1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Films] Meningen, reviews, previews, etc! [Deel 19]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Hybrid, 29 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    En in je eentje kun je geen tsunami veroorzaken?

    [​IMG]
     
  2. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.601
    Leuk Bevonden:
    8.706
    *Jealous. :mad:

    En Tyrant, Pom Poko is toch helemaal niet de volgende? 8)

    Over Ghibli gesproken: Ik zie net dat The Borrower Arrietty eind vorige maand in de Melkweg werd getoond. Waarom zie ik dat nu pas? :mad:

    Edit: Ik zie dat hij in NL nog voor een bioscooprelease op 15 juni staat, terwijl op 17 juni de Japanse DVD uitkomt. Eens kijken of de film het waard is om in de bios te zien. :D
     
  3. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Skyline

    Las er alleen maar slechte verhalen over dacht ik. Maar ik vond hem best meevallen.
    Ja de acteurs hadden beter kunnen zijn. Maar het grafische aspect en de spanning/actie is best goed en keek lekker weg. Alleen het einde was een beetje onnodig. Hadden ze niet moeten doen imo.

    7.3/10
     
  4. Henrive

    Henrive zuur

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    10
    Daar heb ik alleen de laatste 15 min. nog niet van gezien. Superkut, had opeens geen geluid meer. :{
     
  5. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.601
    Leuk Bevonden:
    8.706
    Pom Poko of Porco Rosso? In het geval van Porco Rosso kan ik begrijpen dat het superkut was. Blijf enorm genieten van die heerlijke mediterraanse stijl. :)
     
  6. Henrive

    Henrive zuur

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    10
    Porco Rosso. Ja, ik moet hem nu nog steeds afkijken, 't idee van de opbouw is nu wel een beetje weg.
     
  7. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    Net weer voor de 5e keer ofzo Disturbia gekeken..

    Wat kijkt die film toch lekker weg en Damn! Sarah Roemer:)!

    9/10
     
  8. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Net, na enig aandringen van wat teamgenoten met de groep New kids turbo gekeken.
    Eerste 20min ofzo wel veel gelachen, maar daarna daalde het niveau echt dramatisch.

    Voor 20 min dat gekut kijken vind ik uiters komisch, maar daarna is de grap er wel een beetje af imo. Van die 20 min filmpjes kreeg ik maar geen genoegen, maar halverwege die film
    en al helemaal v/a het moment dat de 'grap' gemaakt word dat het budget op is, dat ze het verhaal maar gaan vertellen
    was ik er wel helemaal klaar mee en kon ik niet wachten tot ie afgelopen was zodat ik wat anders kon gaan doen.
    5.8/10
     
  9. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    New Kids jonguh!! Kut!

    Heb 'm vandaag ook binnengeslurpt, volgende week maar weer eens gaan kijken:cool:! Vind 'm wel tof! Kan alleen wel begrijpen dat je de humor na een tijdje beu bent, maar daar moet je van houden! Lekker verstand op 0:9!
     
  10. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.901
    Ik vond em zwaar tof eerlijk gezegd. Vooral je em ziet in het genre nederlandse komedie want dat is normaal bijzonder slecht. Vooral de onverwachte stukken erin vond ik erg tof. Dat stukje waar jij het over had is idd wat minder, maar dat is ook het enige.

    Ik heb em dan ook gewoon languit in de bios met een aantal grolsch beugels (enige die ze hadden) gekeken. :cool:
     
  11. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    Haha, bij ons verkochten ze ook echt Schultenbrau.. Dat was wel baas! Alleen is dat totaal niet te zuipen:9!
     
  12. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.601
    Leuk Bevonden:
    8.706
    Hadden ze niet eens Schultenbrau? :+
     
  13. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik zei wel vooraf dat dit de eerste nl film gaat worden waarbij ik me ga vermaken/lachen.
    En sja, morgen hebben we een game dus mochten niet drinken.

    _O_Grolsch beugels<3
     
    Laatst bewerkt: 10 apr 2011
  14. planckie

    planckie Morcion

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    Robots
    Wel nog een grappige film. Concept was nog goed gevonden & die Madame Gasket was wel nog een creepy vrouw :+
    7/10

    District 9
    Plaats 144 in imdb250 + goeie commentaren, moest wel een leuke film zijn. Wel, vond er echt geen reet aan. 1) Hou niet zo van zo'n filmwijze, lijkt net een docu 2) Die aliens waren me te human. Kbedoel, Wtf? 'Shrimps' (al vond ik ze daar niet op gelijken) die wapens kopen, naar de hoeren gaan enz. Neen, was geen film voor mij. Ze hadden rechten? Denk als hier een alien toekomt, schieten ze hem gewoon overot. Was niets voor mij, misschien wel voor de liefhebbers. 1 pluspunt vond ik dat het verhaal zich afspeelde in Johannesburg, moet niet altijd NY, LA, Londen e.d. zijn.
    3/10

    Soul Men
    Heerlijke film. Hou sowieso wel van muziekfilms, maar ging lekker smooth met die soul. Mix daarin Samuel L. Jackson, met zijn typische humor & de altijd geweldige Bernie Mac = top :thumbs: Vond ook die hulde mooi op het einde van de film aan Mac. Was toch eigenlijk wel een fantastische acteur & komediant.
    8/10
     
    Laatst bewerkt: 10 apr 2011
  15. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.601
    Leuk Bevonden:
    8.706
    Blijkbaar te jong om het te waarderen, want juist de eerste helft was verfrissend en goed. Dat het in Johannesburg afspeelt heeft natuurlijk te maken met de geschiedenis van Zuid-Afrika. ;)
     
  16. planckie

    planckie Morcion

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    Geschiedenis ?
    Wist niet dat er daar ooit aliens zijn geweest :+

    Maar misschien ben ik idd te jong & had er misschien ook iets te veel van verwacht
     
  17. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.601
    Leuk Bevonden:
    8.706
    Apartheid. ;)
     
  18. planckie

    planckie Morcion

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet ik ook wel ;)
    Maar had gewoon niet zo ver gedacht, dat ze daarom Z-A gekozen hadden.
     
  19. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Je bent idd nog te jong. ;)
     
  20. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Leuke film is dat idd. :D

    Ben nu ook New Kids Turbo aan het binnenhalen. 1080p kut!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina