1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Films] Meningen, reviews, previews, etc! [Deel 17]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Siemenn, 10 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Daar gaat het mij niet om eigenlijk. Het is zo dat er in de eerste 3 delen een verhaal wordt opgebouwd ook rond haar en dat het in Deel 3 niet echt eindigt ofzo. Dus dan moet ze eigenlijk wel terugkomen in Deel 4. Nu gaan ze verder na Deel 3 en gebruiken ze de storlyline ook van de eerste 3 delen maar missen er dus een paar bepaald factoren (Bloom, Knightley) wat een beetje raar is.

    Penelope "ik kan niet verstaanbaar Engels praten" Cruz is ook niet veel beter eigenlijk.
     
  2. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Zag dat sommige mensen hier sites gebruiken om de films bij te houden die ze gezien hebben. Is dit ook mogelijk op bv IMDB? Of is hier een betere site voor. Alvast thx.
     
  3. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.264
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Eerlijk gezegd haat ik dat mens. Vond haar in Sahara en Vanilla Sky al erg. Dat mens moet echt opbokken. Laat haar lekker Spaanstalige films gaan doen, dat hebben wij niet zoveel last van haar. :cool:
     
  4. Lizza11

    Lizza11 Active Member

    Berichten:
    487
    Leuk Bevonden:
    0
    250films.net


    Over Pirates of the Caribbean: Ik vind het zelf wel idioot dat ze toch nog die 4e film hebben gemaakt, ondanks de 2 hoofdpersonen niet meer mee doen. Nu draait het 4e deel alleen nog maar om de humor van Jack Sparrow, waardoor de kwaliteit van de film imo naar beneden gaat (na een tijdje wordt hij irritant ;))
    Heb een paar trailers gezien en volgens mij is het verhaal weer net zo over de top als de vorige 2 delen. Ik ben wel benieuwd, maar ik denk dat het 4e deel de minste zal zijn (natuurlijK: geen Orlando Bloom :mad:)
     
  5. Darkzell

    Darkzell XBW Member

    Berichten:
    273
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik geef ze sowieso een cijfer op IMDB zodat ik weet dat ik hem gezien heb. Daarnaast import ik af en toe mijn IMDB votes op Icheckmovies.com, daar staan verschillende filmlijstjes (IMDB 250, 2000's, etc) die je dus kan markeren. Wel leuk om nieuwe films te ontdekken. En ik ben vanaf oud/nieuw begonnen met whatiwatch.net en dat is toch eigenlijk ook best een grappige site als je tenminste alles goed invult.
     
  6. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Dude, she's hot :+
     
  7. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Niemand verplicht je tot iets he !

    Ben zo blij dat Keira niet in Pirates 4 zit. Dat irritante bekje van d'r, ze heeft helemaal geen lippen !
     
  8. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Zeker. Vind haar sowieso in films altijd erg mooi(op foto's wat minder om de een of andere reden) en alleen daarom zouden al haar gebreken geaccepteerd moeten worden. :+
     
  9. jan_tran

    jan_tran Active Member

    Berichten:
    304
    Leuk Bevonden:
    13
    Dit is gelimiteerd tot films die in de top 250 van IMDb staat, niet echt handig lijkt me.

    MovieMeter lijkt me toch wel het meest logisch, houdt je stemmen bij met een overzichtelijk logboek van elke maand.

    De 3,5 uur is de Ultimate Cut, de 3 uur durende versie is de Director's Cut.
     
    Laatst bewerkt: 2 feb 2011
  10. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    En ze heeft ook een aardige kaaklijn + kin , vind ik altijd een enorme afknapper.
     
  11. mikecitybike

    mikecitybike Future Donut

    Berichten:
    447
    Leuk Bevonden:
    0
    whatiwatch.net !
     
  12. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Wat hij zegt ^
     
  13. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.319
    Beetje kortzichtig om actrices enkel op hun uiterlijk te beoordelen. Keira Knightley is gewoon een goede actrice. Misschien dat die Pirates films zo slecht zijn dat sommigen die alleen kunnen kijken als er een mooie meid in speelt, dat weet ik niet, heb die serie niet echt gevolgd.
     
  14. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Ik heb een malfunction: (wordt nader verklaard)

    Dat is misschien de mening van velen. Het is echter zo bij mij dat als ik me ergens aan irriteer, dan kan ik daar niet omheen hoe goed iemand ook acteert (betreffende acteurs/actrices). Dat is dan mijn tekortkoming, ik heb gewoon echt niks met Keira, elke keer als ik haar zie, focus ik me alleen aan haar liploze mond en kaaklijn.

    Kan er echt niks aan doen ! :D
     
  15. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    +1 voor de kaaklijn.
     
  16. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.319
    Ah ja, daar kan ik me wel wat bij voorstellen. Ik heb ook wel acteurs van wie ik de films mijd, niet omdat ze slecht acteren, maar gewoon omdat ze ergerlijk zijn.
     
  17. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    [​IMG]


    Dark Angel
    Kwam hem ergens in een lijstje tegen, had em nog nooit gezien. Naja echt zo'n typische jaren 90 film met Dolph Lundgren. Dolph Lundgren to the rescue ;)
    5/10
     
  18. LifeLongGamer

    LifeLongGamer Used Register

    Berichten:
    276
    Leuk Bevonden:
    2
    Waanzinnige film! Nou ja, voor die tijd in ieder geval zeker.

    Bad Alien: I come in peace.
    Jack Caine: But you go in pieces, asshole.

    \o/
     
  19. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.037
    Leuk Bevonden:
    5.856
    Nooo, hou het gewoon bij een awesome film. :mad:
     
  20. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Tara Reid is sowieso een vreselijke 'actrice'.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina