1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Films] Meningen, reviews, previews, etc! [Deel 19]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Hybrid, 29 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Denk de enorme cliffhanger... vond het ook maar ongelukkig gekozen. Had liever nog iets met Harry Potter gezien die bijvoorbeeld uitlegt wat hen nog te wachten staat. Cliché, maar beter dan het huidige einde.
    Heb zelf de film destijds in de bioscoop gezien trouwens, wil ik er nog even bij zeggen. :+
     
  2. Lizza11

    Lizza11 Active Member

    Berichten:
    487
    Leuk Bevonden:
    0
    Die cliffhanger had je kunnen verwachten, ik vond het juist wel goed gedaan. Om Harry Potter nog even iets uit te laten leggen terwijl er zoiets ergs gebeurd (geen spoiler toch? ;)) lijkt me juist misplaatst. Ach, gelukkig komt de tweede film al bijna :)
     
  3. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Denk bijvoorbeeld aan The Fellowship of the Ring. De verschillende groepen bespreken op het einde van de film hun plannen. Het was in mijn ogen heel goed geweest voor de film als Harry én Voldemort beiden hun plannen uitlegden aan hun team. Zodat je weet welke onvermijdelijke confrontatie er plaats gaat vinden.
    En wat je zegt, het wachten is niet meer zo heel lang! Juist omdat ik het einde in de bios zag, vond ik het minder. M'n vrienden en ik zaten daar zo: "Nog zo lang wachten?!" :eek:
     
  4. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.601
    Leuk Bevonden:
    8.706
    Ik vond het einde op zich wel goed, maar ik wil gewoon de rest zien. :+
    Geef mij dan maar gewoon een film van 4 uur. Fuck de mainstream bioscoopkijker, moeten ze hun plasjes maar inhouden. :cool:
     
  5. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Eens, kan dat makkelijk kijken.
     
  6. ill nino

    ill nino me, myself and I

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    Qua screenplay. Ik had een hele tijd terug life of brian gezien en vond die wel cool. Echt al 8 jaar terug ofzo, maar zag dat er meer waren. Dus vroeg me af of er een betere was.
    Thanks! Dan maar allebei:D
     
  7. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.042
    Leuk Bevonden:
    9.603
    Holy Grail vind ik net wat leuker als Life of Brian, maar beide echt zo fucking droog _O_
     
  8. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.483
    Leuk Bevonden:
    906
    .....geen......Grolsch...Beugels.....meer...dan?

    Oef.... ik hou van pauze in de bioscopen! Weg met Pathé, geef mij maar 15 minuutjes pauze :)
     
  9. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.601
    Leuk Bevonden:
    8.706
    Tuurlijk wel pauze. Gewoon 15 minuutjes na 2 uur. Problem solved. :)
     
  10. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Must See all the way hier in Groningen. Veel grotere stoelen, het scherm vult de hele muur op, de stoelen zijn zo neergezet dat je altijd min of meer recht op het scherm lijkt te kijken (van boven naar onder bekeken), fenominaal geluid, relaxte pauze, echte biosscoopsfeer, heerlijk! _O_

    Gisteren gezien
    Blue Valentine

    [​IMG]

    een ontzettend pijnlijke en heftige film over een stel wat elkaar leert kennen en hetzelfde stel 5 jaar en een kind later. Ik denk dat je de film vooral kan waarderen als je wat ouder bent, aangezien de kans op herkenning dan vele malen groter is (wat de film dan overigens alleen maar pijnlijker maakt)

    De film was voor mij iig ontzettend heftig om te zien, hoe kapot kan een relatie gaan? Het meeste van het verhaal wordt tussen de regels door verteld en dat is met name te danken aan het ijzersterke acteerwerk. De wanhoop is af te leiden uit de blikken en houding van zowel de man en de vrouw en het is hartverscheurend om te zien hoe vooral hij zijn best doet om de relatie te redden. Ingrijpend

    8,5
     
  11. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ik ben 18 en heb een half jaar een vriendin, is de film dan niet de moeite om te kijken? :+ Want dat haal ik uit je recensie. Ik vind Ryan Gosling een goede acteur (en Michelle Williams is ook wel leuk), dus ik ben best geïnteresseerd in de film.
     
  12. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    ik kan me voorstellen dat ie jou minder doet dan mij. Maar het blijft een superfilm ;)
     
  13. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
  14. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Prima toch, als Nolan stopt na zijn deel 3 moeten de mensen die aan de onvermijdelijke opvolgers gaan werken niet perse zijn erfenis mee moeten zeulen
     
  15. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    +1, nu was het te abrupt. Heb het idee dat ik nu echt een halve film heb gezien.

    Wel eentje die ik leuker vond dan al zn voorgangers, die iets volwassener stijl past er wel bij.


    Yeeeuh, dubbelpost
     
  16. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ik vind het wel erg snel, zo in 2013. Warner pakt het zo aan omdat ze een Justice Leage film willen. Dan lijkt het mij beter dat er eerst een boel andere DC films komen en als laatste Batman in 2016 ofzo... en dán Justice League.

    Lijkt me echt suf als ik in 2013 een heel andere en nieuwe Batman zie.
     
  17. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    Komt omdat ze daarna een "Justice League" film willen gaan maken, dat past gewoon niet bij Nolan zijn Batman.
     
  18. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
  19. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ja vond ik ook toen ik hem net gezien had. Ze hadden gewoon een film moeten doen.
    Maak er dan een 4 uur durende spektakel van en is dan ook een waardige aflsluiter. Geloof me dan zat nog steeds de bioscoop vol.
     
  20. planckie

    planckie Morcion

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    1 pluspunt bij ziek zijn is dat je kunt films kijken.

    The Sorcerer's Apprentice
    Was eigenlijk wel oke. Film waarbij je niet te veel moet nadenken maar gewoon kijken. Verdiend normal een 6, maar zag in de trailers dat The Lion King uitkomt op dvd eind 2011. THAT MADE MY DAY :+ Beste animatiefilm ooit! & dat verdiend een punt bij.
    7/10

    Grown Ups
    Komedie waarbij ik nog veel heb moeten lachen. Met hoofdrolspelers als Chris Rock & Adam Sandler komt dat altijd wel oke. Sommige moppen waren wel echt goed & verhaal was redelijk goed, maar wel voorspelbaar.
    8/10

    Harry Potter: Half-Blood Prince
    Deze nog weer eens opgenomen voor de nieuwe uitkomt op dvd. Blijft toch wel een heerlijke film, de beste tot nu toe (heb 7.1 nog niet gezien :eek:). Heerlijke sfeer, genoeg actie & gepaste humor.
    Was ik wel vergeten dat Sneep een volgeling is van Voldemort. BASTARD! & dat Perkamentus dood ging :confused:
    9/10
     
    Laatst bewerkt: 30 mrt 2011
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina