1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Films] Meningen, Reviews, Previews, etc! [Deel 22]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Dusky Demon NL, 7 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Harold, Kumar en NPH. _O_ Wel jammer dat het zo'n kerstfilm wordt.
     
  2. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    [​IMG]

    Snap niet dat die maar een 5.9 op IMBD heeft. Vind het echt super leuk gedaan. En het cijfer moet al hoog zijn voor alleen al het idee. Maar misschien moet je affiniteit met Marketing hebben om het tof te vinden ik weet het niet. Maar het is super leuk om te zien hoe Product Placement precies werkt en hij een docu erover maakt maar wordt gefinancierd door Product Placement. Het is gewoon geniaal.

    8,5/10
     
  3. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Gangs of new york gezien, alleen al de sfeer de moeite waard.
    Zat wel veel meer in en het verhaal en was erg voorspelbaar. Desalniettemin vermakelijke film. Helaas niet zo sterk als het begin mij deed vermoeden.
     
  4. Gemini NL

    Gemini NL Mell

    Berichten:
    559
    Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren Freddy Got Fingered met wat vrienden gekeken. En ik maar denken dat het niet erger kon dan Harold & Kumar..|:-. Bizarre film, niet nuchter kijken.
     
  5. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Ik dacht dat die film al lang uit was joh. :eek: Op IMDb staat 'in theatres august 24th'. Anyway, ik moet deze film ook maar eens kijken, als toekomstig marketeer. Ik kan echter helaas alleen een DVD versie vinden. In welke kwaliteit heb jij hem gezien?
     
  6. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    April in US.
    23 Augustus op Bluray en DVD. Dus nu al te vinden. :)
    Heb de BDRIP gezien. Al was de kwaliteit imo dvd kwaliteit.
     
  7. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Taxi Driver

    Mooi en realistisch portret van een enorm eenzame taxichauffeur die iets wil betekenen voor 'het volk'. Dit alles neemt plaats in een enorm duister New York en de taxichauffeur wordt gespeeld door een geweldige(en ook erg jonge) Robert DeNiro. De sfeer en acteerprestaties maken deze film, toch vond ik het niet Scorsese's beste werk. Ik had hogere verwachtingen, met name door het cijfer op IMDb.
     
  8. Lizza11

    Lizza11 Active Member

    Berichten:
    487
    Leuk Bevonden:
    0
    Gran Torino.
    Op een of andere manier dacht ik altijd dat dit een actiefilm was, maar het blijkt dus in werkelijkheid een drama te zijn. En wat voor een! Mooie en indrukwekkende film over een oude oorlogsveteraan (Korea) die in een buurt vol 'spleetogen' woont. Wat is die Clint Eastwood een baas zeg, misschien maar eens vaker een film van hem kijken.
    8,5/10
     
  9. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    You have seen the light. :D
     
  10. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Moet zeggen dat ik Gran Torino maar matig vind... Clint Eastwood in zijn spel vind ik nét wat te overdreven. Zitten een paar briljante scènes in, maar de film kent ook momenten dat ik denk: :F:
     
  11. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha, ik snap je wel. Maar ik vind Clint daar echt geniaal. Echt zo'n oude bad-ass! Vond de film echt geweldig trouwens.

    Ga nu This is England kijken *)
     
  12. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    _O_
     
  13. apoc123

    apoc123 Lucian

    Berichten:
    1.939
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat zegt genoeg.
     
  14. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    [​IMG]

    The Greatest Movie Ever Sold

    Ik heb hem nu ook gezien. Ik vond het op het begin nogal vaag, omdat het niet echt de documentaire was, zoals hij hem aan de mensen uitlegde waar hij de poen van wilde, maar gewoon hij die met de mensen aan het praten was. Later in de film en helemaal de laatste 20 minuten ofzo viel kwam echt geniaal allemaal bij elkaar. Erg leuke documentaire, als je iets met het vakgebied hebt. En aangezien ik Commerciële Economie studeer kun je dat wel zeggen. :+ Ook hou ik van de overdreven stijl van alles in Amerika en dat zie je in de docu ook goed terug.

    8 / 10
     
  15. LifeLongGamer

    LifeLongGamer Used Register

    Berichten:
    276
    Leuk Bevonden:
    2
    Super

    Film gaat over een beetje een sneue vent, gespeeld door Rainn Wilson (Dwight uit The Office US), wiens vriendin ingepikt wordt door een drugsbaas, gespeeld door een heerlijk schmierende Kevin Bacon.
    Eerstgenoemde pikt dit niet, ziet het licht ( _O_ ) en gaat de straat op als misdaadbestrijdende superheld.

    Ik heb me bijzonder goed vermaakt met deze film. Hij is af en toe erg grappig, maar niet in een 'kijk mij eens overdreven gek doen'-manier.
    Rainn Wilson vond ik erg goed spelen, net als Gregg Henry, die helaas niet al te lang in beeld was.

    Ik heb gelachen, genoten van enkele behoorlijk brute aktie scene's, en zelfs aan het eind een paar keer moeten slikken. Erg mooi einde.

    Topper 9/10
     
  16. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Ik vond John Malkovich trouwens echt vet in Burn After Reading. Ik heb nog nooit iemand "What the fuck?!" met zoveel overtuiging zien zeggen. :+

    [yt]p2AnwC9dL6Q[/yt]

    @ 0:27, onder meer. :+

    [yt]a9bY5tnNvGU[/yt]
     
    Laatst bewerkt: 11 aug 2011
  17. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    Idd echt een geinige film maar soms ook echt super vaag:9.
    Echt ook echt zo'n lomp moment toen z'n hulpje door d'r kop werd geschoten met een shotgun8)
     
  18. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Ook maar even gedownload en vond hem ook erg vermakelijk :). Verbaasde me er echt over hoe groot die industrie was. Hoewel af en toe product placement me wel opvalt had ik geen idee dat het zoveel gebeurde.

    Enige irritante vond ik dat in het stuk in Brazilië geen ondertiteling was bij de Spaans sprekende mensen.
     
  19. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    The New World

    Prachtige film. Het is jammer om te zien dat wij (als mens), altijd maar dingen naar onze eigen hand willen zetten. Dit valt des te meer op aan het einde van de film, waarin Londen bij mij heel erg 'nep' en geforceerd over kwam - met het doolhof en alle bomen netjes in een rijtje. Maar ook Pocahontas - die zo 'puur' en onschuldig was - verloor vond ik een deel van haar persoonlijkheid. Ik zat me bijvoorbeeld redelijk te ergeren toen ze voor het eerst in een jurk werd gehesen en die schoenen aan deed.
    Het was ook erg ironisch en triest dat ze werd begraven in Engeland.

    Het was een lange film (extended cut), maar wel eentje die mij niet verveelde. Er zat in verhouding weinig tekst in, maar dat heeft deze film ook helemaal niet nodig. De uitdrukkingen, emoties en de beelden zijn al meer dan voldoende om deze film te dragen.
     
    Laatst bewerkt: 12 aug 2011
  20. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Correctie: Er was wel ondertiteling. Correctie 2: Het is Portugees.

    Een baantje in die industrie lijkt me wel wat. :D
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina