1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Films] Meningen, Reviews, Previews, etc! [Deel 22]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Dusky Demon NL, 7 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Hoeveel delen zijn er nu van underworld? Ik heb volgens mij alleen de 1e gezien. Die was wel oké. Zijn de andere ook de moeite waard?
     
  2. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.601
    Leuk Bevonden:
    8.706
    Dit wordt de vierde. Maar deel 3 was volgens mij een prequel. Die had iig geen Kate Beckinsale.
     
  3. LifeLongGamer

    LifeLongGamer Used Register

    Berichten:
    276
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja inderdaad, hij wordt ook wel slappe emo elf genoemd.
     
  4. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.601
    Leuk Bevonden:
    8.706
    Hij heet Agent Smith, dat weet toch iedereen? LOTR speelt zich eigenlijk gewoon in the matrix af, maar dat heeft niemand door, alleen Agent Smith zelf. :cool:
     
  5. LifeLongGamer

    LifeLongGamer Used Register

    Berichten:
    276
    Leuk Bevonden:
    2
    Hij is ook een graag geziene gast op feestjes in the matrix. Komt ie verkleed als Megatron en zet ie z'n gekke robotstem op.
     
  6. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Maar hij wordt ook wel V genoemd...
     
  7. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Als mensen hem nog niet gezien hebben. ;)
     
  8. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.601
    Leuk Bevonden:
    8.706
    Kan je beter Pirates Of The Caribbean gaan kijken. :cool:
    En je weet dat we dit soort dingen eigenlijk niet tolereren, he? ;)
     
  9. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Maar daar is momenteel alleen nog een DVD rip van. :p
    En Fast Five was echt goed btw. :)
     
  10. LifeLongGamer

    LifeLongGamer Used Register

    Berichten:
    276
    Leuk Bevonden:
    2
    Hoe is Fast Five eigenlijk in vergelijking tot z'n voorgangers?

    Ik heb wel zin om aan die serie te beginnen - heb alleen deel 1 gezien en die vond ik "wel aardig".
     
  11. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Imho lig het niveau van die serie nergens hoger dan 'wel aardig'. Met in de midden een flinke dip richting 'niet de moeite waar'
     
  12. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Deel 1 is nog het best imo. Maar moet je ook rekening houden toen die uitkwam dat de street race scene populair in die periode.

    2 Fast 2 Furious, kijkt wel redelijk weg. Maar was gewoon minder dan deel 1.

    Tokyo Drift. Verandering van omgeving was best leuk. En de muziek was goed. Maar ik heb persoonlijk niks met driften.

    Fast & Furious. Wist niet wat het was. Non stop actie film of nog steeds een street race film. Ik vond hem niet veel soeps.

    Fast Five. Verassend goed. Is gewoon een actiefilm geworden en heeft eigenlijk weinig met Fast and the Furious te maken. Maar de Rock, Vin Diesel en alle anderen gasten van de delen bij elkaar maakte het wel vet. En de actiescenes Rio waren super.

    Btw Deel 3 Tokyo Drift komt eigenlijk na Fast Five. Maar zo is het uitgebracht.
     
  13. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.037
    Leuk Bevonden:
    5.856
    Ik vind alleen Tokyo Drift tof van de F2F serie, sfeer, muziek en races waren tof. En was gewoon eigenlijk een film van NFS Underground. De rest nooit bijzonder gevonden, vooral F&F was zwaar kut. Even de 1080P versie binnen halen van Fast 5.
     
  14. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  15. LifeLongGamer

    LifeLongGamer Used Register

    Berichten:
    276
    Leuk Bevonden:
    2
    Dan schakel - padum tsss - ik gelijk door naar Fast Five. Ik ben wel benieuwd naar The Rock.
    Ik heb laatst 'Faster' gezien, daar vond ik 'm verrassend goed in.
     
  16. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Insidious

    Wat heel goed begon, bleek toch anders uit te pakken. Ik hou er altijd van als dit soort films aan de eigen fantasie en interpretatie over laten, maar in deze film werd alles ergens in het midden van de film heel concreet en duidelijk. Dat ook nog via een belachelijk verhaal. Ergens vanaf de helft(toen ze in het tweede huis zaten) vond ik het dus amper eng. Deze haalt het in ieder geval totaal niet bij Paranormal Activity. Einde vond ik dan wel weer redelijk goed.
     
  17. LifeLongGamer

    LifeLongGamer Used Register

    Berichten:
    276
    Leuk Bevonden:
    2
    Er zit 1 scene in waarbij ik echt onwijs schrok.

    Op een gegeven moment ligt de vrouw in bed en hoort ze buiten op het balkon iemand lopen. Daarna zien we volgens mij iemand achter het slaapkamerraam weer van de ene, naar de andere kant lopen. Waarna ie in een daaropvolgende scene plotseling opeens bij haar IN de slaapkamer staat.

    Ik scheet nog net niet in m'n broek denk ik.
     
    Laatst bewerkt: 19 aug 2011
  18. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha ja dat vond ik ook het engste moment uit de film. Gelijk al in het begin was dat.
     
  19. mikecitybike

    mikecitybike Future Donut

    Berichten:
    447
    Leuk Bevonden:
    0
    haha heb nu al een stuk of 5-6 reviews van die film gelezen en iedereen vind het na die verhuizing kut worden.. ik zelf overigens ook, maar dat eerste stuk vond ik echt wel spannend 8)
     
  20. LifeLongGamer

    LifeLongGamer Used Register

    Berichten:
    276
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik vond dat naarmate het einde van de film naderde het eigenlijk steeds duidelijker werd dat het budget niet al te groot was.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina