1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Films] Meningen, reviews, previews, etc! [Deel 19]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Hybrid, 29 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mikecitybike

    mikecitybike Future Donut

    Berichten:
    447
    Leuk Bevonden:
    0
    al vind je een film uit de top250 niks en je geeft het een onvoldoende word je hier voor gek verklaard overigens :9
     
  2. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Meld 't ze even. Wie weet willen al die mensen hun cijfers wel aanpassen zodat het gemiddelde cijfer meer op jouw beoordeling lijkt.

    :F:
     
  3. Henrive

    Henrive zuur

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    10
    Ja, maar dat zijn de extremen, de achten en negens, en alles wat onder de zes zit eigenlijk. Als het gaat om een film van rond de 7, daar kun je over het algemeen niet veel van maken zonder hem gezien te hebben.

    Twee van mijn favoriete films hebben geloof ik ook maar een 6,8 of zo, zoiets. Nouja, prima, dan heb ik tenminste een originele smaak. 8)
     
  4. LifeLongGamer

    LifeLongGamer Used Register

    Berichten:
    276
    Leuk Bevonden:
    2
    Haha klopt inderdaad, maar niet alleen hier op het forum hoor.


    Clint Eastwood zei het al, jaren geleden in The Dead Pool "Well, opinions are like assholes. Everybody has one."
     
  5. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    [​IMG]
    Battle : LA hemeltergend slecht!

    Ik verwachte er veel van trailer zag er goed uit, maar kom op aliens die ons H2O (lees: water...) willen? wat zo vervuild is als de pleuris mede dankzij BP...

    Daar komt ie...
    slecht acteerwerk, slechte en zelfs vervelende soundtrack..., hoog rambo gehaalte van 'look at me im an American... look at me im so cool'....stfu.... absurd slecht en kort verhaal... dan nog die speciale effecten het had allemaal wel wat spannender gekunt (kijk naar Cloverfield die film heeft sfeer en een goede setting...), die aliens waren te lelijk en absoluut niet tof om te zien.

    cijfer: dramatisch slecht
     
  6. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Wel een film met een roze randje.
     
  7. planckie

    planckie Morcion

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    Juist begonnen kijken naar Return of The King. Al 20e maal ofzo :+
    Is wel leuk, je kan dan bijna de gehele film meevertellen (:
    Wel de eerste keer dat ik hem ga bekijken met Engelse subtitels.
     
  8. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Jezus trek je tenen ff in zeg. Ik geef ook gewoon maar mijn mening. Ik vind cijfers op IMDb wel belangrijk. Met dezelfde uitleg als Willem.
     
  9. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Hier had ik nou zoveel van verwacht :mad: Ga hem nog wel zelf bekijken, maar jammer dat het jou iig niet kon bekoren..
     
  10. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Ik gebruik cijfers om IMDB ook vaak als referentiekader, maar om dan achteraf te zeggen dat de cijfers niet kloppen... IMDB is geen heilige graal, IMDB heeft geen 'gelijk'.

    Jouw mening is wat telt, en IMDB is niets anders dan de opgetelde mening van allemaal anderen. Oftewel: je bent het niet met je gemiddelde medekijker eens. Nou en?
     
  11. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    En dat betekent dus blijkbaar ook dat als iemand ergens over een bepaalde mening heeft dat dat niet meer gepost hoeft te worden? Dan blijft het hier wel erg leeg. Ik dacht dat dit een forum was waar gediscussieerd kon worden over bepaalde onderwerpen en waar men dus hun mening en/of standpunten kan geven. ;)
     
  12. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.319
    Dusky zei:

    Ik snap wel dat iemand zich over zo'n verschil kan verbazen, als jij het totaal anders ziet. Ik snap minder dat als iemand die verbazing uitspreekt er meerdere pagina's gezegd moet worden dat IMDB maar meningen zijn. Is namelijk niet zo relevant, ik weet zeker dat Dusky Demon het zelf ook wel weet, maar ook over meningen kun je je verbazen :)
     
  13. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.042
    Leuk Bevonden:
    9.603
    Ik verbaas me over het cijfer van Scarface.
    Discussieer! :+
     
  14. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
  15. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Je kunt toch ook gewoon je mening over een film geven? Je refereert elke keer maar aan dat IMDB-cijfer, alsof daar alles vanaf hangt. Hecht er niet zoveel waarde aan. My 2 cents.

    Jouw mening is wat ons boeit in deze thread, niet jouw mening t.o.v. de IMDB-cijfers. Die zijn niet relevant, want dat zijn andere meningen.
     
  16. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Oh dus jij spreekt voor iedereen? En heb jij deze thread gekocht ofzo? Ik doe wat ik wil. ;)
     
  17. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Dan moet je ook niet zeiken als je kritiek krijgt. En met 'wij' bedoelde ik de mensen die ook kritiek hadden op je constante aanhalen van IMDB.
     
  18. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Sorry hoor maar al meerdere mensen hebben aangegeven dat ze het met mij eens zijn, dus oneens met jou. ;) Ik vind IMDb gewoon handig als referentiepunt en omdat jij nou "te cool" bent om dat ook te doen, betekent niet dat je er anderen op hoeft aan te spreken.

    Waarom begin jij altijd van die irritante en saaie discussies hier?
     
  19. Henrive

    Henrive zuur

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    10
    Films, anyone?
     
  20. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    'Ik doe wat ik wil'

    Vervelend hè?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina