1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Films] Meningen, reviews, previews, etc! [Deel 18]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Nerrion, 14 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.740
    Leuk Bevonden:
    4.959
    Zeker een verrassende film Mirrors 2. Had er echt geen hol van verwacht maar was beter te pruimen dan de meeste horrorfilms die in de bioscopen draaien. Paar keer echt de tering geschrokken en de kills waren lekker bruut :D
     
  2. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Ik ga deze week ook maar gelijk Geoul sokeuro kijken die ik nog altijd niet heb gezien, de Aziatische versies zijn toch altijd een stuk sterker dan de Amerikaanse releases.
     
  3. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    [​IMG]


    Hereafter
    Film gaat over verschillende mensen die met de dood te maken krijgen en hier vragen over hebben. Vond het echt een sterke film en dacht al dat ik de stijl wat herkende, en zag bij de eind credits dat het een film van Clint Eastwood is, wat meteen alles verklaard, deed me kwa stijl en betrokkenheid veel denken aan Gran Torino. Weet niet waarom aangezien het verhaal echt totaal verschillend is. Maar erg goede film, zeker een aanrader.
    8,2/10
     
  4. mikecitybike

    mikecitybike Future Donut

    Berichten:
    447
    Leuk Bevonden:
    0
    omdat het nou ook weer geen dramatische film was :)

    In handy-camfilms als REC, Blair Witch, Paranormal Activity zitten bijv heel weinig met de computer gemaakte effecten. Zodat het allemaal wat echter of geloofwaardiger lijkt. Ik had liever veel minder van die trollen gezien, misschien wat schimmen. Deze film is wel met een hele grote knipoog gemaakt ;) waardoor het soms ook wel weer grappig is.

    en idd wat Killamonkey zegt, voor die Nooren zal het wel briljant zijn, wij staan een stuk verder van dit soort verhalen, ook aangezien ik weinig met fantasy heb.
     
  5. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.702
    Leuk Bevonden:
    17.916
    Hmm deel 1 ook gezien?
    Heb gisteren The Green Mile gekeken btw, echt fantastische film. 9/10.
    Vanavond wss Into the Wild op de planning.
     
  6. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Jup, aardig tijdje terug al weer. Maar vervolgen op horrors kijk ik vrijwel altijd als een "nieuwe" film. Daarom vond ik REC 2 en Paranormal Activity 2 ook nog wel aardig, als je dat soort films als vervolg kijkt is het al snel brak omdat deel één 10 van de 10 keer beter is. Daarnaast had Mirrors 2 weinig met deel 1 te maken, compleet andere cast en verhaal, en was eigenlijk alleen het concept van de spiegels hetzelfde, dus dat scheelde ook wel.
     
  7. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    [​IMG]


    Tron Legacy
    Ben echt een fan van het eerste deel die ik aantal weken geleden nog een keer erin gegooid had. Maar deze film is zo vet. Draaide ten eerste al een paar weken de OST van Daft Punk, die echt masterlijk goed is. En als je dan de film ziet met die vette tracks die zo stoer zijn bij de actie van Tron en er echt zo goed bij passen... zat echt te kijken en luisteren "FOOOOCK!" vette shit. Verhaal is cool, actie super bruut en lekker veel. Super tracks van Daft Punk. Super film, vooral ook als je de eerste film wel kon waarderen.
    9/10
     
  8. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.702
    Leuk Bevonden:
    17.916
    True, het spiegelconcept is ook wel tof. Ik heb alleen deel 1 gezien, en vond hem wel goed, vooral ook omdat Kiefer er in speelt en ik een grote fan van hem ben.

    @ Grave: film ook aan te raden als je nog nooit iets van Tron hebt gezien?
     
  9. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Ja absoluut zien! Als je de eerste TRON hebt gezien geeft het wel weer een extra diepte en weet je wat er voor de film al gebeurd is. Als het even kan zou ik de oude TRON uit 1982 zeker even zien.





    En iedereen die fan is van Daft Punk is helemaal verplicht deze film te gaan zien. De muziek hoort gewoon bij deze film, had geen beter muziek er bij kunnen voorstellen.
     
    Laatst bewerkt: 3 mrt 2011
  10. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.601
    Leuk Bevonden:
    8.706
    Ze hebben ook best aardige chicks uitgezocht voor de film. :cool:

    Heb m zelf gisteren ook gezien en hij was inderdaad tof. Het is best grappig dat ik de soundtrack al kende voor de film, iets wat ik eigenlijk nog nooit heb meegemaakt. Geeft toch een andere draai aan een film.

    Ik moet het origineel eens gaan kijken.

    Olivia Wilde zou met deze look trouwens zo Faith uit Mirror's Edge kunnen spelen.
     
  11. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Ik heb de trailer van Tron nou al een stuk of 4 keer bekeken, maar heb nog steeds geen flauw idee waar die film nou over gaat?? Maar Daft Punk vind ik wel tof, dus toch maar downloaden dan :+!
     
  12. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Zou ik de eerste film uit 1982 eerst es gaan zien dan krijg je een idee waar het over gaat. Ze leggen het in legacy ook wel snel uit, maar je mist veel als je het origineel uit 1982 niet hebt gezien. Wat btw ook een must see film is. Als je maar onthoud dat die film bijna 30 jaar geleden gemaakt is.
     
  13. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Komt misschien een vervolg of prequel op Blade Runner. Zou wel vet zijn, als ze Ridley Scott er weer voor gooien. Hoop dat ze het dan niet verneuken, want Blade Runner blijft 1 van de geniaalste films ooit. Zal mn Hd-dvd van Blade Runner er deze week nog es ingooien :cool:
     
  14. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Ridley Scott, mijn favo director.

    Ik heb liever dat hij zich concentreert aan de prequel van Alien.

    Prometheus is op komst en daar ben ik zeker benieuwd naar !
     
  15. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Dat ook, maar na Prometheus zou ie best met een Blade Runner prequel of sequel mogen komen. Al zie ik dat niet zo snel gebeuren.
     
  16. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Alleen zou Promotheus geen prequel op Alien meer worden, gewoon een losstaande film.
     
  17. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Dat snap ik . . . Alien prequel is even on-hold gezet.
     
  18. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Niet helemaal waar over Prometheus.

    Het is een film met verschillende elementen over de Xenomorph en de Spacejockeys. Die krijg je naar alle waarschijnlijkheid ook te zien.

    Het feit dat Gigger hier aan mee werkt moet ook al voldoende zijn ;)

    De film zelf heeft weinig te maken met de Xenomorph geloof ik ... meer met de achtergrond.
     
  19. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.264
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Cijfer is meer dan terecht. Jammer dat de film niet op visueel gebied heeft kunnen meedingen bij de Oscars, maar misschien volgend jaar nog?
     
  20. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.601
    Leuk Bevonden:
    8.706
    Ik ben dus m'n blu-ray van Blade Runner kwijt. :mad: Ik heb de Collectors Edition suitcase staan, maar de blu-ray is eruit verdwenen. :'-(

    En als reactie op de mogelijke sequel/prequel dit mooie linkje uit een van de Fok! reacties: http://www.gq.com/entertainment/mov...y-the-movies-died-mark-harris?currentPage=all
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina