1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Films] Meningen, Reviews, Previews, etc! [Deel 22]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Dusky Demon NL, 7 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    is er eigenlijk een film van Naruto? vind die shit geweldig maar om nou series te downcrappe kan ik niet echt. neem ik de tijd niet voor helaas.

    Pas geleden btw IP MAN 1 , 2 en zero gekeken. Echt vette films imo, een aanrader.
     
  2. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Er zijn al tig films van Naruto (Shippuuden) maar geen enkele steekt boven het niveau van de gemiddelde filler uit.
     
  3. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Het is ook heel lastig om te voelen hoeveel impact Akira had toen hij net uit was. Vergeet niet dat dat nog in de tijd van de videoband was.

    Daar stond zomaar ineens tussen de Disney films een animatie met volwassen thema's en een volwassen en volkomen vreemde stijl in de videotheek.

    Ik had echt nog nooit zoiets gezien of gehoord , was volledig weggeblazen.
     
  4. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    2e deel vond ik toen iig compleet niet te volgen, ook de subs gaan ECHT snel. De animaties zijn wel echt weer een stuk mooier :)

    mij staat bij dat ik het plot echt super vond trouwens...
     
  5. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Deel 2 vond ik zo jammer dat er zoveel 3D CGi in zit. Het 'met de hand getekende' deel is zoveel mooier en sfeervoller.

    En het middenstuk van het verhaal vond ik ook maar matig. Het begin is tof en het einde geweldig voor de fanboys maar het hele middenstuk hadden ze van mij weg mogen laten
     
  6. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.601
    Leuk Bevonden:
    8.706
    Het idee achter het plot is geweldig, maar de uitwerking had imo veel beter kunnen zijn. Zo konden ze bijvoorbeeld wat meer de invloed van de implantatie-technieken of de hacket op de samenleving laten zien. Maar dat is puur mijn mening. Het miste gewoon iets.
     
  7. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Misschien moet je je eens aan de serie wagen. Ik ben het wel met je eens dat het verhaal van deel 1 een beetje als een introductie aanvoelt.

    Er moet nog meer achter zitten/verteld worden
     
  8. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Iemand nog een idee voor een leuke komedie?
     
  9. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.740
    Leuk Bevonden:
    4.959
    Lars and the Real Girl. Geen typische romcom, maar enorm om kunnen lachen.
     
  10. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Transformers: Dark of the Moon

    Als Transformers fan vond ik deze toch wel de minste. Grafisch was het beter te volgen dan deel 1 en 2 en in het begin zit de ouderwetse humor er ook weer in. Maar de hele 2e helft is die humor nergens te bekennen.

    Wat ik ook jammer vond was dat bij die aanval op Chicago bijvoorbeeld waar al die mensen neergeschoten worden ik er totaal geen gevoel bij had, weet niet of het kwam door het gebrek aan muziek in de scene of het allemaal zo snel gebeurde. Zelfde had ik als ze uit de choppers springen. Was tof die slowmotion maar er was totaal geen muziek erbij. Ik wil dan soort van bad ass muziek eronder.
    Ook bij de scene dat het gebouw neergaat. Het is tof maar niet epic zoals in de andere delen. Heel jammer. En zo kan ik wel even doorgaan over het Chicago gedeelte.

    Hij was wel gewoon weer tof. Maar door ^^ minpunten vond ik het de minste.

    7.5/10
     
  11. Henrive

    Henrive zuur

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    10
    +1
     
  12. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Nick and Norah's Infinite Playlist? :)
    Of gewoon Horrible Bosses. Leukste Komedie van dit jaar op dit moment voor mij. :)
     
  13. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Hmm, The Fall klinkt wel boeiend. Eens kijken.
     
  14. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    [yt]eUP5Vr0lBvY[/yt]
     
  15. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.601
    Leuk Bevonden:
    8.706
    [yt]kqXSFdFxvl8[/yt]

    Blijft indrukwekkend voor een Nederlandse film.
     
  16. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Vind je?
    Zat hem toen straks te kijken en dat irritante typische Nederlands overacteren zit hier ook weer in. En dan ook nog in 3D waar ik bij god niet zou weten waarom het in deze film een toegevoegde waarde heeft. En ook nog te veel leunen op Doutzen. Tuurlijk ze is bekend maar ze heeft helemaal geen grote rol in de film maar je ziet haar toch 20x voorbij komen in de trailer.

    Misschien ben ik te pessimistisch maar daar heeft de Nederlandse film zelf voor gezorgd eigenlijk. Zal ook wel weer een sex scene inzitten... God wat heb ik daar een hekel aan in iedere Nederlandse film.

    Maar ja we zullen zien.
     
  17. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    Lijkt me wel tof, vind de Nederlandse film laatste tijd wel weer goed eigenlijk. Ik ben ook heel erg benieuwd naar de Bende van Oss.

    Zo erg leunt ie toch niet op Doutzen? Tot het shot op de schommel had ik nog niet door dat zij het was.
     
  18. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.601
    Leuk Bevonden:
    8.706
    De grootsheid van het project en de cinematografie is gewoon on-Nederlands. Ik blijf het Nederlandse acteren ook kut vinden, daarom zeg ik er ook bij dat het indrukwekkend is voor een Nederlandse film. ;)
     
  19. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Dat is waar idd.
     
  20. Azumi

    Azumi *

    Berichten:
    1.173
    Leuk Bevonden:
    25
    Haha vet. Sem Schild doet daar in mee. K1 held :cool:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina