1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Films] Meningen, reviews, previews, etc! [Deel 20]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Nerrion, 13 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    Heel toevallig laatst ook gezien. Maar het begin is in principe ook het eind. Dat is dus de tweede keer dat ze elkaar ontmoeten (als ze beide al hun geheugen gewist hebben). Toen ze elkaar ontmoet hadden, had Jim Carrey nog zijn vrouw. Dat zie je in de film niet gebeuren (de eerste ontmoeting).
     
  2. Kapitein_Merijn

    Kapitein_Merijn PSN: Kapitein_Merijn

    Berichten:
    1.115
    Leuk Bevonden:
    240
    Dat dacht ik ook ja. Ik las op imbd dat dat eigenlijk niet het einde van de film is maar dat hij is ingekort omdat ie anders te lang zou duren. Jammer.
     
  3. mikecitybike

    mikecitybike Future Donut

    Berichten:
    447
    Leuk Bevonden:
    0
    Les Quatre Cents Coups (1959) Top 250 #192

    ik dacht dat wordt een mooie drama film maar het viel een beetje tegen. Cinematografisch was het wel erg oke, zaten wel echt een paar mooie beelden in maar verder was het verhaal vrij saai en niet echt overtuigend voor mij.

    7-
     
  4. planckie

    planckie Morcion

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    Transformers kijken.
     
  5. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    The Usual Suspects

    Briljant verhaal zeg, misschien wel 1 van de beste plots die ik ooit heb gezien. [SPOILER1]Man wat faalde ik op het einde zeg. :lol: En dan dat moment dat het dubbeltje valt. Geniaal dat films me nog zo kunnen verrassen. Wat een climax. Moet hem sowieso nog een keertje kijken nu ik weet hoe het afloopt. [/SPOILER1]. Verder ook geweldige acteerprestaties. Alle personages kwamen zeer overtuigend over.
     
  6. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Pirates of the Caribbean: On Stranger Tides

    Gisteren gezien en gematigd positief. De film is gewoon weer vermakelijk, maar ondanks ik weer genoten heb van Jack Sparrow, kennen we het trucje inmiddels wel. De schifting onder alle vorige personages, en de introductie van een handvol nieuwe, is niet echt geslaagd. Penelope Cruz vond ik heel zwak, Blackbeard kwam niet heel erg evil over en die Cockney als ''vrolijke noot'' vond ik ook niet helemaal geslaagd. Ik miste gewoon een hoop van de vaste personages. Dan heb ik het niet over Orlando Bloom of Keira Knightley, maar eerder de rest van de bemanning. Maar de film drijft natuurlijk op actie en humor, en dat is wel gewoon ruimschoots aanwezig. De scene met de zeemeerminnen vond ik bijvoorbeeld echt heel tof.

    Concept van de film is simpel. Drie partijen op jacht naar de Fountain of Youth. Maar dat maakt de film gelukkig een stuk minder ingewikkeld dan deel 2 en 3. Al met al: leuke film, niet heel sterk maar zeker vermakelijk.

    Cijfer: 6.5
     
  7. Jeffer

    Jeffer Pearl Jam

    Berichten:
    472
    Leuk Bevonden:
    0
    Precies mijn gedachten. Ik vind de film soms langzaam en het volgende moment weer erg gejaagd. Wat droge opmerkingen en scene's van Sparrow maakte heel wat goeds. Ik blijf die overdreven ontsnappingspogingen leuk vinden.
     
  8. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Dé reden waarom ik deze film sowieso al minder ga vinden dan de vorige twee delen is: Penelope Cruz, bah.
     
  9. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe bedoel je? Qua acteerprestaties of uiterlijk?
     
  10. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.037
    Leuk Bevonden:
    5.856
    Hoorde dat de 3D optie weer geen ene fuck boeit en het alleen maar het beeld verneukt? Gelukkig is PotC ook te zien in 2D dacht ik.
     
  11. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Ik had het vooral over haar acteerprestaties, wat gewoon verschrikkelijk slecht is (IMO). En als je haar ziet in zo'n 'piratenpak' moet ik eerlijk gezegd ook toegeven dat ik haar niets aan vind :+.
     
  12. Lizza11

    Lizza11 Active Member

    Berichten:
    487
    Leuk Bevonden:
    0
    Is het zo? In recensies had ik juist gelezen dat 3D juist wel van 'hoog' niveau was, omdat het met dezelfde 3D camera's is gefilmd als Avatar toentertijd.
     
  13. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Drive Angry

    Wist niet wat ik er precies van moest verwachten eigenlijk. Had in me gedachte een normale Hollywood actie film. Maar het wil juist het tegenovergestelde zijn en een cult of grindhouse film zijn met de gitaar muziek, slechte one liners, muscle cars en over the top actie. Helaas faalt het daar compleet in.
    Dus wat er overblijft is een schofterige Hollywood actie film. Wat dus niet werkt.

    5/10
     
  14. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo, dat is zuur. Ben benieuwd hoe hij in werkelijkheid had moeten aflopen! 8)
     
  15. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Ik heb net Ed Wood gezien. Geniale film. Precies wat ik van tevoren ervan had verwacht: Een rare film, maar in a good way. Die grap over die twee jurken was ook briljant. :D
     
    Laatst bewerkt: 21 mei 2011
  16. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.037
    Leuk Bevonden:
    5.856
    Bane in The Dark Knight Rises:
    [spoiler1][​IMG][/spoiler1]
     
  17. Kapitein_Merijn

    Kapitein_Merijn PSN: Kapitein_Merijn

    Berichten:
    1.115
    Leuk Bevonden:
    240
    Antichrist

    Had er misschien teveel van verwacht maar ik vond er geen klap aan.
    Het mooiste vond ik de openings scene maar daarna vond ik het maar een onsamenhangend verhaal. Constant zit je te wachten dat er iets gebeurt en dan.... niks.
    Sommige fragmenten slaan ook helemaal nergens op zoals het inzomen op een vaas :confused:

    Misschien is het gewoon niet voor mij weggelegd.

    4/10
     
  18. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Naar aanleiding van het 'persona non grata' incident of de andere Antichrist?
     
  19. Kapitein_Merijn

    Kapitein_Merijn PSN: Kapitein_Merijn

    Berichten:
    1.115
    Leuk Bevonden:
    240
    de film van von trier inderdaad (2009).
    Niet naar aanleiding daarvan hoor. Had hem al een tijdje liggen.
     
  20. planckie

    planckie Morcion

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    Transformers
    Owyeah. I love Transformers (: Vind deze films altijd boeien. Lekker nie denken, gewoon kijken. Vind het tof hoe ze transformen. Gaat altijd lekker :+
    + Megan Fox ;)
    7/10
     
    Laatst bewerkt: 21 mei 2011
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina