Ik heb net eindelijk Avatar (Extended Edition) (2009) gezien. Holy shít. Wat een ontzéttend vette film. Een van de vetste films die ik ooit gezien heb en zeker de vetste die ik dit jaar gezien heb. 3 uur lang zat ik gewoon echt op het puntje van m'n fatboy. Wauw! Ik heb er verder gewoon geen woorden voor. 9,5 / 10
Trouwens, over Avatar, laatst, in het vorige deel volgens mij, had iemand het erover dat het idee achter Avatar ook mooi/vet/weetikveel wat, was. Wat denken jullie dan dat het idee (de achterliggende gedachte, de moraal, etc) achter de film is?
En vanmiddag heb ik ook nog The Maltese Falcon (1941) gezien. Ook een goeie film, in z'n soort. Een echte klassieker. Echt een vet verhaal en er wordt ook goed geacteerd. Met de sfeer zit het ook helemaal goed. 8,2 / 10
@ Jeffer: Ik heb een paar jaar geleden voor 680 euro een 32" 720p LCD gekocht, maar ik wilde toch upgraden en daarom heb ik in januari 2010 een 42" 1080p LCD (allebei van LG) gekocht. In augustus vorig jaar heb ik voor ± 1200 euro een HiFi set gekocht (staat ergens beschreven in het "show je apparatuur topic" in de Mile). Beste aankopen die je kunt doen als filmliefhebber. Die geluidsset is ook zeker de beste aankoop die ik ooit gedaan heb, ik geniet er nog elke dag van.
Laatst bewerkt: 9 aug 2011