1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Films] Meningen, Reviews, Previews, etc! [Deel 22]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Dusky Demon NL, 7 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.326
    Ziet er cool uit.
     
  2. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Dusky, Jezus wat moet jij veel vrije tijd hebben zeg...
    Hoeveel films kijk jij per dag wel niet?!
     
  3. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Die film komt eind dit jaar uit. :+ Bovendien is het (nog) vakantie. Ik kijk meestal 's avonds gewoon 1 of 2 films. En soms geen.
     
    Laatst bewerkt: 27 aug 2011
  4. mikecitybike

    mikecitybike Future Donut

    Berichten:
    447
    Leuk Bevonden:
    0
    sommige mensen zitten 4 uur per dag te gamen, anderen kijken 2 films op een dag :9

    keek gister nog Source Code (2011). Maar ik twijfel nog steeds een beetje wat ik ervan vind, het begin van de film was best wel interessant maar na een paar keer heb je het ook wel een beetje gezien. Aan de ene kant denk je leuk, origineel maar aan de andere kant is dit natuurlijk wel is gedaan (groundhog day). Jammer dat het alleen in de trein bleef en het einde ook zo voorspelbaar was. Maar toch wel vermakelijk die 90minuten.
    6,9 / 10
     
  5. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    [​IMG]

    Anyway, ik heb gisterenavond/vandaag The Doors (1991) gezien, een film over Jim Morrison en The Doors.

    Erg indrukwekkend om te zien. Ik heb nu echt wel een andere kijk op de muziek van The Doors. Mijn grootste conclusie is eigenlijk dat Jim Morrison maar een zatlap en drugsverslaafde was. Volgens mij is ie in de film geen moment nuchter geweest en ik geloof goed dat dat in het echt ook zo was. Zeker als je naar filmpjes van live optredens van The Doors kijkt, dat is echt precies zoals in de film. Ik hou ook niet zo van The Doors live, omdat dat vooral Morrison die fucking high loopt te brabbelen en dansen is.

    De acteur, Val Kilmer, lijkt ook echt op Jim. Echt niet normaal, alleen aan zijn neus zie je het echt goed dat het Jim zelf niet is.

    7,3 / 10
     
  6. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Homo. ;)
     
  7. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Net 2001: A Space Odyssey gekocht op Blu-ray. Nog nooit gezien dus ben aardig benieuwd, hopelijk is ook de kwaliteit goed. :)
     
  8. Ebrithil

    Ebrithil Active Member

    Berichten:
    1.048
    Leuk Bevonden:
    39
    Er zit ook nog een heel verhaal achter die film voordat hij eindelijk gemaakt werd. Alleen erg erg jammer dat een essentieel onderdeel uit het boek er niet in zit.
     
  9. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.264
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Gast. :emo:
     
  10. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Sorry dude, smily vergeten.
    Ik edit 'm d'r even bij!
     
  11. Henrive

    Henrive zuur

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    10
    Dat jij nog steeds moderator bent met dit soort fratsen vind ik buitengewoon eigenaardig.

    En nee, ik ben geen smiley vergeten.
     
  12. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Jawel je bent deze vergeten =( Of deze :confused:
     
  13. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Ja, want mods mogen niks anders dan politiek correct posten:emo:
    Hou toch op.
     
  14. mikecitybike

    mikecitybike Future Donut

    Berichten:
    447
    Leuk Bevonden:
    0
    homo.
     
  15. Henrive

    Henrive zuur

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    10
    Politiek incorrect zijn is niet hetzelfde als iemand uitschelden. Bovendien gaat het me niet slechts om deze post, ik stoor me al langer dan vandaag aan GH's posts. Ze bevatten net iets te vaak een denigrerende ondertoon.


    En daarbij, moderators hebben wel degelijk een voorbeeldfunctie. Als je dat niet aankan en zonodig 'politiek incorrect' wil zijn, zoals jij dat zo mooi noemt, moet je naar een simpele member blijven (waarna je hoogstwaarschijnlijk binnen de kortste keren een OW aan je broek hebt hangen, maar dat terzijde).
     
  16. Remco

    Remco Guest

    Snotneus.
     
  17. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Anyhow, ik heb PotC : On Stranger Tides gezien.

    Duidelijk de minste van de 4 tot nu toe als je het mij vraagt.
    Vreemd feitje, ik heb zowaar Orlando Bloom & Keira Knightly gemist in de film.
    Die 2 eruit, en Penelope Cruz erin, viel bij mij niet echt in de smaak.
    Sure, verhaaltechnisch is Bloom eruit, en dat snap ik ook wel.

    Verder was de film wel weer een plaatje. Het geluid was top, en grafisch gezien ook weer een hoogstandje.
    Verhaal vond ik niet zo, had beter uitgewerkt kunnen worden, had ik het gevoel.

    Vond ook dat de derde partij, de Spanjaarden, te weinig in beeld waren voor het verhaal.

    Maar goed, eigenwijs als dat ik ben, ga ik toch de volgende delen wel kijken.
    Al is het alleen maar om Depp die een geweldige Captain Jack Sparrow neerzet. :)
     
  18. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Je kunt ook proberen om iets minder (gevoelig) lange tenen te hebben ;)


    Wow Remco, wederom - zoals veel te vaak de laatste tijd - een buitengewone toevoeging. Heb je lang over de cursus 'spuit11' gedaan?
     
  19. Henrive

    Henrive zuur

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    10
    Als je nou het eerste gedeelte van je post ook toepast op je reactie op mij en je reactie op Remco, en het tweede gedeelte van je post op de post van GH, dan begrijpen we elkaar. :)

    Anyhow, ik ben gisteren ook maar aan James Bond begonnen, met uiteraard Dr. No. Vermakelijke film, met een fantastische badguy en toffe omgevingen inderdaad, zoals eerder genoemd. Ik vond het acteerwerk echter hier en daar wel net wat te houterig en geforceerd. De sfeer van de Bonds die ik al wel heb gezien zat er nog net niet helemaal lekker in. [6,5]
     
  20. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Nee, ik zal jou denk ik niet zo snel begrijpen en dat hoeft ook niet. Blijkbaar vallen jou andere posts op dan mij. :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina