1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Films] Meningen, Reviews, Previews, etc! [Deel 22]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Dusky Demon NL, 7 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.264
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Niet te serieus Tyrant. ;)
     
  2. MerQ

    MerQ Registered Bruser

    Berichten:
    1.874
    Leuk Bevonden:
    0
    Weten jullie nog vermakelijke films zoals youth in Revolt en Easy-A?
     
  3. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Nick and Norah's Infinite Playlist. :)
     
  4. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.601
    Leuk Bevonden:
    8.706
    Goldfinger

    De derde film alweer. Ik heb deze vroeger weleens gezien, maar kon me er op de personages na eigenlijk nog weinig van herinneren. Ten eerste dacht ik altijd dat Oddjob een veel kleiner mannetje was, maar blijkbaar viel dat wel mee. Ten tweede vraag ik me nog steeds af waar dat legertje Chinezen vandaan komt. :+
    De Bond elementen zijn hier weer goed aanwezig, toffe locaties, veel vrouwen, gadgets en toffe bad guys. Oh, en natuurlijk de lasertafel niet te vergeten, een must-have voor elke bad guy. Daarnaast is Oddjob natuurlijk een enorme eindbaas, wie wil nou niet zo'n awesome hoed? Daarnaast heeft deze film de enorm bekende geweldige theme song, waarschijnlijk een van de beste in de Bond serie. Ik heb weer genoten van het heerlijke 60's tijdsbeeld en het Bond avontuur. Op naar Thunderball!

    8/10
     
  5. MerQ

    MerQ Registered Bruser

    Berichten:
    1.874
    Leuk Bevonden:
    0
    Thanks, had net ookal Superbad gezien. Volgens mij zit dezelfde acteur ook in Nick and Norah's wel een vette gast.
     
  6. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.041
    Leuk Bevonden:
    9.603
    Net Rise of the Planet of the Apes gezien, fucking awesome film (kut titel)!
     
  7. mikecitybike

    mikecitybike Future Donut

    Berichten:
    447
    Leuk Bevonden:
    0
    X-Men: First Class (2011)
    misschien 1x X-men gekeken dus ik dacht dat wordt wat. Het was wel ff inkomen in de film, maar het bleek eigenlijk een soort van 'deel 1' te zijn waar de geschiedenis wordt uitgelegd? In het tweede stuk van de film kwam meer actie en dat was best wel tof
    7.6 / 10

    Thor (2011)
    Dat hele gedoe met die koninkrijken vond ik niet zo interessant. Op aarde was het wel beter te kijken want daar was ook natalie portman (in keer in een normale rol :9 ). Verder kun je het verhaal natuurlijk niet echt serieus gaan nemen, maar vond het ook niet echt geweldig eigenlijk. Had liever gezien dat Thor wat onbekender/vreemder was op aarde.
    6,7 / 10
     
  8. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    [​IMG]

    Ik heb net When You're Strange gezien. Een erg vette documentaire. Het komt toch wel redelijk overeen met de film, maar toch vond ik dit vetter. Het is gewoon cool om te zien hoe het echt gebeurd is ipv het in filmvorm te zien, waar toch niet alles klopt. Ook vond ik het cool dat Johnny Depp de verteller was.

    7,8 / 10
     
  9. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Het is een prequel idd. Hoe X en Magneto ontstaan. :)





    Yup. Thor gaat binnen 5 min van een onhandelbare eikel. Naar een niet zelfzuchtige held. Allemaal door een vrouw die die 5 min kent. Sloeg nergens op.
     
    Laatst bewerkt: 28 aug 2011
  10. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.601
    Leuk Bevonden:
    8.706
    Prequel bedoel je? :+
     
  11. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Hehe bedoel ik.
     
  12. Lizza11

    Lizza11 Active Member

    Berichten:
    487
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatste tijd weer een heel rijtje films gekeken:

    Star Wars I-II-III
    Ik had eerst 4-6 gekeken, dus leuk om een beetje 'achtergrond-verhaal' te zien over wat er eerder allemaal gebeurde. Deel I en III veruit de leukste, II vond ik niet zo boeiend. Vond het wel heel vreemd om Ewan McGregor als Obi-Wan Kenobi te zien, vond ik niet zo goed in de rol passen (vooral in deel I). Uiteindelijk toch wel 3 vermakelijke films.

    Snatch
    Ik stoorde me heel erg aan het Engelse taalgebruik en dan vooral dat taaltje van Brad Pitt. Het verhaal zelf was echt geniaal, waarbij alles uiteindelijk precies in elkaar paste.

    Indiana Jones
    Raiders of the Lost Ark en The Last Crusade gezien. Films komen uit de jaren '80, maar dat was niet echt te merken. Heerlijke avonturenfilms wat me een beetje deed denken aan de National Treasure films. Harrison Ford in zijn jongere jaren sowieso +1.

    The Fighter
    Uitstekend verhaal, met een goede 'over-de-top' rol van Christian Bale. (had hem eerst niet eens herkend, wat een dun mannetje zeg, vergeleken met de Batman films ;))

    Goodfellas
    Het eerste uur was top, maar het tweede uur vond ik het allemaal maar een beetje slap. Ben niet echt fan van die gangsterfilms, maar kan wel begrijpen waarom deze zo hoog in de imdb lijst staat.
     
  13. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Wat?8)
     
  14. Lizza11

    Lizza11 Active Member

    Berichten:
    487
    Leuk Bevonden:
    0
    'Typisch Engelse taalgebruik' dan. :+
     
  15. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.037
    Leuk Bevonden:
    5.856
    Good dags. D'ya like dags? _O_
     
  16. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    What?!

    - Degs!
     
  17. titan1980

    titan1980 Bruce Springsteen

    Berichten:
    1.304
    Leuk Bevonden:
    33
    The Fighter
    Uitstekend verhaal, met een goede 'over-de-top' rol van Christian Bale. (had hem eerst niet eens herkend, wat een dun mannetje zeg, vergeleken met de Batman films ;))


    LOL... dan moet je The Machinist maar eens kijken, een van zijn beste films en sowieso een van de betere films :thumbs::thumbs:
     
  18. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    [​IMG]

    Vergeet ik bijna te vermelden dat ik vrijdag de nieuwe van Lars von Trier heb gezien. Ik wist zelf (expres) nog helemaal niks van de film, omdat ik vantevoren toch al bijna zeker wist dat het weer een meesterwerkje zou worden en het leuk vind om verrast te worden

    Melancholia
    Melancholia vertelt eigenlijk op twee niveaus: hoe twee zusters omgaan met depressie en over het vergaan van de mensheid. In twee acts komen deze twee thema's samen met natuurlijk de nodige overlap. Ik zal er verder niet al teveel over vertellen maar het is zeer bijzonder neergezet. De thematiek is overigens enigzins hetzelfde als bij Antichrist, alleen deze keer is de film wat minder expliciet.

    Het camerawerk is wederom fantastisch en zeer natuurgetrouw. De beelden die geschoten zijn deden me net zo vaak verbazen als bij Antichrist.

    De muziek is weer van heel andere orde, tot twee keer toe zat ik met kippevel in de bios. Super

    Kirsten Dunst speelt overigens echt een sterke rol en tof om te zien dat ze dit ook kan.

    De openingsscène verdient overigens apart vermeld te worden. Van de scene zelf snapte ik in de 1e instantie weinig, maar later in de film valt alles op zijn plek.

    Ik vermoed wel dat ik, net als bij Antichrist, de nodige religieuze symboliek heb gemist. Een wat oudere man vertelde mij er naar de film honderduit over, erg gaaf :)

    Lars van von Trier heeft zichzelf echt overtroffen met dit pareltje

    9,5
     
  19. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    Sounds good enough. Dinsdag maar gaan kijken en gelijk The Tree of Life erachter plakken. :9
     
  20. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Antichrist vind ik echt vreselijk, maar de trailers en info die ik van Melancholia gezien heb spreken me eigenlijk wel aan. Is het dan wel een aanrader en m'n bioscoopticket waard? Ik ben wel geïnteresseerd.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina