1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Films] Meningen, Reviews, Previews, etc! [Deel 22]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Dusky Demon NL, 7 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.041
    Leuk Bevonden:
    9.603
    Vanavond toch maar Dr. No kijken.
    De game is on!

    tot later.
     
  2. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    qua drukkende sfeer etc vind ik ze wel wat van elkaar weg hebben. Ik vond Antichrist echter super, dus ben ws niet de persoon om het voor jou te beoordelen ;)
     
  3. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Hm, oké. Ik denk dat ik toch maar ga, puur uit interesse.
     
  4. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Friends with Benefits

    No Strings Attached als je het daar een beetje mee moet vergelijken.
    Die ik btw na een half uur had uitgezet. Deze was zeker een stuk leuker en het eerste uur heb ik echt vaak moeten lachen. Met dat gebash op rom-coms en het goede samenspel van Kunis en Timberlake. Laatste 45 min zwakt die een beetje af maar niet veel. Express die cliches op het einde erbij te halen had alleen van mij alleen niet gehoeven. Ook al was het grappig bedoeld.

    7.8/10
     
  5. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Léon

    Prima film. Wisselwerking tussen Jean Reno en een (zeer jonge) Natalie Portman is heel goed. Zij acteert sowieso erg goed voor een meisje van 12. De film wist me ook goed te boeien en had een originele insteek met een vlaagje macabere humor ertussen. Zoals toen hij bijvoorbeeld tijdens het neerschieten van een 'target' aan haar aan het uitleggen was waar ze die man moest neerschieten. En Stansfield(Gary Oldman) was ook een karakter opzich.
     
  6. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.037
    Leuk Bevonden:
    5.856
    Thor
    Zoals ik al eigenlijk verwachte ongelofelijk matig. Deed me totaal niks, misschien omdat Thor als personage me ook niet aanspreekt. Maar tegelijkertijd vind ik Chris Hemsworth wel een geweldige rol neerzetten. Denk dat hij samen met Downey in The Avengers samen wel een awesome stel vormen. Enige boeiende gedeeltes vond ik de stukken dat zich richt op The Avengers (Hawkeye). 6

    Het einde snap ik trouwens niet, iemand die het me kan uitleggen.
    Hoe zal Thor waarschijnlijk terug komen naar de aarde om mee te werken in The Avengers? En wat betekende dat einde na de credits? Neem aan dat het waarschijnlijk een villain zal zijn voor The Avengers? Ik heb Captain America nog niet gezien, dus weet niet of daar meer over The Avengers zit die hier wat over verteld.

    Nu nog Captain America zien en dan wachten op The Avengers. Ben echt benieuwd, ben alleen bang dat een film van twee á twee en een half uur te weinig is. Al die awesome superhelden in een film, awesomeness. :cool:
     
  7. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Vond btw die grap over Iron Man wel grappig. "Probably one of Starks"
    Enige grap die goed was btw in de film. :p
     
  8. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.037
    Leuk Bevonden:
    5.856
    Haha, ja vond ik ook. Zag toevallig wel officiële art van The Avengers:

    [​IMG]

    Scherbatsky! :cool:
     
    Laatst bewerkt: 28 aug 2011
  9. Henrive

    Henrive zuur

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    10
    Dat wordt een heftig dagje dan. Na the tree of life was ik behoorlijk naar de klote, en naar Melancholia vanavond zat ik er ook flink doorheen. Moet er even over nadenken, morgen schrijf ik er wel wat over. Ik kan in ieder geval wel zeggen dat het visueel gezien prachtig is. De openingsscene is een van de mooiste die ik ooit gezien heb.
     
  10. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Avengers gaat zo tof worden hoop ik.
    Gelukkig speelt Jeremy Renner, Hawkeye. Vind het een goede acteur.
     
  11. Obscure Thing

    Obscure Thing Active Member

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    142
    Oke dat maakt me wel zwaar benieuwd, wil beide films erg graag zien.
     
  12. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Zeer waarschijnlijk vind Portman met SHIELD wel een manier, uiteindelijk moeten the Avengers volgens mij tegen Loki vechten.
     
  13. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Ik heb vanavond Edward Scissorhands (1990), met Johnny Depp, gezien. Een erg leuke film! Weer eens wat anders dan normaal, maar daar staat Tim Burton wel garant voor. Ik vond het stijltje van die buurt ook echt vet, met die gekleurde huizen en auto's en iedereen die op hetzelfde moment vertrekt en zo. :D

    7,5 / 10

    Daarna heb ik Dr. No gezien, zoals velen hier. :+ Ik vind het altijd epic als er een auto van de weg af raakt en dat ie dan na 15 meter ineens ontploft. Ik zat echt zo "Ja, ja... nu gaat ie ontploffen ennnn.... jawel! :D". Trouwens, over 1 ding kwam ik niet uit: Het bruine ding wat ie aanhad toen ie "gevangen" was, was dat nou een overhemd of een jasje? :+

    7,6 / 10
     
  14. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.041
    Leuk Bevonden:
    9.603
    WTF nu geef je zelf ook opeens 7.6'en ipv 7.5'en? 8)
     
  15. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Ja nu ben ik echt addicted aan de 0.1'en. :D Hondersten all the way! :+ Je zou mijn WiW lijstje aan het eind van deze maand eens moeten zien. :+

    BTW, wat ik ook mooi vind aan James Bond is dat er altijd zoveel mooie vrouwen inzitten. :D
     
  16. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    Ja, dat verwacht ik ook wel. Maar ik heb daarna nog een week om het allemaal te verwerken voordat het normale leven weer begint. :)
     
  17. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    Tienden...
     
  18. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.041
    Leuk Bevonden:
    9.603
    Dr. No (1962)

    De eerste echte Bond film. Dr. No is een heerlijk begin van een fantastische serie, alhoewel er van een serie in 1962 natuurlijk nog geen sprake was. Laag budget en onbekende cast, maar Terence Young heeft het zo weten te maken dat je het gewoon niet door hebt. Vrijwel geen special effects is daar een goed voorbeeld van. De casting van Connery is uiteindelijk ook een schot in de roos gebleken. Hij vertolkt de rol van 007 uitstekend, en is precies die charmeur die in de boeken wordt omschreven. Neem daarbij nog het (achteraf bijna legandarische) duo Broccoli en Saltzman, en je hebt toch nog de ingrediënten om met een laag budget een film te maken waarmee je dik kunt cashen. En dat is met Dr. No ook gebeurt. Een geheim agent wordt vermoord in Jamaica en Bond mag uitzoeken wie er achter zit.
    Het omvat een redelijk spannend plot waarin intriges en mystiek voorop staan, in mijn ogen dé dingen die de 007 films (en novels) onderscheiden van al die andere actiefilms die het dus vooral moeten hebben van actie. Echter is 007 dan ook weer geen Baantjer en zitten er nog redelijk toffe actiescenes en ontploffingen in.
    Daarnaast zijn ook de decors echt waanzinnig. Vooral het eiland is erg tof gemaakt, met een heuse kernreactor, het geniale loopje van John Barry en de mooie vrouwen in de persoon van Andress (die voor geen meter kan acteren, lachwekkend haast) en je hebt een film waarvan je bijna zeker weet dat er een vervolg op zal komen, Fleming heeft de boeken toch al klaar liggen.
     
  19. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Niet 0.1 / 10 is wel een honderdste van 10. :9 Beetje rare logica misschien idd. :+
     
  20. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    was idd ontzettend mooi. Zou zelf overigens dergelijke films niet snel achter elkaar aan kijken :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina