1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Films] Meningen, reviews, previews, etc! [Deel 17]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Siemenn, 10 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.041
    Leuk Bevonden:
    9.603
    Heb je A Serious Man al eens gezien? Misschien die maar eens kijken als goede referentie... dat is echte zwarte humor en leedvermaak ten top.
     
  2. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Yup gezien.
     
  3. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Ik heb net No Country For Old Men gekeken. Toffe film. Wel apart dat [spoiler1]de hoofdrolspeler dood gaat. Dat had ik niet verwacht.[/spoiler1] Wel een raar einde though. Wat betekende dat nou?
     
    Laatst bewerkt: 5 feb 2011
  4. xbox3604life

    xbox3604life Active Member

    Berichten:
    409
    Leuk Bevonden:
    0
    the big lebowski een van me favoriete films, vond a serious man bar weinig aan. vrees dat deel 2 de magie gaat verpesten van deel 1.
     
  5. Henrive

    Henrive zuur

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    10
    Bijzonder mooie film!
     
  6. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
  7. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    [​IMG]


    Faster
    Nobody fucks with The Rock :cool: Typische wraak film met een leuke kleine twist op het einde. Prima film.
    7,4/10
     
  8. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Ik heb net Eternal Sunshine Of The Spotless Mind gekeken. Wat een mindfuck zeg. Tot vrij op het einde zat ik echt de hele tijd met een ongemakkelijk gevoel te kijken. Maar dat komt vooral doordat ik echt teveel van die wazige films heb gezien de laatste tijd. Ondanks dat was het wel echt een vette film. Ik vond ook dat Jim Carrey het erg goed deed. In een "serieuze" film voor de verandering.
     
  9. LifeLongGamer

    LifeLongGamer Used Register

    Berichten:
    276
    Leuk Bevonden:
    2
    Zojuist The Fighter gezien. Goeie film, en sjongejongejonge wat was Christian Bale goed zeg. Niet te geloven gewoon, uitzonderlijk goed.

    8/10
     
  10. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Wat snapte je niet?
     
  11. Kapitein_Merijn

    Kapitein_Merijn PSN: Kapitein_Merijn

    Berichten:
    1.115
    Leuk Bevonden:
    240
    Gister U571 gekeken op Bluray.
    Best een spannende film maar heb hem vooral gekeken voor het geluid. Voor mensen met een beetje leuke set up is dit echt een aanrader!
    Ongelofelijk dat zo'n relatief oude film zo goed kan klinken. Kan me geen bluray bedenken met beter geluid.
     
  12. Dedemsvaart

    Dedemsvaart redonkulous

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    24
    Moon
    Toffe film, goed/leuk verhaal.
    Iemand die deze film ook gezien heeft?

    The Other Guys
    Wat een kutfilm, ik vond er geen zak aan.
    Totaal niet grappig en het verhaal sloeg ook nergens op.
    Slechtste film die ik in tijden heb gezien.
     
  13. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Nou ik heb eindelijk Watchmen gekeken. Naar 2x gefaald te hebben na een half uur heb ik hem nu in een keer gekeken. Weet alleen niet of de Ultimate cut een slimme zet was zeker na de eerste pogingen. :+
    Maar ja heb het overleefd. ;)

    Ja wat moet ik zeggen. Vond het wel tof eigenlijk maar denk dat het meer kwam door het plaatje. Het verhaal etc is nog best te doen, maar imo werd er moelijk gedaan om moeilijk te doen. Maar misschien komt dat door mijn gebrek aan comic kennis dat er misschien een achterliggende gedachte achter zit.
    Maar zoals ik al zei maakte het grafische plaatje de film voor samen met actie scenes. Waar er imo veel te weinig van waren maar diegene die er waren waren super gemaakt. Muziek was btw ook zeer geslaagd

    Maar denk dat het niet een film is die ik nog een keer ga kijken daarvoor boeit het me te weining denk ik.

    8.2/10
     
  14. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Zoeken in deze discussie > Moon, dan krijg je zo'n beetje een hele pagina te zien onderhand :+
     
  15. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Hehe idd. Typische XBW top tip. :D
     
  16. Dedemsvaart

    Dedemsvaart redonkulous

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    24
    Oké moderator/admin....:+
     
  17. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Carlito's Way (Brian De Palma, 199:cool:

    [​IMG]

    Een ex-gangster (Al Pacino) wordt vrijgelaten uit de gevangenis en zweert z'n leven te beteren. Echter, het leven dat hij heeft geleid blijkt lastiger af te houden dan hij hoopte, ondanks z'n nobele intenties.

    Uitstekende film met uitstekend acteerwerk. Maar op de een of andere manier heb ik, net als met Scarface, iets wat me niet helemaal aanstaat. Het is iets in de sfeer, een bepaalde kitscherigheid. Kan het lastig beschrijven, maar het is me allemaal net iets te gemaakt, te cliché ofzo. Vond deze wel beter te pruimen dan Scarface, daar ben ik echt geen fan van. Ruim voldoende dus, dat wel. Het slisje bij de 's'-uitspraak van Pacino is ontzettend irritant overigens. De achtervolging droop wel van de spanning en was met gemak het hoogtepunt.
     
  18. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.041
    Leuk Bevonden:
    9.603
    Ik heb precies hetzelfde!
    Kijk zelf liever naar bv Goodfellas, al past dit natuurlijk wel weer in hetzelfde straatje als deze :+
     
  19. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Beide films (CW en Scarface) mogen de veters van Goodfellas niet eens strikken.
     
  20. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.041
    Leuk Bevonden:
    9.603
    Mindfuck? Wat gebeurt er nou in die film wat echt onverwachts is dan?

    @Nera: true that, vooral Scarface is vreselijk overgewaardeerd.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina