1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Films] Meningen, Reviews, Previews, etc! [Deel 22]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Dusky Demon NL, 7 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.037
    Leuk Bevonden:
    5.856
    Heb je The Smurfs al gezien Modder? :eek::cool:
     
  2. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.601
    Leuk Bevonden:
    8.706
    Nee. We zeiden wel tegen elkaar dat we daar eigenlijk gewoon heen moeten puur omdat NPH erin zit. Iedereen vindt NPH awesome. :cool:
     
  3. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Net Martyrs gezien.
    Best zieke horror film.
    Alleen het eind vat ik nog niet helemaal.
    Diegene die de laatste stadion heeft overleeft, is de 'getuige' van hetgeen na de dood. Ze fluistert iets in de oor van mademoisele, die later een speech zou geven. Voor de speech spreekt een lid van de community haar aan. Maar waarom pleegt ze dan zelfmoord?
     
  4. Gemini NL

    Gemini NL Mell

    Berichten:
    559
    Leuk Bevonden:
    0
    Colombiana; mislukte poging om het succes van 'leon: the professional' te imiteren. Het script is niet eens zo slecht, maar de uitwerking (acteurs, montage, dialogen etc.) ervan wel. 4/10
    (films waarbij een enkele RPG dezelfde uitwerking heeft als een 100KG napalm bom verdienen wat mij betreft al niet hoger dan een 6..)
     
  5. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Martyrs is geweldig goed.

    ze pleegt zelfmoord vanwege het feit wat ze heeft gehoord. Ze is waarschijnlijk bang dat ze het niet bij dr zelf kan houden, of de toekomst is erg gedoemd waardoor ze de dood verkiest
     
  6. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Ik heb gisteren Sunset Blvd. (1950) gezien. De sfeer in de film was wel aardig, de setting was leuk, Hollywood in de jaren 50, maar op een of andere manier wist de film me niet echt te boeien. Ik heb echt veel spelletjes op m'n iPhone gespeeld ondertussen. Wel vond ik het concept leuk dat de hoofdpersoon in de film ging uitleggen wat je in de eerste scene zag.

    7,3 / 10
     
  7. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    je gaat ondertussen spelletjes spelen? Waarom zet je hem dan niet gewoon uit :)

    dan nog een cijfer geven lijkt me dan ook niet meer van toepassing
     
  8. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Men neemt niet meer de tijd om naar een film te kijken.
     
  9. jan_tran

    jan_tran Active Member

    Berichten:
    304
    Leuk Bevonden:
    13
    |:-
     
  10. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Ja weet je wat het is, ik neem wel de tijd om naar een film te kijken, ik heb hem dan ook niet afgezet. Maar ik denk dat het ligt aan het feit dat ik echt veel films al gezien heb dit jaar. En daarom moet een film tegenwoordig wel echt iets leuks/spannends/interessants hebben om me volledig te boeien. En Jan, wat haal je het weer lekker uit verband.

    Anyways, ik ben in de mood voor een coole 2e wereld oorlogs film. Zoiets als Kelly's Heroes of Where Eagles Dare, niet zo'n super serieuze film dus.

    Of anders een gave Vietnam film, die kan er ook altijd in.
     
  11. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    The Guns Of Navarone?
     
  12. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
  13. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Eindelijk Pirates of the Caribbean:eek:n Stranger Tides gekeken. Zonder Keira en Orlando was ik best bang dat het minder tof zou zijn. Totaal niet het geval, in mijn ogen. Tof verhaal, goed te volgen. Toffe beelden. Lot of pirate stuff. Mermaids :cool: Ja, dik twee uur puur vermaakt.

    7,5/10
     
  14. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.041
    Leuk Bevonden:
    9.603
    Force 10 From Navarone duuude!
     
  15. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Toen ik nog (voor mijn doen) veel films keek, begon het voor mij ook lopende band-werk te worden. Dat is wel een teken dat je het wat moet minderen want dan ga je het minder waarderen IMO. Ik denk dat je ook niet teveel goeie films achter elkaar moet kijken, dan geniet je er gewoon minder van.
     
  16. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Nou, blij voor je dat je het leuk vond. Ik viel bijna 3x in slaap :D
     
  17. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik viel echt in slaap, in de bioscoop nog wel, wat een zaadfilm
     
  18. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    ^Idd een zaadfilm. En betaal je voor 3D, omdat ze alleen in 3D de film hebben in de bios. Zet je halverwege de film die bril af omdat je koppijn krijgt, blijkt de film eigenlijk helemaal niks in 3D te hebben en kan je de film gewoon zien zonder bril, zonder dat het beeld dubbel is 8)
     
  19. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Vond hem wel leuk. Minder groots dat wel, maar was wel makkelijker te volgen.
    Niet echt bioscoop voer zoals de eerste 3 delen. Maar dat had je van tevoren kunnen weten. :)
     
  20. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ik weet niet waar jij geweest ben? 8)

    Niet dat ik de film zo spetterend vond in 3D... ik denk dat de film in 2D net zo leuk/niet leuk is. Ik vind de film wel aardig, Barbossa is geweldig... de rest, mwa. Ik ben uitgekeken op Jack Sparrow en Penelope Cruz is STOM.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina