1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Films] Meningen, reviews, previews, etc! [Deel 17]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Siemenn, 10 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    Dit filmpje wil ik ook even delen. Te leuk om niet te laten zien.

    [yt]5khDGKGv088[/yt]
     
  2. Makkabeer

    Makkabeer PSN: Kerkho7en

    Berichten:
    1.128
    Leuk Bevonden:
    234
    Vanavond gekeken: Skyline

    Bizar!!!

    Was onder de indruk van de teaser trailer en verwachte er zeker wat van. Waarom schieten ze een film met zulke dure special effects met zo'n gaar script!? De cast is ook echt om te huilen. Vooral die neger met zijn blonde vriendin waren echt heel slecht. Eric Balfour (hoofdrol) is denk ik nog best te pruimen mits in goede handen (goed script, regisseur etc)

    Heb hem wel uit kunnen kijken. Maar wat zonde dat dit niet beter was.

    Oh ja en dat einde...... ppff
     
    Laatst bewerkt: 12 jan 2011
  3. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Prachtig :+
     
  4. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Legend of the Guardians

    Positief verrast door deze ontzettend mooie animatiefilm met een volwassen tintje. Goede cast, een aantal spannende scenes en een originele setting.

    Het verhaal mag dan niet zo origineel zijn, de uitwerking heeft gewoon wat.
     
  5. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    The American

    Wow heb genoten. Weet niet was het was eigenlijk. Heb de film in een ruk doorgekeken en dat doe ik bijna nooit. Er is een constante spanning maar toch weet je ook dat er eigenlijk niks gaat gebeuren, heel vreemd. Merkte wel dat Corbijn toch een echte fotograaf is. Beelden zijn gewoon schitterend en hij neemt tijd voor zijn shots. Niet 2 seconden voor een spiegel nee gewoon 20 seconden laten lopen en de acteur zijn ding laten doen. Heerlijk. Aanrader toch wel. Maar misschien toch alleen voor de echte film liefhebber.

    8.5/10
     
  6. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Kweenie of het hier al te sprake is geweest maar zowel FRS als Mediamarkt hebben leuke dingetjes deze week.

    MM heeft 5 blu rays voor 20 euro. Ik ga morgen/overmorgen eens kijken welke films dit zijn, maar ik zag niet alleen maar flut films staan op de plaatjes in het krantje. Verder heeft FRS heel erg veel blu rays voor 10 euro per stuk en sommige zelfs een soort box van 3 films. Bijvoorbeeld...Rambo IV ,Lord of War en Running Scared. En dan voor 10 euro dus.

    Nu ga ik Sleepy Hollow kijken.
     
  7. jan_tran

    jan_tran Active Member

    Berichten:
    304
    Leuk Bevonden:
    13
    De nieuwe Lisbeth Salander van Fincher's aankomende remake Girl with the Dragon Tattoo.

    [​IMG]
    [​IMG]

    Rapace was geweldig in de huidige trilogie maar deze aanpak mag er ook wel wezen, heb de boeken nog niet zelf gelezen maar deze look schijnt dichter aan te leunen tegen Larsson's narratief.
     
  8. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    ^Fincher is goed, maar moet de eerste goede Hollywood remake van een Zweeds boek en film nog zien. Ziel is er totaal uit, Amerikanen snappen het niet. Mooi de Zweedse versie zien, bovendien is het een mooie taal.
     
  9. jan_tran

    jan_tran Active Member

    Berichten:
    304
    Leuk Bevonden:
    13
    Welke film heb je het nu over?
     
  10. Henrive

    Henrive zuur

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik weet niet, ik zit al zo met de Zweedse versie in mijn hoofd dat ik haar ook zie als ik het boek lees, dus dit gaat sowieso niet werken voor mij, waarschijnlijk. Ik vind dit soort remakes eigenlijk sowieso lame, authenticiteit gaat compleet verloren.
     
  11. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    The Fog (John Carpenter, 1980)

    [​IMG]

    Een mythe over wraak bekruipt een visserdorpje wel erg letterlijk door middel van een enorme mistwolk die vanaf de zee, al oplichtend, de inwoners de stuipen op het lijf jaagt.

    Lang niet zo sterk als The Thing, maar wel flink creepy op momenten, ondanks het zeer gedateerde uiterlijk van de film. Leuk tussendoortje, maar ik hoopte op meer.
     
  12. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    New Kids Turbo

    Het niveau van de serie(de korte afleveringen), waar ik toch zeker fan van was, werd nooit gehaald IMO. Het werkte niet echt als film. Sommige dingen gingen ook gewoon echt te ver(op een groot bioscoopscherm iemand zien pissen hoeft nou ook weer niet). Ook dat stuk met Reinout Oerlemans sloeg alles. Pluspuntjes voor Fresku in het gemeentebusje en de bom op Schijndel.

    5
     
  13. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik begreep dat er ook een nogal raar en vooral onnodig stukje met een hond inzat?
     
  14. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.041
    Leuk Bevonden:
    9.603
    Ik kan het me niet voorstellen! Klinkt totaal niet als New Kids 8)
     
  15. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt, ging nergens over. Dat hoeft van mij allemaal niet hoor bij dieren.
     
  16. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Net Sleepy Hollow afgekeken, geweldige film. Johnny Depp die gewoon fantastisch acteert en verder gewoon dat lekkere donkere Burton sfeertje, nice hoor. Ik wil veel meer films zoals dit zien.
     
  17. LifeLongGamer

    LifeLongGamer Used Register

    Berichten:
    276
    Leuk Bevonden:
    2
    Aii, jeugdsentiment. Goeie film ja, heb je de remake gezien van een aantal jaar geleden? Nee? Houden zo dan, dat is me een potje ruk zeg.=(
     
  18. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Gisteren 'Antichrist' dan eindelijk gezien. Antichrist verteld het verhaal hoe een stel hun zoontje verliest en daar samen weer bovenop proberen te komen. Lars von Trier haalt daarbij echter de meest heftige emoties bij naar boven. Het resultaat mag er qua beeld iig wel wezen, er worden echt ontzettend mooie plaatjes neergezet. Het verhaal was echter een stuk minder imo. Redelijk recht toe recht aan en de relatie tussen hem en zijn vrouw is overduidelijk vanaf het begin al verknipt, daar had best meer ontwikkeling in mogen zitten. Verder heb ik, vrees ik, praktisch alle religieuze symboliek gemist. Ik heb niks met het geloof dus dat gaat doorgaans aan mij voorbij :)
    Verder was het overigens totaal niet de shock-horror oid wat sommige mensen leken te beweren, wat er in beeld werd gebracht was echter wel behoorlijk anders dan je standaard 'Saw' ed.

    7,5

    [​IMG]
     
  19. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Met Amerikaanse verfilmingen van Zweedse/buitenlandse films.

    Een hele goede Zweedse film is Låt den rätte komma in, die vorig jaar is verfilmt door Hollywood en nu met de titel Let me in. Het origineel is zoveel beter dan de Amerikaanse verfilming en ik snap ook niet waarom Hollywood een goede film nog eens moet verfilmen. Als het een hele oude film is kan ik het begrijpen maar dat is het niet. Net zoals met de Millennium films die nog maar net uit zijn.

    Enige reden die ik kan bedenken dat er een "Hollywood versie" uitkomt is omdat Amerikanen geen ondertitels willen lezen in hun films en dus maar hun eigen versie maken van hele populaire en goede films.
     
  20. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Die film (het origineel, no way dat ik de verfilming ga zien) is echt super idd!

    En mbt de verfilmingen: tja ik ken echt veel mensen die weigeren andere films dan Engels- of Nederlandstalig te kijken 8)

    Ik vind het zelf doorgaans juist leuk omdat je dan vaak met een andere kijk op films in aanraking komt (zoals met lat den ratte komma in)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina