1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Films] Meningen, reviews, previews, etc! [Deel 20]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Nerrion, 13 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Cinderella Man

    Mooie boksfilm, prima acteerwerk van Russell Crowe en gewoon boeiend. Na Rocky films, en Million Dollar Baby zou je denken dat je de boksfilms wel gezien hebt maar nee hoor, deze was echt goed.



    True Grit

    Echt leuke film, kwam wat langzaam op gang maar zeker wel nice. Goed acteerwerk van dat meisje ook, ik heb haar ook echt nog nooit in een andere film gezien maar acteren kan ze absoluut. Jeff Bridges heeft ook een leuke rol en vooral Matt Damon vond ik heel goed...hij past prima in deze western. Denk toch wel dat je het een western mag noemen. Geen megatopper wat ik wel een beetje had verwacht maar gewoon een goeie film.


    Machete

    Heerlijk over de top met lekker mindless actiescenes, gewoon puur vermaak , niks meer niks minder. Plus genoeg vrouwelijk schoon, ik bedoel...Michelle Rodriguez en Jessica Alba in deze film? Smokin' hot!!! En die chick in het begin...niks mis mee hoor!
     
  2. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    The New World

    Werkt helend voor de ziel, no doubt. Zo schitterend. Die lage shots over het water: kwijlen...
     
  3. s4nd3r

    s4nd3r Active Member

    Berichten:
    932
    Leuk Bevonden:
    152
    Gran Torino

    Eindelijk gezien. Mooi verhaal, leuke personages. Sommige dingen zijn misschien onrealistisch maar ik stoorde me daar niet aan. De film is af en toe zelfs nog grappig ook.

    Cijfers doe ik niet aan!:)
     
  4. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    Zo, net terug van The Hangover Part II.


    Ten eerste, hij was net zo vet of zelfs vetter dan deel 1:D! Ondanks alle recensies die ik had gelezen dat het een beetje tegenviel omdat de 'originaliteit' er af was, was hij gewoon super tof. Humor was top! En die mr. Chow, super vet gewoon!

    En die Zach, wat een baas haha! Film is gewoon weer een topper en net als deeltje 1, een must-see!

    9/10
     
  5. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Hangover 2

    Tsja, wat moet ik er van zeggen.
    Het is blijkbaar een mening dingetje.... maar vind er echt geen ene reet aan.
    De voorspelbaarheid, de net niet grappen, het acteerwerk... nee het is 'm gewoon niet.
    Zal maar niet spoilen hier maar nounou het was lachen gieren brullen (not). Volgens mij waren de aantal keren hardop lachen in de bios op de hand te tellen. Zonde van je geld.
    Heb ook het idee dat de grappen té laagdrempelig zijn en dat terwijl ik new kids nog wel humor vond (een grote laagdrempelige 90 min. bij wijze van spreke) slaat dat in zo'n hollywood film totaal niet aan.

    Misschien ben ik te veel verwend in de funnypics topic ofzo, waarbij vaak de aanzet tot een grap gemaakt wordt en je zelf tot de conclusie komt.

    2/10
     
  6. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    Weet niet waar je 'm gekeken hebt maar hier in Eindhoven lag echt heel de zaal van de ene na de andere grap weer dubbel.

    Stu met z'n ladyboy, opmerkingen van Alan en vooral weer die foto's aan 't einde:)! En zo zijn er nog veel meer momenten

    Maar voorspelbaar?! Zeker niet. Tuurlijk weet je dat het verhaal hetzelfde concept heeft als Hangover 1, maar de grappen waren echt weer om te gieren en te brullen.
     
  7. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Nou lachen gieren brullen;
    Wow d'r valt een aapje naar beneden, toen ik op dat moment mensen hoorde lachen had ik van.. dus dit moet grappig zijn aan hangover?

    Leuk ze weten niet meer van de afgelopen nacht en hij heeft opeens een tattoo en die ander z'n hoofd is kaal geschoren lachuhhhh. Als het met je maten zou gebeuren natuurlijk onvergetelijk of in jackass oid maar zo gespeeld op het witte doek...

    Een monnik die iemand slaat met een stok omdat die praat waar iedereen stil hoort te zijn, en de persoon wilt dat de monnik stopt met slaan maar door te praten krijgt hij steeds nog een klap. hi-la-risch.

    Een thaise hoer die een man blijkt te zijn (HOE voorspelbaar kan je het maken). Ook nog dat ze zolang op de grap voortborduren :F:

    Ook leuk, een speedboot die met volle snelheid het strand op gaat!!

    Een chinees die zich overdreven homo gedraagt (wow als ik het zo schrijf is het concept op zich wel aardig, de uitwerking echter).

    Of mike tyson die gaat zingen....

    ga zo maar door.
     
  8. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    Tsja, sorry hoor maar als je zo gaat reageren op al die grappen heb je of een diepe depressie of totaal geen gevoel voor humor..
     
  9. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Uh... ik vond The Hangover maar matig. En The Hangover 2 is gewoon een exacte kopie van het origineel, maar dan in Thailand met hier en daar net wat andere grapjes.

    Kan me heel goed voorstellen dat mensen er niets aan vinden.

    Ook het hele idee van "OMG they're so wasted hahahahaha" staat me niet echt aan. Als het nou je maten gebeurt, ok, maar dit is een film. :+
     
  10. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    The Hangover is LEUK. Niet meer dan dat. Ik heb betere comedies gezien ...
     
  11. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ja, hij is wel leuk...
     
  12. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik denk eerder dat het een ander gevoel voor humor is. Dat jij het een 9 geeft en ik een 2 zegt als genoeg. Zo vind ik hot shots bijv. wel zwaar humor :D maar zullen veel mensen daar ook totaal niks aan vinden.
     
  13. Kapitein_Merijn

    Kapitein_Merijn PSN: Kapitein_Merijn

    Berichten:
    1.115
    Leuk Bevonden:
    240
  14. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Hot Shots is ook gewoon koning. Beetje zelfde als Naked Gun of Airplane! ...



    ... wel van deeltje 2, maar oh-zo-geestig.
     
  15. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Wat is een goeie drama/crime/thriller uit 2010 of zelfs 2011? Zolang ie maar te vinden is in de 'videotheek' ;)
     
  16. Jorrit010

    Jorrit010 Ech wel!

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    1
    Gisteren The Hangover 2 gezien.

    Wat een geweldige film, heb me helemaal krom gelachen. Tuurlijk was het verhaal een kopie van het eerste deel, maar die vond ik ook geweldig. Deze was eigenlijk nog leuker.

    9/10
     
  17. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Dat is meteen de verklaring. Simpel volk in Eindhoven.
     
  18. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Die kachel krijgt van de week nog wel van me te heuren!
     
    Laatst bewerkt: 27 mei 2011
  19. mikecitybike

    mikecitybike Future Donut

    Berichten:
    447
    Leuk Bevonden:
    0
    shutter island
    law abiding citizen
     
  20. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Idd als je ze nog niet gezien heb. :)
    Ook een leuke is, The Next Three Days.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina