1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Films] Meningen, reviews, previews, etc! [Deel 19]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Hybrid, 29 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Die wordt vrij vaak genoemd als ziekste (weet niet op welk vlak dat dan is: qua grafisch vertoon of qua mensonterende dingen) film ooit. Zit daar een kern van waarheid in? Hij maakte me ooit nieuwsgierig, maar het is er eigenlijk nog steeds niet van gekomen.
     
  2. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    I spit on your grave
    Erg vermaakt met deze film. Leuke scenes op het eind.
     
  3. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Daarnet nog Training Day op Film1 gezien. Had de film al gezien en volgens mij ook een stukje over geschreven hier. Blijf het een heel sterke film vinden. Denzel Washington speelt zo sterk, echt fantastisch om naar te kijken. Het verhaal is boeiend en de grimmige sfeer zorgt ervoor dat de film niet verveelt.
     
  4. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Ziet er lang niet zo bruut uit als 300.
    Maar inderdaad wel leuke popcorn movie gaat dat worden.
    Maar zo te zien gaat het niet over de legereenheid "immortals", wat ik even dacht bij het zien van de titel. Jammer, vond versie daarvan in 300 wel tof :+
     
  5. RoX BoX

    RoX BoX Earth

    Berichten:
    306
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik lees heel veel slechte reviews van die film. Echt zonde want ik verheug me echt op die film.
    Gelukkig was ik naar Scream 4 gegaan, die vond ik wel vet.
     
  6. Henrive

    Henrive zuur

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    10
    Het seksuele gedeelte is eigenlijk voornamelijk suggestief, dus dat valt wel mee. Qua gore is het wel vrij expliciet, (kleine)
    en in een van de naardere scenes worden de jongeren gedwongen uitwerpselen te eten
    , maar dat is dan vooral qua mensonterende dingen inderdaad. Verschrikkelijk, als je er over nadenkt. De film is wel zo gelaagd dat hij er wel mee weg komt. Ik denk dat het tegenwoordig ook wel minder schokkend is, grafisch gezien omdat we veel meer gewend zijn.

    Maar goed, de film is alsnog verboden in verschillende landen. :)

    Ik vind het wel een must-see overigens.
     
    Laatst bewerkt: 28 apr 2011
  7. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    [​IMG]

    Ik heb net ook The Machinist gezien. Erg goeie film, maar ik heb het voorlopig weer helemaal gehad met mindfuck films. Ik kan daar gewoon echt niet meer tegen. :+ Doe mij maar gewoon een simpele western. :9

    Jeej, Rain Man is weer terug in de Top 250. Nog 1 film en dan zit ik op 100! :+ :D
     
    Laatst bewerkt: 29 apr 2011
  8. jan_tran

    jan_tran Active Member

    Berichten:
    304
    Leuk Bevonden:
    13
    't Is die tijd van het jaar weer:

    [yt]c77aDb5buVI[/yt]
     
  9. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

    Berichten:
    11.705
    Leuk Bevonden:
    17.923
    FUCKIN E- PIIICCCCC
     
  10. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    _O_
     
  11. John_Petrucci

    John_Petrucci Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    40
    [​IMG]
    Fast & Furious 5

    Gisteren naar Fast & Furious 5 geweest. Ik heb deze films altijd wel leuk gevonden, niet hoogstaand. Maar wel de nodige dosis actie, humor & natuurlijk auto's.

    Dus ik was wel benieuwd naar dit vijfde deel. De film doet eigenlijk hetzelfde als de vorige delen. Alleen viel mij wel op dat de nadruk meer op de actie lag en er minder gericht werd op de altijd zo mooie getunede auto's. Verwacht dus meer schietpartijen, achtervolgingen op de voet en dergelijke dan straatraces.

    Ik vond de film wel vermakelijk. De actiescenes waren goed in elkaar gezet. Het verhaal was wel redelijk. Je bent toch benieuwd wat ze van plan zijn en de film heeft leuke verrassingen.

    Vond je de vorige delen leuk om te zien? Deze film doet weinig anders en kan ik je dus aanraden. Heb je het nu wel gezien met de Fast & Furious, dan kan je beter wegblijven.
     
  12. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Vind het maar meh. Transformers films nooit leuk gevonden, deze dus ook niet.
     
  13. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Gisteren gezien: Till det som är vackert

    Een verhaal over een meisje wat uit een verknipt gezin komt en via Mozart in aanraking komt met klassieke muziek. Met wat moed krijgt ze een baan als receptioniste bij een concerthuis, wat het begin van een strijd is om verder te komen in het leven.

    Mooie en aangrijpende film met ijzersterk acteerwerk van Alicia Vikander

    8-
    [​IMG]
     
  14. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Damn wat een zieke trailer. :D
    En hij komt in Juli al. Zeker een bios bezoekje waard.
     
  15. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Crap hoe die die animatie film waar iedereen het de laatste tijd over heeft in dit topic?
    Niet die van die uilen maar dacht met ridders ofzo?
     
  16. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    How to train your dragon?

    Met vikingen?
     
  17. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ja dat was hem thanks. :)
    Ridders, Vikingen een pot nat. :p
     
  18. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Ga dan tangled ook maar ff checken ;)

    Erg vet die transformers trailer! Damn, wat zie dat er epic uit!
     
  19. mikecitybike

    mikecitybike Future Donut

    Berichten:
    447
    Leuk Bevonden:
    0
    laatste weken verschijnt er echt geen enkele nieuwe interessante film om te downloaden .. of kijk ik naar de verkeerde titels?
     
  20. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.901
    Absoluut een bizarre, maar indrukwekkende film. Persoonlijk houdt ik er wel van als een film even blijft hangen in je hoofd. Cinematografisch vind ik hem vaak erg sterk.. maar het zijn wel films waar je even voor moet gaan zitten.

    Je zou bijv. ook een keer The Gospel according to St. Matthew kunnen kijken.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina