1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Films] Meningen, reviews, previews, etc! [Deel 20]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Nerrion, 13 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Oke thx. :)
     
  2. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.601
    Leuk Bevonden:
    8.706
    Het is wel dé film om in 3D te zien, though. :+
     
  3. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Ik wil m'n vader z'n surround (5.1) set even gaan testen, iemand een aanrader? :cool:
     
    Laatst bewerkt: 1 jun 2011
  4. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.601
    Leuk Bevonden:
    8.706
    Dark Knight blu-ray. :cool:
     
  5. Duke_Jay

    Duke_Jay Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha wou net het zelfde zeggen, dit dus.:+
     
  6. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    We hebben wel een blu-ray speler alleen die kunnen we niet aansluiten omdat we nog een bagger TV hebben (zonder HDMI en de blu-ray speler heeft alleen maar HDMI...) vanwege de verhuizing. 8)
     
  7. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Black Hawk Down en Cloverfield zijn ook erg goed.
     
  8. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    The Book of Eli

    Weer eens even gekeken. Blijft een prima film.
    Nadeel blijft toch wel dat je al in de eerste 10 min weet waar het nou precies over gaat.
    Maar is ook moeilijk verborgen te houden als maker van de film. Verder eindigt die lekker rustig, vind ik altijd fijn bij films.

    8/10
     
  9. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.037
    Leuk Bevonden:
    5.856
    True Grit
    Normaal heb ik eigenlijk niks met films van de gebroeders Coen, niet mijn ding. True Grit vond ik dan weer wel vermakelijk. Aardige rustige en overall vermakelijke film met een zeer sterke hoofdrolspeler in dat meisje en Jeff Bridges waar ik zeker af en toe om kon lachen. Het reizen met paarden en de beelden waar ze waren vond ik trouwens zeer mooi om te zien. 8

    Iemand trouwens 720P NL sub voor Hall Pass? Kan echt helemaal niks vinden.
     
    Laatst bewerkt: 1 jun 2011
  10. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Gewoon Engels dan jonguh. :+
    Anders even kijken subs voor een DVD, zijn meestal wel hetzelfde en goed voor een andere versie.
     
  11. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb laatst ook die extended geprobeerd, maar ik vond de extra stukken nou niet echt van toegevoegde waarde. Er waren 2 mooie scenes bij gekomen als ik het me goed herriner. (Was denk ik de 4e of 5e keer dat ik Avatar keek, dus daar kan 't ook aan gelegen hebben.. :+
     
  12. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Het voegde idd niet veel toe. Al was het prachtig om te zien hoe de Na'Vi gingen jagen op de neushoorn-achtige beesten. Dat zag je niet in de bioscoop.
     
  13. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik heb hem een keer gezien, dus al sla je me dood welke scenes nieuw zijn. :+
    Zat net even te kijken wat Cameron nu aan het doen is. En zag dat Avatar 2 en 3 in 2014 en 2015 moeten uitkomen. Wist niet dat die er kwamen eigenlijk. Maar werd blijer toen ik zag dat Battle Angel Alita in pre productie was met een budget van 200 miljoen. :D
     
  14. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Mee eens. Het is leuk om te zien, maar voegt weinig toe. Je krijgt eigenlijk alleen maar meer eye-candy en een poging wat meer aan het verhaal toe te voegen, maar dat was niet echt nodig moet ik zeggen.

    Die scène dat ze gingen jagen was wel super. :cool:
     
  15. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  16. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Net Unthinkable op Film1 gezien. Schrijf morgen nog wel een review, maar weet iemand hoe de bioscoopfilm nou eindigt? IMDB heeft gek genoeg geen trivia over de film, op Youtube staat een 'alternative ending' dat ik net op tv gezien heb. En volgens sommigen eindigt de film met Brody die met de kinderen buiten staat.

    Wat ik dan beide een gaar einde vindt.
     
  17. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Nou dat had ik een beter einde gevonden dan hoe het nu eindigt. Dat vind ik een beetje goedkoop. :+
     
  18. PyamaManNL

    PyamaManNL Active Member

    Berichten:
    562
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het 'alternatieve' wel oke. Deze zat bij mij gewoon op de versie die ik gepindakaast had.

    [SPOILER1]Ik bedoel het einde dat het SWAT team de bom onschadelijk maakt en de camera dan op de vierde bom inzoomt[/SPOILER1]
     
  19. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ohja, schijnbaar zijn er dus maar twee eindes. De ene stopt bij Brody en de ander bij het SWAT-team.

    Vind 't allebei lame. :+
     
  20. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    van de week een oudje gezien: Leaving Las Vegas.

    Wow aangenaam verrast! Ik had een matige romantische film verwacht en dan ook nog eens met Nicolas Cage. Maar het is een rouw beeld van een kerel die het leven niet meer zit zitten en in Las Vegas aan zijn einde wil komen. Daar onmoet hij een prostituee die er niet erg veel beter aan toe is. Goed acteerwerk, vette muziek en gave beelden. Erg knappe film en deed me qua grimmigheid/in beeld brengen een beetje denken aan Taxi Driver

    8,5

    [​IMG]
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina