1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Films] Meningen, reviews, previews, etc! [Deel 18]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Nerrion, 14 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ebrithil

    Ebrithil Active Member

    Berichten:
    1.048
    Leuk Bevonden:
    39

    :)

    Ik vind Scarface dan wel weer erg goed, maar Carlito's Way toch beter. Die film komt gewoon een stuk echter over.
     
  2. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.041
    Leuk Bevonden:
    9.603
    Goodfellas en Once Upon A Time In America maar eens kijken dan ;).
    Vooral de eerste is mijn persoonlijk favo mob film.
     
  3. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    Je weet dat je hier faalt he? Daft Punk heeft heel de soundtrack gemaakt en niet alleen Derezzed.
     
  4. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Denk meer dat Dyonko bedoelt de soundtrack en in het bijzonder Derezzed. Ik vind het in ieder geval super vet. Je moet (bijvoorbeeld) Derezzed eens over een lekker audiosetje veel te hard laten knallen. Ik stond te bouncen in de keuken, was aan het koken met die soundtrack op. 8)

    Daarnaast past de soundtrack super goed bij de film. De visuele stijl en het onderwerp sluiten perfect aan bij de muziek.
     
  5. Kiss of Fire

    Kiss of Fire Kiss of Fire

    Berichten:
    1.005
    Leuk Bevonden:
    40
    30 Days of Night

    Boutfilm. Ongeloofwaardig, voorspelbaar en vooral gewoon saai. Niet kijken.

    3/10
     
  6. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    Hij heeft het toch echt over 1 nummer. De hele soundtrack past gewoon goed bij de film, KLAAR. De andere tracks van Daft Punk zijn niet voor een film bedoeld dus dan is de sound inderdaad anders,
     
  7. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Klinkt interessant. Eens opzoeken.
     
  8. Henrive

    Henrive zuur

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    10
    Ben benieuwd. Scandinavische films zijn altijd welkom. :)
     
  9. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Deze had ik in dec 2010 gezien, ook een scandinavische pareltje.

    Naboer
    [​IMG]

    [​IMG]

    Nadat zijn vriendin het heeft uitgemaakt, zakt John geestelijk in elkaar. Het verlies kan die maar moeilijk accepteren. Op een dag als hij thuis komt van werk, vraagt zijn buurvrouw of hij even kan helpen met iets. Hij stemt in en vanaf daar begint zijn reis . . . . . door hel.

    Karakters, omgeving en plot zitten verrekt goed in elkaar en dit film is een van mijn favorieten die ik vdit jaar heb gezien. Je moet wel ''in-to'' arthouse films zijn, het is het best te omschrijven als een psycologische thriller die meer leunt naar shock-cinema.

    Trailer


    8/10 (fock Anti-christ)
     
  10. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    ik vind scandinavische films doorgaans ook erg gaaf. Jarcity is ook een aanrader. Andere twee gaan nu ECHT op mijn must-see lijst :+
     
  11. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Echt waarom moet op alles een remake komen....

     
  12. Darkzell

    Darkzell XBW Member

    Berichten:
    273
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb de scandinavische films van hierboven ook maar opgezocht. Binnenkort eens kijken of het iets is.

    Ed Wood
    [​IMG]
    In deze zwart-wit film van Tim Burton, speelt Johnn Depp de regisseur Ed Wood. Ed Wood staat ook wel bekend als de slechtste regisseur ooit en na het zien van deze film en wat kleine stukjes van zijn films kan ik wel inkomen waarom hij die titel ooit gekregen heeft. Ed Wood heeft voornamelijk moeite om investeerders te vinden voor zijn films en wringt zich dan ook in allerlei bochten om mensen zover te krijgen om geld in zijn projecten te stoppen. Ik kan altijd wel genieten van Johnny Depp als hij van die merkwaardige personen speelt (wat eigenlijk bijna altijd zo is) maar in deze film zitten zo ongeveer alleen maar rare figuren waardoor de film voor mij bleef boeien. De ontzettende B sfeer van de films van Wood komt ook prima over en bij elke scene begon ik me af te vragen hoe iemand ooit kon geloven dat dit ook echt iets zou worden. Ik vond het iig een prima film verder.
    8/10
     
    Laatst bewerkt: 15 mrt 2011
  13. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Ik vind Johnny Depp ook echt een goede acteur, vooral omdat ie zoveel verschillende rollen speelt. Veel acteurs spelen vaak ongeveer dezelfde rol, maar hij heeft echt alles al gespeeld zowat.

    Net Unforgiven gezien. Leuke film om te kijken, alleen verbaasde ik me wel een beetje over het einde.
     
  14. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.041
    Leuk Bevonden:
    9.603
    Leg uit?
     
  15. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Dat van Johnny Depp of over Unforgiven? Beide snap ik namelijk niet echt. :+
     
  16. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.041
    Leuk Bevonden:
    9.603
    Dat einde van Unforgiven..

    En ik vind Depp maar een lame ass acteur :p.
    En zoveel verschillende rollen speelt hij ook weer niet. Freaks, piraten of mafioso. Bijna hetzelfde :+
     
  17. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Hmm...

    [yt]pgQIWXMGHDs[/yt]

    http://www.imdb.com/title/tt1034314/

    :+
     
  18. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.041
    Leuk Bevonden:
    9.603
    Nice!
    Klinkt als een soort Wolfenstein :D.
     
  19. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    [spoiler1]Ik had niet gedacht dat ie ineens zo zou terugvallen in zijn oude maniakale gewoonten en iedereen zomaar af zou slachten.[/spoiler1]
     
  20. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.041
    Leuk Bevonden:
    9.603
    Zomaar? Dat is wel het laatste wat je kan zeggen!
    En die oude maniakale gewoontes worden alleen door The Kid genoemd.. Munnie zelf had het nooit over z'n verleden, en wie weet is de legende van dat gedoe in de bar gewoon ontstaan door broodje aap verhalen of is het flink overdreven? Munnie is misschien juist wel een (relatief) rustige man, maar ook op het einde zie je dat de situatie hem ertoe dwingt... En dat is ook wel weer de tragie van de film.

    En daarnaast was het ook wel een tikje bevredigend natuurlijk :+

    Ik zag btw dat ik al een maand geen enkele film heb gezien :eek:.
     
    Laatst bewerkt: 16 mrt 2011
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina