1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Films] Meningen, reviews, previews, etc! [Deel 20]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Nerrion, 13 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee oke, dan is het goed. Niemand fockt met Pulp Fiction!! :+
     
  2. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Kutfilm ! :+
     
  3. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
  4. Vegetom

    Vegetom whojow!

    Berichten:
    1.810
    Leuk Bevonden:
    3
    Transformers 3, net wat beter dan deel 2 maar niet veel..
     
  5. Robinsky009

    Robinsky009 Active Member

    Berichten:
    564
    Leuk Bevonden:
    7
    Net terug van transformers 3.
    Moet zeggen zat wel meer diepgang in als deel 2.
    deel 1 blijft goed.
    deel 2 vond ik matig.
    en deel drie tja Was ook goed niet zoals deel 1 maar wel goed beter verhaal deze keer.

    ben benieuwd of ooit nog een vervolg zal komen denk het wel want het zijn geen directe vervolgen op elkaar vind ik maar elke film heeft tot nu toe een aparte verhaallijn gehad.
     
  6. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Contact (1997)

    Het is qua uitwerking niet de beste film, en het religieuze sausje wat vooral tegen het einde nogal drukkend wordt is ronduit vervelend, maar de zoektocht en het concept van de film spreken me enorm aan. Dit soort guilty pleasures (daarmee doe ik de film wel tekort) doen het voor mij vooral als het concept me aanspreekt (rampen, globale vraagstukken, (de zoektocht naar) buitenaards leven, enz.), zoals bijvoorbeeld ook Independence Day. De uitwerking moet niet dermate slecht zijn dat het ergernis opwekt, maar alles tot die grens zit meestal wel goed. Zo ook met Contact. Telkens als ik 'm zie ben ik weer gefascineerd door het geïllustreerde idee, de gedachte achter het verhaal. Maar hé, als de schrijver Carl Sagan is is het niet onlogisch dat de fascinatie voor dergelijke ideeën overeenkomen met de fantasie van de kijker.
     
  7. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.029
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Transformers 3 gezien. Hele vette film. Wel veel van hetzelfde, maar overall een stuk beter dan de eerste twee. Die achterlijke ouders van Whitwhicky ofzo hadden gelukkig een stuk kleinere rol. Het is een beetje hate it or love it. Voor mij iets meer love it, maar de film heeft ook in het verhaal te veel vragen over. Al met al een 7/10.
     
  8. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    En voor tegenspeelster, deze beter of toch die andere?
     
  9. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Daaaamn, extended versies van LotR binnen. Fellowship duurt gewoon drie en een half uur, meteen geen zin meer in. :+
     
  10. PyamaManNL

    PyamaManNL Active Member

    Berichten:
    562
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha, kijk dan maar even hoe lang Return of the King duurt.
     
  11. planckie

    planckie Morcion

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    Dinner For Shmucks
    Film waarvan je het verhaal al kan vertellen na de eerste 5min. Zat wel soms nog goeie humor in, maar die moest dan ook allemaal van Steve Carrell komen. Goeie wegkijkfilm.
    7/10

    Ghostrider
    Redelijk toffe film. Ik vind comicbased films sowieso nog wel leuk. Eva Mendes is gewoon _O_
    6,5/10
     
  12. PyamaManNL

    PyamaManNL Active Member

    Berichten:
    562
    Leuk Bevonden:
    0
    Gister voor het eerst Batman Begins gezien. Vind eigenlijk dat deze film net zo goed is als the Dark knight.
    Film kon me makkelijk twee uur boeien, en dat heb ik de laatste tijd niet zo vaak.
     
  13. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Vier uur, shiiiiiiiiiiiiiiiiit. 8)
     
  14. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Echt een fucking bazenfilm idd. Ik denk dat ik die nog vetter vind dan The Dark Knight.
     
  15. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Kijk je hem toch in twee delen? Dat is ook een beetje de bedoeling van de twee schijven eigenlijk. Ik heb de DVD's van zoveel jaar terug hier liggen. Als ik die kijk, kijk ik ook maar één deel.
     
  16. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Is dat die film met Jodie Foster? Dat is lang geleden

    eergisteren gezien

    Tucker and Dale vs Evil

    Vermakelijke parodie op de I know what you did last summer etc met het nodige bloed, mooie chicks etc

    Zeker geinig voor een keertje

    6,5
     
  17. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat je dat kan zeg, ik kijk het liefst ze alle 3 achter elkaar en doe dat ook ééns per jaar ! De extendeds zijn zoveel "beter" en completer en die 12 uur is zo voorbij \o/
     
  18. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Full Metal Jacket

    Vietnam-oorlog film die, geloof het of niet, tóch vrij uniek is in zijn soort. De film bestaat allereerst duidelijk uit twee delen, 1 de training tot Marine en 2 de wrede onmenselijke oorlog zelf. Ik vond deel 1 al heel sterk, je werd op een gegeven moment echt gestoord van die Drill Sergeant Hartman met zijn gebler in de gezichten van de recruits. Geweldig geacteerd. Deel 2 was op zichzelf ook indrukwekkend, zoals al gezegd kwam het vrij uniek over terwijl het concept dat toch niet is. Verder is het cinematografisch echt prachtig, die omgevingen in Vietnam met die grote smeulende gebouwen en rode gloed rond de hele oorlog.

    Het probleem was een beetje dat de delen teveel los van elkaar staan in mijn optiek. Er zijn wel wat raakvlakken(dezelfde personages) maar toch. Er ontbrak iets aan. Ook het einde was een beetje vreemd, er was geen duidelijk plot in de film. Kubrick kennende was dat ook de bedoeling, maar goed. Voor mij ontbrak er wat.
     
  19. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Nee, die shit moet je gelijk achter elkaar kijken joh;) dat is juist het toffe ervan vind ik.... Heb zelf een LOTR marathon gehad 2 jaar terug ofzo:p alle 3 op 1 avond. Laatste film was ik een half uur voor het eind in slaap gevalle xD net zoals de rest van mijn vriende:p
     
  20. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ik kijk juist heel bewust, slechts één deel. Dan kan ik zes dagen achter elkaar, elke avond één film kijken. Dat doe ik liever dan alles achter elkaar kijken, dan verzwakt je aandacht ook!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina