1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Films] Meningen, reviews, previews, etc! [Deel 18]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Nerrion, 14 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Die Natalie Portman rap is best grappig idd. :D

Ik heb net The Dead Pool gezien. Wat kan ik er over zeggen... het was wel een leuke film om te kijken, maar Dirty Harry (1) was wel véél beter.

2. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    in mijn optiek echt een baggerfilm, geen doorkomen aan ;)

Net gezien:
    The King's Speech:
    Eerlijk is eerlijk, ik had echt een eindeloos suffe film verwacht maar werd ontzettend verrast door deze film. De film gaat over koning George VI en de film gaat over George de gewone man (dezelfde man) die een spraakgebrek heeft, hij stottert. De wissewerking tussen beiden is erg boeiend om te zien, evenals de relatie die hij opbouwt met zijn therapeut. Het acteerwerk van de Colin Firth is heerlijk om naar te kijken, maar de andere twee hoofdpersonen zetten hun rol ook erg sterk neer

8,5

3. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856

Behoorlijk matig met een standaard Jack Black die weer de dikke, overdreven, niet grappig, Guitar Hero spelende hoofdpersoon is. Aardige wegkijker, maar ook niks meer dan dat. Humor is niet grappig en verhaal niks bijzonder. 4

Ook geen zak aan, al was dat wel te verwachten. Deel een was aardig, twee kut en drie eigenlijk ook. Conflicten tussen DeNiro en Stiller heb ik wel gezien. Voor de rest ook niet grappig, standaard poep en plas grapjes. Enige pluspunt was Jessica Alba die enorm heet is in de film. :D 5

4. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    zonde van je tijd dus, maar had je dit niet kunnen zien aankomen? :+

5. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Jawel, maar had zo'n backlog op mijn PC staan dat ik maar met het slechte ben begonnen. :+

6. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ik zie dat Jessica alba ook weer terug bij haar normale haarkleur is, ze was geloof ik ooit eens blond en dat stond echt totaaaaaal niet gewoon, nu is ze gewoon echt mooi weer. Verder hoef ik de hele film niet te zien nee. Denk dat er wel betere komedies zijn.

7. fredfenster

fredfenster Active Member

Leuk Bevonden:
    3.319
    Deel 1 was aardig? Die vond ik echt wel goed, flink gelachen. Bij deel 2 raakte het een beetje uitgekauwd, die Little Fockers ga ik denk niet aan beginnen.

8. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Misschien niet in deze film, maar Jack Black = _O_

9. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Een 8,5 vind ik net wat te hoog, maar eerlijk is eerlijk, het is een mooie film. Het is een hele rustige, integere film die met heel weinig je toch weet te raken.

10. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Gisteren Sucker Punch gezien en het was echt 3x niets terwijl er op zich wel potentie in zat. Verhaal was onsamenhangend en sprong vaak van de hak op de tak terwijl de achterliggende gedacht eigenlijk wel interessant was. Weet niet of de stijl gewoon wat minder was dan in films als 300 of dat ik er gewoon aan gewend ben maar ik vond het iig niet indrukwekkend net zoals de vechtscene's die vrij standaard waren.

3/10 omdat er wat leuke vrouwtjes in korte rokjes in zaten

11. Henrive

Henrive zuur

Leuk Bevonden:
    10
    Even een paar pagina's terug kijken, ik heb hem van de week gezien en ik was niet de enige (Dogtooth/Kynodontas dan). Ik vond hem heel goed.

/edit:

Quelque jours de repit (A few days of respite) (2010, Amor Hakkar)

Gezien gisteren tijdens het movies that matter festival in Den Haag.

Een hele mooie, kleine Franse film over twee homoseksuele Iraniërs die vanuit hun land naar Frankrijk vluchten en in Frankrijk een oudere vrouw ontmoeten in een provinciaals stadje.

Veel meer is er over het verhaal niet te vertellen. Het is een hele pure, 'simpele' film, die me uiteindelijk toch wist te raken in zijn eenvoud. De film blijft enigszins luchtig door de subtiele grappige situaties die er hier en daar in zitten verwerkt en bewijst daarmee dat een film niet heel zwaarmoedig hoeft te zijn om de thematiek die erin zit te behandelen.

Ook cinematografisch dik in orde.

Oja, de film is overigens genomineerd voor de VARApublieksprijs, dus ik denk dat deze film binnenkort wel wat bekender zal worden (nu moest ik hem nog toevoegen op whatiwatch). Maar goed, aanrader dus. :)
    (7,5/10)

Laatst bewerkt: 27 mrt 2011
  12. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    met je eens en dat is vooral omdat ie me nu al iets minder bij staat, meeste echt goede films staan me de volgende dag nog volledig bij.

8

13. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    :x

14. Henrive

Henrive zuur

Leuk Bevonden:
    10
    Kids (Larry Clark, 1995)
    Niet een film waar ik eigenlijk gelijk na het zien wat over kan schrijven, 't is echt zo'n film die je even moet laten bezinken. Ik ben niet snel onder de indruk van films die bedoeld zijn om te shockeren maar ik vond Kids behoorlijk naar. Naar mijn idee geeft de film de Zeitgeist van een bepaalde groep jongeren zeer goed weer. De film is snel, grof, en maakt je als kijker op een gegeven moment net zo immuun voor alles wat in de film gebeurt als de personages zelf. Dat is ook gelijk het minpunt van de film, ik vond hem soms iets te herhalend. (7,8 - onder voorbehoud)

15. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556

Ik blijf erbij...het staat haar niet. Sowieso...niet alleen de haarkleur, ook die hele look. Die overdreven make-up shit en weet ik veel,geef mij haar 'normale/natural' look any day over dit.

16. Michael_T

Michael_T XLink KaI: Michael_T

Leuk Bevonden:
    0
    Net Battle L.A. gezien .
    Ik had er veel meer van verwacht .
    Als je de Trailer bekijkt , lijkt de film er goed .

Maar goed , ik geef de film 6 van de 10.

17. Syzigy

Syzigy Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    hmm hoe heb je die gezien dan? is nog niet in de bios en op torrent sites kan ik alleen cam versies vinden?

18. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Dat is lang geleden! Die heb ik gezien met maatschappijleer, dat is dus in 96-97 geweest oid.

Kan me niet veel meer herinneren, alleen een eindscene:

zij of hij heeft dan toch aids oid en dan hebben ze sex terwijl zij half out is/een beetje bijkomt?

19. Henrive

Henrive zuur

Leuk Bevonden:
    10
    Met maatschappijleer? 8) Lesprogramma was vroeger interessanter dan. :+

Geen aids, maar HIV+ door die jongen waar het om draait. Ze probeert in de laatste scene een nieuw slachtoffer te voorkomen maar ze is te laat, en dan wordt ze ook nog verkracht inderdaad door een vriend van die jongen. :{ Fucking nare scene.

/edit: Filmdagje vandaag.

Videodrome (David Cronenberg, 198:cool:
    Tering, wat een bizarre, intrigerende film. De film mag dan wel uit 1983 komen, de boodschap erin is misschien wel relevanter dan ooit tevoren. Must-see. [9/10]

20. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Ronin
    Erg goede film, alles waar Hollywood om bekend staat komt niet in deze film voor, een serieuze thriller die tot het einde boeiend blijft. De film komt constant met nieuwe twists en zelfs na het einde blijf je met vragen zitten.
    8-10

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina