft 5 goede films gemaakt in een tijdlijn van 18 jaar waar andere meer goede films gemaakt hebben in een kortere tijdlijn. En dan worden die overschat genoemd en Tarentino voor een of andere vage reden niet. :)
     
  18. Tom

    Tom Active Member

    Berichten:
    311
    Leuk Bevonden:
    9
    Zeg dat dan :p.

    Ik ben er wel gedeeltelijk mij eens, misschien wordt hij wel overschat, maar dat blijft allemaal subjectief natuurlijk.
     
  19. jan_tran

    jan_tran Active Member

    Berichten:
    304
    Leuk Bevonden:
    13
    Tarantino schrijft zijn eigen scenario's, iets waar die op eigen tempo aan werkt. Volgens mij heeft die vier jaar gedaan over Kill Bill en Inglorious Basterds zelfs tien jaar, omdat die maar niet over het einde eens kon worden. Gevierde regisseurs als Scorsese, Eastwood en Boyle verfilmen voornamelijk andermans script.

    De special effects zijn inderdaad zwaar onder de maat, je kunt hem denk ik het best maar gewoon skippen.
     
  20. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien wel, ben wel iemand die met zijn tijd meegaat en al snel iets opmerk wat b.v. anders kon of niet helemaal klopt. Ik zie vaak dingen die een ander over het hoofd ziet.


    Ik zie zelf nergens oud staan hoor? Ik zeg alleen dat iets van 1994 gewoon al 16/17 jaar terug is en dat in die tussentijd gewoon erg veel verandert is in de film industrie en ook zeker kwa techniek! En zoals hierboven al vermeld is ik wel iemand ben die met de tijd meegaat en zich dan snel kan gaan ergeren aan de manier van films maken van vroeger. Vind het zelf ook erg zonde en daarom pak ik het liefst ook gewoon films meteen mee en niet zoveel jaar later. Shit happends?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina