1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Films] Meningen, reviews, previews, etc! [Deel 20]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Nerrion, 13 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Iemand die Nederlandse ondertiteling heeft voor de 720p versie van Limitless? Kan er geen vinden (mag ik hier toch wel vragen?)
    //gevonden
     
    Laatst bewerkt: 21 mei 2011
  2. Kapitein_Merijn

    Kapitein_Merijn PSN: Kapitein_Merijn

    Berichten:
    1.115
    Leuk Bevonden:
    240
    Srt heeft er al een gespot met subs..
     
  3. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Zojuist Battle : Los Angeles gezien.

    Verstand op 0 en kijken maar.
    Toffe film, m'n surround kon goed aan de slag. :cool:
     
  4. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    [​IMG]

    Verwachte een hot shot advocaat die met slimme praatjes en trucjes dingen voor elkaar kreeg. En de eerste 45 min, uur was het precies zo.

    Maar na het uur draait de film naar een volwassen film. En wordt die ineens een stuk beter. Zeker de laatste 45 min (rechtzaal etc) is zeer goed gedaan. Met goede twist en diepgang. Verraste me wel eigenlijk. Solide film.

    7.8/10
     
  5. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Dat is wel vet ja. Bij 99% van de films hoor je niets uit je achterspeakers ongeveer. Best jammer.
     
  6. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    2001: A Space Odyssey

    Vond de sfeer van deze film echt onbeschrijfelijk. Ik weet niet hoe Kubrick het doet, maar je wordt er echt in meegezogen. Terwijl er amper wordt gesproken in de film en het ook niet geheel aan de acteerprestaties lag. Misschien dat het door die lange momenten van stiltes en zijn manier van filmen kwam. Oh en uiteraard de muziek. Ook die HAL-9000, heel goed gedaan. Echt creepy.
    [SPOILER1]Maar wat de fock was dat einde nou?? 8) Ik ben clueless. [/SPOILER1]
     
  7. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Zojuist Battle: Los Angeles gezien.

    Verstand op nul en kijken maar.
    Daar is ook alles bij gezegd. Wat een ramp. Ik hou echt welvan rampen-films en popcorn-verstand-op-nul films, maar deze vond ik echt matig.

    Blijkt maar weer dat het moeilijk is om een goeie popcorn-flick/rampenfilm te maken.

    5/10

    Het gezicht van de staff sergeant bij het overlijden van de mexicaanse vader?, ja echt aflsof hij zwaar goed bevriend was met die man....... en nog tal van andere debiele dingen. Toffe effects, maar de aanvulling hiervan is echt beneden peil

    Nu maar is Biutiful opzetten.
     
    Laatst bewerkt: 22 mei 2011
  8. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.037
    Leuk Bevonden:
    5.856
    Ook Battle: Los Angeles gezien, ultieme kut film. Verstand op nul en kijken maar, maar kon me allemaal totaal niet boeien. Gewoon een ongelofelijke totaal niet boeiende kut film. Wou hem tegen het midden uit doen, toch niet gedaan maar beter wel kunnen doen. Een 3 ofzo, gewoon kut. :+

    Ben een beetje klaar met al die popcorn-verstand-op-nul films merk ik van mezelf, al die grote explosies met super soldaten en gekke aliens boeien me serieus geen ene fuck meer. Net zoals met games, FPS met explosies en super soldaten en de aarde die tegen aliens vecht boeien me ook niet meer. Zie je toch dat films en games tegenwoordig hetzelfde effect geven.
     
    Laatst bewerkt: 22 mei 2011
  9. Jeffer

    Jeffer Pearl Jam

    Berichten:
    472
    Leuk Bevonden:
    0
    Beiden :+
     
  10. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Das kut voor je... Net nu Duke Nukem bijna weer terug is :+
     
  11. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ben blij dat ik weer wat negatieve comments zie over Battle LA.
    Zag veel teveel "prima film" comments. En dacht even dat dit de einde van de wereld was als teveel mensen het een goede film vonden. Pure crap is het.
     
  12. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Er staan hier zoveel negatieve reviews over in dit topic, waarom gaan mensen uberhaupt die film massaal kijken? 8)
     
  13. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Ik geloof ze niet :cool: Ik ga em ook nog checken ^^
     
  14. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    http://www.kubrick2001.com/
     
  15. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Kijk eens aan, vanuit dat perspectief had ik het nog niet bekeken. Dom ook eigenlijk gezien de beginscene. Wel geniaal bedacht.
     
  16. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Tja opzich is er niks mis met een no brainer shooter popcorn film, maar het probleem is dat het niet leuk meer wordt om er naar te kijken. Het zit gewoon niet goed in elkaar. Een verhaal is bij dat soort films nauwelijks nodig, maar dan moet de actie wel echt top notch zijn, wat het gewoon niet is. Producers denken tegenwoordig dat zolang je maar heel veel grote gevechten erin zet , het wel leuk is. Nee! Al die films hebben tegenwoordig 1 groot manco en dat is dat het gewoon niet te volgen is. Kijk naar een transformers film, leuk hoor die gevechten tussen gigantische robots, maar het is zo druk gefilmd dat ik de helft van de tijd niet weet tussen wie het gaat tot ik opeens 1 dode robot zie liggen.. Tja, top!
     
  17. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Dat was idd bij deel 2 meer het geval dan in Deel 1. Zeker in de bos scene.
    Het is gewoon kut idd. En bij Battle LA was het nog erger mede door dat soort scenes en die irritante shaky cam (wat ik normaal nog wel tof vind) maar hier was die 90% van de tijd met een close up op iemands gezicht. En close ups met shaky cam is gewoon irritant. Zeker als de hele film zo is.
     
  18. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Wat ik ook erg storend vind , is dat je totaal géén binding hebt met de personages. Sure de film heeft geen verhaal , maar als je wat binding voelt met de hoofdpersonen dan leef je toch meer mee (zeker in een film waarin ze van de ene levensbedreigende situatie in de andere stappen).
     
  19. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    The Expendables, dat was wel een toffe no brainer actiefilm vind ik! Vooral die scene dat Terry Crews met die volautomatische shotgun langs loopt. :D Heb hem in de bios gezien, dat scheelt natuurlijk ook.
     
  20. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    Die film had zoveel beter gekund. Snap het hele idee erachter, maar vind het niet echt geslaagd of zo. Eerste keer dat ik hem zag, vond ik hem echt heel erg tof (dat was op lowlands, met duizenden mede-toeschouwers). Daarna nog een keer gekeken en toen vond ik het eigenlijk maar een belabberde actie-film.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina