[Films] Meningen, Reviews, Previews, etc! [Deel 22]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Dusky Demon NL, 7 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Lijkt me duidelijk dat het nep is!

    En morgen naar Rise of the Planet of the Apes. Ben benieuwd! De trailer ziet er heel goed IMO.
     
  2. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    The Dark Knight Rises videos van de set

    [yt]BrUiPPGKaO8[/yt] << DAT ASS! haha

    [yt]5rWw9Ls6vZg[/yt]

    [yt]TrzyW66rYRQ[/yt]

    [yt]v4iYhvjlBZ8[/yt]

    [yt]bpFXx_nExMw[/yt]
     
  3. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Alleen is het Hathaway niet. Maar een stunt dubbel.
     
  4. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat dacht ik ook al.
     
  5. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Heb alleen het eerste filmpje even gekeken. Rest kijk ik niet vind ik een beetje jammer om te zien wat er een beetje gaat komen.
     
  6. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Woensdag ga ik naar Cowboys & Aliens! :cool: (IMAX)
     
  7. Nonsubsisto

    Nonsubsisto Thieves in the Night

    Berichten:
    579
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb deze afgelopen dagen een aantal films gezien: Raging Bull, Reservoir Dogs en Inglourious Basterds. Allemaal toffe films, Tarantino (die de 2 laatsgenoemden heeft gemaakt) maakt bazen films. :cool:
     
  8. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Ja daar ben ik ook wel benieuwd naar, al is het eigenlijk om de hoofdpersoon, maar dat Alien gedoe zelf die steeds in herhaling vallen bij ons te landen en ook nog eens flink te gaan pesten, ben ik wel een beetje klaar mee. Lijkt me wel een goede film, effecten in de trailers zijn al leuk.

    Gisteren Stealth op tv met Jessica Biel, blijft een topfilm als je van vliegende actie houd. :cool:
     
  9. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    +1 :lol:
     
  10. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Moah zijn geen spoilers hoor, ziet er eerder wat knullig uit.. :+
     
  11. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Grave Encounters
    Een paar "Ghost Hunters" zijn bezig met een programma waarbij zij in een oude inrichting wat opnames hopen te maken. Echter loopt het na een tijdje wat uit de klauwen en blijken zij niet de enigen te zijn in het pand. Zoals elke cinéma vérité achtige film duurt het ook bij deze even voordat alles op gang komt, maar uiteindelijk is het het wachten wel waard...tot het eerste uur tenminste. Ik vond dat het daarna allemaal net iets te veel van het goede werd en de film vergat een beetje welke kant het op wilde. Dat neemt niet weg dat het wel een aardig einde had en ook kakte het na de inleiding geen seconde meer in. Alleen jammer dat er een aantal stukken in zaten die toch wel enigszins gejat waren uit o.a. Blair Witch, zoals:
    Jezus, wth is that?...
    Is that a tongue?

    WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!

    En daarnaast nog
    Het vliegende lichaam wat we al zo vaak hebben gezien, de dokter aan het einde die aan het opereren is en vervolgens recht de camera in kijkt uit de remake van House on Haunted hill en ook deden een aantal scènes me erg denken aan stukken uit The exorcism of Emily Rose.

    Dus het was allemaal niet bepaald origineel maar voor de originaliteit kijk ik geen horror films meer want daarvoor heb ik er nu te veel gezien. Ook hoeven ze niet perse eng te zijn, wat ook deze niet was, en zolang ze blijven boeien vind ik het wel best. Dat laatste deed deze films dus ik vind het wel gesneden :+

    Ik moet alleen wel zeggen dat ik het nu wel heb gezien met de westerse "shaky cam" films, de Aziaten weten er nog wel wat van te maken maar hier in het westen zijn ze compleet inspiratieloos op dat gebied. Dus van mij mag het nu wel iets minder want bij veel films voegt het ook weer niet zo heel veel toe en na een tijdje begint het ook wel irritant te worden dat de camera elke keer precies in de goede richting op de grond wordt gegooid.

    Nu maar weer verder met mijn horror lijst uit 2010 want ik loop nog altijd gigantisch achter.

    Van de week o.a. ook The Crazies gezien, aanrader :)

    En het meest lame shot kwam toch wel uit The Ward:
    [​IMG]

    Zo slecht :lol:
     
  12. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Net Fast Five gekeken. En eerlijk gezegd vond ik het best vermakelijk. Ze hebben de hele streetrace scene een beetje achter zich gelaten en er gewoon een volledig over-the-top actie spektakel van gemaakt met een leuke ensemble cast.

    Gewoon anderhalf uur sensationeel dom en lomp vermaak :) Eerste in de hele reeks die ik wel aan zou bevelen aan liefhebbers van actiefilms.
     
  13. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Film duurt 2 uur en 10 min. O-)
     
  14. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Weet ik, ik vond het middenstuk niet zo leuk
     
  15. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Haha. :p
     
  16. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Bij die oudere horror films zag je altijd dat die monsters allemaal stop motion poppetjes waren, maar toch altijd wel creepy en goor om te zien, en nu is het allemaal zo glad omdat je weet dat het meestal uit de computer komt lol :p

    Voor de zombie liefhebbers weet ik wel een leuk filmpje, Death snow waar je wel aardig wat aan smakelijke details ziet.
     
  17. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Dat is echt een aanrader inderdaad, zo goor dat het hilarisch is en heerlijke ouderwetse campy zombie actie.

    Een soort Noorse moderne kruising tussen Night of the living dead en Evil dead
     
  18. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.037
    Leuk Bevonden:
    5.856
    The Beaver
    Geen idee wat ik er van moest verwachten, buiten dat het een drama was. Begint wel aardig en de eerste paar minuten kon ik nog wel lachen hoe Mel Gibson omging met zijn handpop (bever heeft gewoon een awesome face). Verhaal is wel boeiend, en kijkt wel lekker weg. Overall vond ik hem gewoon vermakelijk. 8

    Fast Five
    Nooit fan geweest van de serie, Tokyo Drift was wel tof maar dat was ook alles. Vorige deel vond ik enorm kut, vooral omdat het gewoon een slechte actie film was. Fast Five is eigenlijk ook een normale actiefilm wat niks meer met het racen te maken heeft. Maar ondanks dat is de film wel enorm bruut, heerlijk beelden van Rio, heerlijke actie en Diesel tegen The Rock was gewoon bruut. Laatste gedeelte was wel erg overdreven, maar je kijkt de film toch niet voor de realisme. Deed me eigenlijk de hele tijd denken aan een nieuwere The Italian Job. Zeker mee vermaakt! 7.5
     
  19. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Dr. No (1962) gekeken. Het is natuurlijk een oude film, dus was benieuwd hoe het zat. Zelf vaker de Bond-films gezien met Brosnan, dus ben daar beetje mee 'opgegroeid'. Heb me wel goed vermaakt, weinig actie, maar wel echt spionnen leven. Zat de hele tijd voor de actie te wachten en toen was de film al over. Wat opzich ook een goed teken is. Leuk vermaakt. 7,5/10
     
  20. REIKU

    REIKU Active Member

    Berichten:
    1.035
    Leuk Bevonden:
    0
    zo net terug van ''rise of the planet of the apes''. http://www.imdb.com/title/tt1318514/
    Vond het een mooie film met een goed verhaal, wat je aan het denken zet als je de andere films hebt gezien.

    Wat ik me nou af vraag, is dit het deel VOOR ''planet of the apes''?


    7+/10
     
    Laatst bewerkt: 22 aug 2011
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina