1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Films] Meningen, reviews, previews, etc! [Deel 18]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Nerrion, 14 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Mooi !!!!

2. jan_tran

jan_tran Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Lang geleden als is gezien en, idd, een uitmuntende film met carrière-definerende rollen van Cornish en Worthington.

Blijkbaar is er wat heisa geweest omtrent mijn bericht een paar pagina's terug, en na de discussie even te hebben doorgelezen hebben *Nerazzurri* en AnubisNefer vrijwel al het gras voor mijn voeten weggehaald m.b.t. de achterliggende gedachtengang.

Weet eigenlijk ook niet wat ik verder zou moeten toevoegen, behalve dat ik absoluut geen vooroordelen koester tegenover studiofilms, genrefilms of anderzijds. De enige bedoeling die ik had met mijn opmerking was dat ik graag zou willen zien dat iedereen er zo over nadacht. Wellicht idealistisch omdat, zoals Kevf al uitwees, dit eenmaal een gameforum is met een algemene leeftijdsgroep. Maar het bestempelen als "snobistisch" hoeft van mij ook weer niet.

3. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.730
    En de rest van je lijstje dan? :+

4. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    thx :+

Films was wel alle moeite waard. Gruwelijk! _O_

5. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Ik heb net Pale Rider gezien. Clint fuckin' Eastwood. Wat een eindbaas is ie toch. Vooral dat stukje op het eind. "Long walk." "-Yep." _O_ Die marshall met z'n 6 deputies waren ook echt supervet. Die tilden de film echt tot een heel nieuw niveau van epicness.

[yt]R45C57ZQRX4[/yt]

2:55 - 3:00 epicste stukje uit de film. :D

@ Modder-Eter:

Maar daar komen El Dorado, The Three Burials of Melquiades Estrada, C'era una volta il West en 3:10 to Yuma nog bij. Ben ff helemaal into westerns op het moment. :+

Laatst bewerkt: 25 mrt 2011
  6. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    The Fighter

Prima film. Oscar nominatie waard? Vind ik persoonlijk niet. Film doe niks fout eigenlijk maar steekt er ook niet bovenuit . Bale tilt de film een beetje omhoog dat wel, maar een Oscar winner waard? Vind ik ook niet.

8/10

7. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Layer Cake (2004)

Gister gezien bij broer en vond de film echt heel cool, had geen idee wat ik er nou van moest verwachten maar het bleek een hele nice film te zien. Een crime/thriller zou je het kunnen noemen met vaak hele gave muziek ook. Prima acteerwerk van Daniel Craig, ik vind hem echt een hele coole acteur ook. Tja, gewoon echt een hele vette film vond ik het, dus gewoon kijken als je hem nog niet kent.

Gangs of New York (2002)

Echt weer een top film van Scorsese, bouwt zich heel nice op, prima acteerwerk en dan ook echt vooral van de badguy, maar Dicaprio ook gewoon prima gewoon. Wist niet dat de film zo vet was, maar ben blij dat ik de film nu gezien heb.

Wat blijft film kijken toch een toffe bezigheid zeg, alleen als het goeie films zijn natuurlijk. Maar ik heb er nu zoveel al gezien en er blijven altijd nog echte toppers tussen zitten.

8. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Ik zou The Searchers eens snel gaan kijken dan!

Rio Bravo, Bad Day at Black Rock, High Plains Drifter (Clint), Pale Rider (Clint) en Hang Em High (Clint) moet je ook maar gaan zien! Beter dan die 2 eerste films uit jouw rijtje ;). Oxbow Incident vond ikzelf ietsjes minder maar dit is dan ook wel een 40s film.

Edit: hallo sinds wanneer posten we 3x in 2 minuutjes hier? 8)

9. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.730
    Uhm, heeft ie niet gezegd dat hij Pale Rider net heeft gezien? 8)

En je gaat zeggen dat die films die je noemt beter zijn dat Once Upon A Time In America? :lol:

10. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    O fuck me 8)

En nee, beter dan El Dorado en 3 Burials. Dat lijstje (rijtje :+) bedoelde ik.

11. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Tanx! High Plains Drifter en Hang 'Em High ben ik aan het binnenhalen! Hoe meer Clint hoe beter. :cool:

12. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Clash of the Titans

Gelukkig was ik moe en had ik gewoonweg geen zin om te gaan maffen nog, daarom zette ik deze film aan...want anders had ik het echt zonde van mijn tijd gevonden. Deze film is gewoon....crap, puur en simpel, het boeide me eigenlijk geen flikker wat er met Argos(ofzo...however de fuck het stadje heette) en de inwoners en die gast die ook in Avatar speelde komt niet echt overtuigend over hier. Zelfs Liam Neeson weet de film niet te redden.

Deze zal ik dus gewoon echt nooit meer kijken.

13. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    beetje zwart-wit stelllen zorgt voor discussie toch?

Knetterdrukke week gehad maar er liggen stapels films op me te wachten, zin in:

Eastern Plays
    Festen
    Godfather
    Naboer
    Noroi
    I saw the devil
    After the Wedding
    Somersault
    Eine frau in Berlin
    Nausicaa
    Fish Tank
    An education
    Woodstock

:cool:

14. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Omdat Film1 deze maand alle Jurassic Park films nog eens gedraaid heeft, heb ik ze ook allemaal weer bekeken. Het tweede deel had ik vroeger op VHS en het derde deel heb ik alleen in de bios gezien, destijds. Enfin!

Jurassic Park
    De beste film, vooral omdat het een heel leuk en verrassend avontuur is. De openingsscene op het vlot en in de mijn vind ik echt goed de spanning op bouwen, wat is er aan de hand? Dan de rondleiding door het park, echt tof. Moet zeggen dat de film me daarna wat minder kan boeien, met al die achtervolgingen door dino's. :+ Maar wel een toffe film. Ook de beste cast van de films, Sam Neill en Jeff Goldblum! 7,3/10

The Lost World: Jurassic Park 2
    Het concept vind ik echt super, dat John Hammond het eiland kwijtraakt en dat er vervolgens allerlei premiejagers naartoe reizen. Hoe vervolgens de groep van Malcolm en Sarah Harding in een confrontatie er mee belanden. Alleen is de uitwerking wat minder... en dat stuk in de stad is echt vreselijk. Goede cast met Vince Vaughn en Pete Postlethwaite, alleen hebben die niet zo veel te doen. 6,8/10

Jurassic Park III
    Wat een overbodige en slechte film! :eek: Echt vol met onnozele scenes en oneindig veel fouten of dingen die gewoon niet kloppen. Ook het formaat van die beesten verandert steeds. Tenenkrommend verhaal en tenenkrommend gespeeld. 4/10

15. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.730
    Een 7.3 voor Jurassic Park? Heiden! :+

Ik heb deel drie nooit gezien, misschien moet ik dat ook maar zo houden.

16. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Ohja, het derde deel heeft ook nog een aantal dingen in het verhaal die echt niet kunnen! :eek:

Een T-rex die doodgaat, Sam Neill die het leuk vind met kinderen om te gaan. Bedoel, verraad!

17. Gemini NL

Gemini NL Mell

Leuk Bevonden:
    0
    Gister Scott Pilgrim vs. the World gezien, en hij was een stuk beter dan verwacht. Beetje nerdige film, maar toch awesome:cool:

18. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Iemand die Sucker Punch al gezien heeft?

19. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Stuk of 3 ja, niet echt super positief.
    Is het een soort van Machete ofzo? Zulke insteek haat ik echt.

20. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina