1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Films] Meningen, reviews, previews, etc! [Deel 19]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Hybrid, 29 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Ik heb net Joe Kidd gezien. Nog maar 2 westerns van onze Clint en dan zit ik er doorheen! :'-( Vooral de line "Why don't you go screw yourself?!" en die laatste klap in het gezicht van de sheriff waren echt episch. :D
     
  2. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.901
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Heb hem ook van de week gekeken nadat vrienden het er allemaal over hadden hoe leuk die wel niet was, maar heb toch wel dezelfde mening als jou. ben ook benieuwd wat ze van deel 2 gaan bakken.
     
  3. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik doe altijd heel hard m'n best om zulke films leuk te vinden maar lukt maar niet.
    Net zoals Tropic Thunder, saaie shit.
     
  4. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Kan ze niet echt vergelijken eigenlijk. :)
    Hangover was zeker een leuke comedy maar niet zo geniaal als mensen het willen laten blijken. Deel 2 zal ook zeker wel leuk worden om te zien. Maar zover ik gezien is het redelijk hetzelfde recept + plus een paar andere characters. Maar je kent Hollywood "if it aint broke dont fix it". Trophic Thunder moet je liggen denk ik. Het is wel redelijk aparte humor waar sommige kleine dingen de film maken. Maar zoals ik al zei, het moet je liggen en je moet het imo ook niet forceren om het leuk te vinden. :)
     
    Laatst bewerkt: 12 mei 2011
  5. Chillco

    Chillco Active Member

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    6
    Airplane! gezien. Leuke comedy, soms wat flauwe humor, maar dat is te verwachten met dit soort films. Vind je films als The naked gun leuk, dan valt deze zeker te waarderen.
    6,5/10
     
  6. ill nino

    ill nino me, myself and I

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    Gister Skyline gezien. Vond het echt een bagger film. Slecht verhaal dat totaal niet werd uitgelegd. Deed me erg denken aan andere films. Het kon ook moeilijk boeien. Wat me enigszins verraste was dat het einde niet zo vreselijk Amerikaans was.
    Enige pluspunt was dat ik even van Rovce sa 5'9'' kon genieten in het begin van de filn.
     
  7. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, in het begin kwamer er ook echt drie nummers van Royce voorbij. Maar vond het einde het tofste aan de film, verder echt heel erg slecht. Het einde had ook echt meer weg van een game 8).
     
  8. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Nou juist die kleine dingen vind ik vaak leuk en die zijn er te weinig.
    Zo had je tegen het einde bij tropic thunder een scene waarin een ton in de fik lag en het personage er gewoon omheen kon lopen/rennen maar inplaats daarvan erover heen sprong. Het sloeg nergens op maar juist zulke dingen vind ik wel humoristisch.
    (als je je het niet kan herinneren of niet hebt gezien denk je wat is dit nou voor onzin :+)
     
  9. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Laatst bewerkt: 13 mei 2011
  10. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
  11. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Dat dacht ik dus ook. Lullig voor de cast van die film (schenen het niet te weten), maar ik hoop zwaar dat de film flopt.
     
  12. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Van de week Loft gezien.

    Ik wist al wel dat het een remake was, maar had het orgineel nooit gezien.
    Normaal ben ik niet zo weg van Nederlandse films, maar deze vond ik toch wel tof.
    Beetje standaard verhaaltje, maar wel leuk uitgewerkt.
     
  13. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Mensen die dieren mishandelen om er zelf beter van te worden kunnen wat mij betreft echt ter plekke de grafkanker krijgen.
     
  14. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Well spoken.
     
  15. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.454
    Leuk Bevonden:
    858
    Erg zielig voor de dieren :mad:

    Wel enorm naief van iedereen om te denken dat circusdieren het zomaar voor de lol doen....natuurlijk ligt er aan de training mishandeling ten grondslag...hoe anders krijg je het voor elkaar om een olifant circus truukjes te laten doen.

    Belachelijk dat dit nog steeds gebeurd, en nogmaals echt enorm naief, misschien zelfs schijnheilig van de cast om te denken dat hij alleen maar toe gefluisterd is... kom op zeg.
     
  16. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Een soortgelijk bericht kwam al naar buiten tijdens de opnames. Dus veel mensen wisten het gewoon.
     
  17. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Met geduld is het mogelijk om een dier ook al dat soort truukjes te leren. En als het met geduld en beloning gebeurt dan krijgen dieren er ook plezier in. Mishandeling en training gaan zeker niet altijd hand in hand. Alleen heeft men vaak niet dat geduld, tijd = geld en dat soort onzin en dan worden dingen afgedwongen en dat gaat dan met geweld helaas.

    Ik ga in ieder geval niet meer naar deze film, dat weet ik wel.
     
  18. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Goed om te horen. Hopelijk volgen er nog veel meer :thumbs:
     
  19. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Conditioneren. Daar hoeft geen geweld bij te komen kijken.

    [yt]tYWYovGYawg[/yt]
     
  20. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Film boeide me zowieso niet, laat staan nu.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina