1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Films] Meningen, reviews, previews, etc! [Deel 20]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Nerrion, 13 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Law Abiding Citizen is echt _O_
     
  2. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    The Next Three Days is idd voor mij de een van de meest verrassende films. Had er nog helemaal niets van gehoord en ging de film zonder enige verwachting kijken, toppertje.
     
  3. Nerrion

    Nerrion yikes

    Berichten:
    1.402
    Leuk Bevonden:
    177
    Vanavond weer is een keer een film kijken :)

    Nog films die ik MOET zien? Alles is goed behalve romantische films, of films met geesten en shit.
     
  4. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik zeg check de What i watch lijstjes van verschillende mensen. :)
     
  5. planckie

    planckie Morcion

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    Law Abiding Citizen is nice.
    Echt _O_
    Wat een fantastische rollen van Butler & Foxx
     
  6. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Of de Top 250 lijst. :9
     
  7. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Is Grown Ups leuk?
     
  8. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  9. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Voor een keertje, net zoals JUST GO WITH IT.

    Het is een Adam Sandler film, maar iets beschaafder. Vind trouwens Just Go With It leuker.
     
  10. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Kutfilm.

    En ik ben nog wel iemand die snel om films lacht..
    Grown ups probeert het gewoon echt té graag , maar slaagt nooit.
     
  11. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Vind Just go With it ook leuker dan Grown Ups btw.
    Ga nu zelf Hall Pass kijken. Gemixte reacties daarop.
     
  12. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Straks Red Riding Hood :cool:
     
  13. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Die schijnt tenenkrommend te zijn.
     
  14. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Ik laat me niet leiden door andere reviews, maar bedankt voor je bijdrage ;)
     
  15. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Ik heb er geen review van gelezen , maar paar vrienden van me hebben 'm gezien en die vonden het echt een vreselijke film. Wannabe twilight met enorm slechte plotwendingen die nergens op slaan.
     
  16. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Twilight vond ik helemaal niks, maar ja . .. vriendin wil kijken he, kan niet altijd Rambo opzetten. :lol:

    Ach ja, ik zie het vanzelf wel. Wat is nou 2 uurtjes in een heel mensenleven? Het is in ieder geval geen Uwe Bol film.
     
  17. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    [​IMG]

    Hall Pass

    Beetje wannabee Old School. Verder was het wel degelijk. Helaas komt de film nooit opgang in hun "Hall Pass" periode wat je wel verwacht eigenlijk. En al snel wordt het een moraal verhaal. Beetje jammer want zo film moet altijd leunen op een paar toffe momenten. Paar keer gelachen maar dat was het wel.

    6.3/10
     
  18. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Un prophète

    Wat een goede film! Deze Franse film vertelt over een 19-jarige Franse Arabiker, Malik, die in de gevangenis belandt. Daar wordt hij gedwongen tot het plegen van een moord voor een bepaalde bende. In deze bende klimt Malik steeds verder op, totdat hij stiekem zijn eigen maffia opricht. Ondertussen plaagt de geest van zijn slachtoffer hem, deze verschijnt regelmatig voor Malik.

    Alle rollen in de film zijn heel realistisch. Ik vind dat alles geloofwaardig wordt gespeeld. De gevangenis straalt een bepaalde sfeer uit en de personages passen er heel goed in. Maar het belangrijkste is het verhaal. Dit is op zichzelf al heel goed, maar wordt ook heel goed gebracht. Het tempo is precies goed, het aantal personages, de verhoudingen. Ook de ontwikkeling die Malik doormaakt is bijzonder om te zien. Wanneer hij voor het eerst 'de profeet' wordt genoemd, alles komt samen. Echt super. Aanrader! 8,2/10

    [​IMG]

    True Grit

    Ik verwacht altijd veel van de gebroeders Cohen. No Country for Old Men is één van mijn favoriete films en ook een aantal van hun anderen werken vind ik fantastisch. Ik verwachtte ook erg veel van True Grit.Dit komt door het verhaal van de film, dat ik vooraf gelezen had, en de sterrencast. Jeff Bridges is toevallig één van mijn favoriete acteurs. Toch stelt de film me een beetje teleur. Goed, naar de film!

    True Grit ís een goede film. Maar er zit volgens mij veel meer in. Zo vind ik bepaalde scènes niet in de film passen. Niet om de inhoud, maar om de manier waarop ze gefilmd zijn en in de film gezet zijn. Ik heb het idee dat de Coens af en toe een lichte noot in de film wilden plaatsen, wat me niet helemaal bevalt. Het serene en sobere van bijvoorbeeld No Country for Old Men staat me veel meer aan. Daarnaast kent de film een aantal clichés. Ook de muziek, die echt té veel doet denken aan A House on the Praire enzo.

    Aan de andere kant zijn er ook een paar scènes die ik direct nog eens gekeken heb. Bijvoorbeeld het verhoor van Rooster Cogburn, de discussies tussen Cogburn en LaBoeuf en het gevecht tussen Cogburn en de Pepper gang. Deze zijn op hun beurt geweldig! Heel de cast speelt ijzersterk, vooral de topprestaties van Hailee Steinfield moet geroemd worden. Dat Jeff Bridges goed speelt, zie ik bijna als vanzelfsprekend.

    Ik denk dat de film beter was geweest als hij meer van de stilte en soberheid kende van No Country for Old Men, en minder van de typische Coens gekkigheid. Uiteindelijk toch nog een superfilm. 8,7/10

    [​IMG]
     
  19. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Is die gast van Dumb and Dumber na 10 jaar nog steeds zo'n B/C acteur? 8)
     
  20. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    [​IMG]

    Unknown

    De film begint een beetje traag, maar dat is de bedoeling ook. Daarna wordt het meer een typische Liam Neeson actie/drama film. Die tot het eind prima blijft boeien.

    7.8/10
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina