1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Films] Meningen, reviews, previews, etc! [Deel 19]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Hybrid, 29 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Tja... ik kan die grote balken zwart écht niet hebben. Ik kan gewoon niets met die film.
     
  2. Henrive

    Henrive zuur

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    10
    Ja, gewoon kijken. Op de achtergrond werkt de film niet echt meer denk ik.
     
  3. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Stephen King's IT
    Brrr! Kut clown! Kut einde ... mijn jeugd-trauma.

    7/10

    Beep ... Beep Georgie!
     
  4. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.488
    Leuk Bevonden:
    5.091
    Want a balloon?
     
  5. Julien

    Julien Ridder

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    Clean, shaven

    Inmiddels de tweede keer dat ik deze film heb gezien. Kort gezegd gaat het over een schizofrene man die op zoek is naar zijn dochter. Peter Greene zet als schizofreen een behoorlijk sterke rol neer. De eerste keer dat ik de film had gezien dacht ik op het einde: ''wtf? Waar ik heb ik nou precies naar gekeken?''. Deze keer wist ik wat me te wachten stond, waardoor ik ook wat meer waardering voor de film kon krijgen. De sfeer die in de film hangt doet me wat denken aan de sfeer zoals Lynch die vaak neerzet: dromerig, naar, duister. Bij tijden voelt de film wat onsamenhangend. Ik vind het absoluut geen topper, maar vind het toch de moeite waard om deze film een aanrader te noemen voor degenen die het hem aanspreken.

    Moon

    Hebben velen van jullie vast al eens gezien. Voor mij ook de tweede keer dat ik hem zag. Ontiegelijk sfeervolle film, die diep in de nacht goed tot zijn recht komt. Overdag vast ook wel, daar niet van, maar ik heb deze film zaterdagnacht met een maatje gezien. Hele relaxte sfeer daar op de maan! Goede soundtrack en een zeer sterk verhaal. Sam Rockwell ook in een zeer sterke rol. En Gerty (de computer, met stem van Kevin Spacey) is geniaal.
     
  6. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    They float, they all float
     
  7. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    They all float , down . . . . . .

    IT toch ?
     
  8. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ja, die clown haat ik echt. Motherfucker is het. Met zijn gele tanden. Kutballonnen. Ik heb die film gezien toen ik klein was, ik heb er een trauma aan over gehouden. Jaren later die film nog eens gezien, ik vond die clown nog steeds freaky, maar het eerste deel van de film was nog wel okay, het tweede deel (dat ze volwassenen zijn) is echt te gaar. Helemaal het einde van de film is echt tergend slecht. Een groot anticlimax. Een spin? Hoe gaar is dat?
     
  9. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.488
    Leuk Bevonden:
    5.091
    De 2de helft van de film heb ik dus nooit gezien :+, alleen toen ze klein waren en een klein stukje dat ze groot waren :9
     
  10. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Ik de tegenovergestelde, heb de film gekeken bij 2 chickies thuis. heheheheh beide lekker tegen me aankruipen :)

    IT is da shit !
     
  11. Henrive

    Henrive zuur

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    10
    [yt]x_xsm46s2Gg[/yt]

    Ik heb hier zo'n zin in. :D
     
  12. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ik ga kijken puur omdat ik wil weten of de film net zo iets vreselijks zal zijn als Antichrist. Brr, wat een gare film vind ik dat zeg. :+

    Disclaimer: Iedereen die het wel een briljante, magistrale, baanbrekende, vernieuwende, originele, whatever film vind, good for you.
     
  13. Henrive

    Henrive zuur

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    10
    Ja, laten we het bij Melancholia houden en niet weer de maandelijkse Antichrist discussie voeren. :+
     
  14. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Precies, daarom zette ik het er nog even bij. :+
     
  15. Henrive

    Henrive zuur

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    10
    Wel een briljante, magistrale, baanbrekende, vernieuwende, originele film overigens, dat mag ook best wel eens gezegd worden.
     
  16. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Vond 'm maar vies





    :+
    [SPOILER1]Vond ik overigens enorm meevallen maar dat terzijde, alleen die clit had niet zo gedetailleerd gehoeven[/SPOILER1]
     
  17. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Dat moet je gewoon niet onthouden ! 8) Ik was hem al vergeten totdat ik op je spoiler klikte . . .
     
  18. Jeffer

    Jeffer Pearl Jam

    Berichten:
    472
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb vanavond eindelijk Black Swan gezien. Mooie film! Portman acteert zeer goed en ze hebben haar[SPOILER1] psychoses[/SPOILER1] erg 'realistisch' verfilmd.

    + die twee bekende scènes zijn ook niet verkeerd :+

    Cijfer? Een ruime 8.
     
  19. LifeLongGamer

    LifeLongGamer Used Register

    Berichten:
    276
    Leuk Bevonden:
    2
    Hobo with a shotgun, met Rutger Hauer. Leukste film die ik dit jaar gezien heb_O_
     
  20. PyamaManNL

    PyamaManNL Active Member

    Berichten:
    562
    Leuk Bevonden:
    0
    Moet je toch maar is wat meer films gaan kijken.. Wat een prul:x

    Misschien komt dat omdat ik niet zo ben van de oneindige gore/stomverhaal/doelloosheid
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina