1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Films] Meningen, reviews, previews, etc! [Deel 19]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Hybrid, 29 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Darkzell

    Darkzell XBW Member

    Berichten:
    273
    Leuk Bevonden:
    0
    Unforgiven

    [​IMG]
    Top film. Clint Eastwood is natuurlijk een held, ondanks dat ie in deze film voornamelijk de afgeserveerde oude man speelt. Film wordt lekker rustig opgebouwd en bevat meer dan genoeg afwisseling qua actie en dialogen.

    Ik begin ook redelijk op te schieten met het kijken v/d IMDb top 250 trouwens (niet dat ik ze ooit allemaal ga kijken aangezien er een hoop ontzettend oude films in staan)
    [​IMG]
     
  2. Julien

    Julien Ridder

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, ik vond hem zeker niet top 10 waardig, maar ik heb ook nietecht een top 10 :+.

    Die scene in de bar...jezus, daar zat een vaag, zwaar geluid bij. Heel vet gedaan hoor, daar niet van. Zal waarschijnlijk ook wel de bedoeling van Noé zijn geweest om de kijker zich onwel te laten voelen. Wat dat betreft slaagt ie dus wel.

    Mja, het kan ook aan het tijdstip waarop en de omstandigheden hebben gelegen waarin ik de film keek. Was al redelijk laat, beetje moe, wat bier op... Ik ga hem sowieso binnenkort weer eens zien. De tweede keer zal het vast minder zwaar zijn. ;)
     
  3. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    bijzonder feitje over de film (moet hem zelf nog zien)

     
  4. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Ik vind hem meesterlijk in elkaar gezet. Als je een tijdspan van een uur in blokjes van 5 minuten maakt en dan de blokjes van 5 minuten achterstevoren laat afspelen en dan alsnog de kijker laat voelen dat de timeframe gewoon klopt, tsja dan ben je gewoon briljant.
     
  5. Julien

    Julien Ridder

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    Hehehe, dat verklaart alles! Bijzonder feitje inderdaad, met een bijzonder goede uitwerking. Wel leuk dat naast het beeldmateriaal het geluid je bij deze film ook behoorlijk kan beroeren.

    Er schijnt ook een andere, brute film te zijn van Noé: Seul contre tous. Volgens een collega van mij is die nog veel onaangenamer dan Irréversible. Binnenkort maar eens zien. En heel binnenkort ook z'n nieuwste zien: Enter the void.
     
  6. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    ik heb de dvd thuis liggen ;) (ben dus fan)
     
  7. Julien

    Julien Ridder

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad, het achterstevoren afspelen van de film werkt erg goed. Ik vond het ook wel grappig dat ik op het einde eerst dacht: 'Een happy end!', maar daarna weer meteen: 'Ow nee, alles gaat kapot!'.

    Wat vond je van 'Seul Contre Tous' dan?
     
  8. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Dat ga ik je niet zeggen, anders neem je lichtelijk mijn mening (onderbewustzijn) mee, en dat wil ik niet. ;)
     
  9. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Hotaru no Haka

    [​IMG]

    Net klaar met deze film. Ik ben er nog steeds stil van, wat een indrukwekkende film! Mooie animaties, ontroerende muziek en een goed verhaal. Erg knap dat de makers de grauwe sfeer van de oorlog en de 'plezierige' momenten kunnen afwisselen. Het einde wisten we eigenlijk al door de scene in het begin maar kwam toch erg hard aan. De flashback van Setsuko was toch wel de mooiste scene van de film. :'-(

    Echt een aanrader! :thumbs:
     
  10. Julien

    Julien Ridder

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha, prima! Dan laat ik mijn mening wel horen als ik de film gezien heb. ;)
     
  11. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Prachtige film inderdaad!

    :'-(
     
  12. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Echt? Dat wist ik helemaal niet. Ik werd inderdaad ook heel misselijk van de film... lag het blijkbaar niet alleen aan de beelden. Na ongeveer een half uurtje ben ik ook met de film gestopt. Denk niet dat ik ooit nog verder ga kijken, vond het maar een smerige bedoeling!
     
  13. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    Net The Girl Next Door gekeken.

    Dacht dat ik 'm al een keer gezien had, dus niet (schaam, schaam).

    Gewoon een gave comedy, geinige humor en telkens wanneer ik dacht dat het einde in zicht kwam bleef het nog even doorgaan. Was wel een groot +punt! Leuke wegkijk comedy met leuke humor. En natuurlijk mooie dames:)!

    8/10
     
  14. planckie

    planckie Morcion

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    Crash
    Heb hem vandaag gezien in school.
    Een echte topfilm. Zeer mooi hoe ze voorstellen dat niemand zogezegd racist is. Maar vanaf er discussie's zijn e.d. komt direct die racistische kant naar boven.
    Was wel emotioneel hoe dat kind probeerde haar vader te beschermen :eek:
    + Brengt mijn top250 op 49 :cool:

    9/10
     
  15. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.319
    nb4 Nerazzuri en alles wat mis is in Hollywood :eek:
     
  16. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.042
    Leuk Bevonden:
    9.603
    Ach het is oversentimenteel maar ik kon het ook wel waarderen stiekem.
     
  17. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Nee joh, zou ik nooit doen.

    Ik voel me als kijker niet serieus genomen als ik dergelijke films kijk. Het is zó makkelijk, zó cliché en zó puur dom.

    Maarja, dat ben ik. Als iemand tegen me praat alsof ik een kleuter ben kan ik dat ook niet uitstaan. Het is een beetje dat gevoel.
     
    Laatst bewerkt: 1 apr 2011
  18. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    She's Out of My League

    Beetje een dertien in een dozijn waar zoals altijd de vrienden van de hoofdpersoon en de familie de film maken. Richting het einde was die het leukste.

    7/10
     
  19. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Dinner for Smucks

    Afgezet na 40 min. Vond er echt niks aan. Totaal niet grappig.



    Btw die trailer van The Hangover op de vorige pagina is echt lame.
    Is hetzelfde als deel 1. Alleen in een ander land, waar de baby vervangen is door een aapje en ze weer worden achtervolgt worden door een bende. Vond deel 1 al zo overrated. Leuke film daar niet van maar niet zo geniaal als mensen zeggen.
     
  20. Julien

    Julien Ridder

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    Naar het einde toe word de film wel luchtiger. De laatste 40 minuten (gokje) zijn zelfs zeer aangenaam om te zien! [SPOILER1]Nadat de verkrachtingsscene is geweest wordt de film veeeeeul aangenamer![/SPOILER1]
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina