1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Films] Meningen, Reviews, Previews, etc! [Deel 22]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Dusky Demon NL, 7 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Ik heb net In the Line of Fire (199[noparse]:cool:[/noparse], met Clint Eastwood gezien. Een erg vette film! _O_ De cast was ook erg goed! Malkovich en Eastwood zijn goede tegenspelers! Het enige echte minpunt wat ik kon bedenken is dat Clint
    Malkovich niet neerschoot in die achtervolging op het dak.
    Ik haat dat soort dingen altijd, dingen waarvan je van denkt "Waarom doe je dat nou?!", dingen die in een film anders gedaan worden dan in het echt. Al met al was het wel een redelijke bazenfilm.
    Ook was ik blij met het einde. :cool:

    7,5 / 10
     
  2. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.601
    Leuk Bevonden:
    8.706
    Die 'andere planeet' is toch gewoon de aarde in de toekomst/andere dimensie? In de oude PotA is het iig de aarde in de toekomst.
     
  3. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    @ eerste spoiler, die momenten haat ik ook altijd. Of als bij een gevecht iemand bijna knockout word geslagen en de ander dan wegloopt hij na een tijdje alsnog wordt teruggepakt door degene die op de grond lag. Zo cliché altijd, denk dan altijd; waarom had je hem gewoon niet goed afgemaakt.
     
  4. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Toch maar in mijn Watchlist dan :) Mooi stukje

    Gisteren Curse of the Golden Flower gekeken
    Een film met een setting a la Crouching Tiger, Hero, House of Flying Daggers etc. Het verhaal is echter meer een familliedrama dan een Kung-fu-film, maar heeft net als de eerder genoemde films die mooie kleurrijke setting.

    Vooral het acteerwerk van de Keizer en Keizerin zijn het vermelden waard en naar het einde van de film toe zat ik echt te genieten. 110 minuten goed besteed!

    [​IMG]


    7,5

    edit: ik zie nu pas dat ie dezelfde director heeft :+
     
  5. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Volgens mij heb jij het idee dat deze film bij de film uit 2001 hoort? Want dat is niet zo! :eek: Dit is de start van een nieuwe serie films, die je los moet zien van de oude films.

    Wat ik denk over de vervolgfilms:

    De volgende film gaat over de strijd tussen de apen en de mensen, en tussen Caesar en Koba (die blinde aap). In die film zien we hoe de tweede generatie slimme apen, die dus ook geboren zijn met de genen zoals Caesar, oorlog voeren met de steeds zieker wordende mensen.

    De derde film zal zich nog later afspelen, ik gok zonder Caesar. Dan komt die shuttle naar Mars terug op een aarde waar de apen volledig regeren. De mensen leven dan ondergronds.
     
  6. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    [​IMG]

    Everything Must Go

    Goede Drama (Komedie) die lekker rustig is. En laat ook weer goed zien dat Ferrel ook gewoon een normale geloofwaardige rol kan neerzetten. Vond hem sterk spelen.

    7,2/10
     
  7. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.037
    Leuk Bevonden:
    5.856
    Pirates of the Caribbean: On Stranger Tides
    Ben altijd een grote fan geweest van de eerste drie Pirates films die ik alle drie enorm tof blijf vinden. Was eerst wat sceptisch omdat ik het eigenlijk wel genoeg vond maar toch was de film weer vermakelijk. Jack Sparrow, de setting, muziek en beelden zullen gewoon nooit gaan vervelen voor mij. Vond alleen Blackbeard een beetje tegenvallen, mist vergeleken met Davy Jones en Barbossa toch iets. Mag van mij nog wel een film komen. :) 7.5
     
  8. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    Iemand Rundskop al gezien? Limburgse/Vlaamse film die een 8 scoort om IMDB.

    [yt]aZnPqAHd1_4[/yt]
    Denk dat ik die morgen maar eens ga kijken:).
     
  9. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Gisteravond lag ik in bed en bedacht ik me opeens dat in de hele film geen kanonschot is geweest. :+
     
  10. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.037
    Leuk Bevonden:
    5.856
    Heheh, was eigenlijk ook weinig actie als ik terug denk en er was geen rum. Why's the rum gone. :mad:
     
  11. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Zijn houten been? :p
     
  12. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    Heb em in de bios gezien toen ik in Aalter een weekendje weg was. M'n vriendin vond er niks aan dus zijn we na een halfuur maar terug naar het hotel gegaan :+

    De film zelf vond ik nog wel oke, alleen het onderwerp sprak me gewoon niet aan.
     
  13. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.037
    Leuk Bevonden:
    5.856
    Ohja, geweldig stuk was dat. Hoe Jack die boom in klom. _O_
     
  14. PePzi NL

    PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.997
    Leuk Bevonden:
    203
    "Ever got that feeling, when you're standing in a high place, sudden urge to jump?


    I don't have it."

    Je werd er mee doodgegooid in de trailers, maar blijft een van de beste lines uit de film :D
     
  15. mikecitybike

    mikecitybike Future Donut

    Berichten:
    447
    Leuk Bevonden:
    0
    Spoilers!!:mad:
     
  16. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    @ Willem.

    Ik dacht ook dat rise of een prequal was van de vorige ape films.

    Maar dit is dus niet het geval? Ze gaan gewoon weer overnieuw beginnen?

    Ik moet hem nog kijken. Ga dit na je mini review zeker doen!
     
  17. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Rise of the Planet of the Apes.

    Eindelijk weer een film die niet in 3D is.
    Toffe film, apen acteren beter als de mensen.

    Ben 10 jaar geleden op eerste afspraakje geweest naar Planet of the Apes.
    En nu gister naar Rise of... Volgende maand 10 jaar samen. :cool:
     
  18. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Ik heb gisteren ook Goldfinger gezien. Ik denk dat ik hier niet echt nog iets over hoef te zeggen aangezien iedereen hier hem in de laatste week heeft gezien. :+ Ik vond het wel echt gaaf moet ik toch zeggen, vanaf het intro muziekje al. :D Alleen vind ik namen als "Pussy Galore" wel echt te erg. :+ En die quote van "I want you to die", was natuurlijk epic.

    Ik vind het trouwens wel jammer dat een klassieker als deze niet in de Top 250 staat.

    8,2 / 10

    Nu nog even over James Bond zelf: Ik vind echt, als we even de laatste James Bonds met elkaar gaan vergelijken, dat Pierce Brosnan een veel betere Bond was dan Daniel Craig. Craig heeft echt niets weg van de originele James Bond. Een topspion, charmeur, houdt van gadgets, maar is zonder wapens ook gevaarlijk. Pierce Brosnan die had dat echt helemaal. Maar misschien is dit niet 100% te wijten aan de acteur, maar ook wel aan het script.

    Daarvoor heb ik Cowboys & Aliens IMAX gezien. Daar had ik meteen vanaf het begin al zoiets van "meh, dit wordt geen goeie film". :+ En dat was het ook niet. Het was toch nog redelijk vermakelijk, maar over het algemeen echt een B-film. Zoals iemand hier eerder al opmerkte, heb ik het ook wel een beetje gehad met aliens die er als monsters uitzien en hier op aarde landen en dood en verderf komen zaaien. Ook snap ik echt niet dat Daniel Craig en Harrison Ford hier aan meedoen. Wat dachten hun toen ze het script lazen?!

    5,9 / 10

    @ Graveheart: Dat is wel epic.
     
    Laatst bewerkt: 25 aug 2011
  19. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Ja die gast dat was ik die dat zei lol :D Lijkt me ook wel een vermakelijke film, maar dan meer om de rol van Craig, hij zei al in een interview dat hij niet snapt dat hij in de film zit.:9

    Anyway, ook maar langzaam in de western films aan het komen, luchtig een keertje weer te beginnen met Back to the future 3, met Young guns en Silverado of hoe die ook heet.
     
  20. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Ja ik vond het character van Craig ook echt slecht. "Ik zeg gewoon niets dus lijk ik echt een badass", daar ben ik ook echt klaar mee.

    Maar als je in de western films aan het komen bent, dan is Cowboys & Aliens geen aanrader. :+ Dan zou ik als ik jou was films als Unforgiven gaan kijken. En andere bazige Clint Eastwood westerns. :D

    Maar Back to the Future 3 moet ik ook nog gaan kijken, die lijkt me best gaaf, vanwege de western setting. Alleen heb ik 2 niet gezien. Is dat nodig?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina