1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Films] Meningen, Reviews, Previews, etc! [Deel 22]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Dusky Demon NL, 7 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Henrive

    Henrive zuur

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    10
    Ja, mooi he. Deze is me wel heel erg bijgebleven van alle films van de afgelopen tijd.


    Biutiful (Alejandro González Iñárritu, 2010)
    Na deze film 83 keer aangeraden te hebben gekregen hem toch maar eens opgezet. Ik word altijd een beetje bang als zoveel mensen me een film aanraden, en dat vermoeden werd nu ook bevestigd, helaas.

    In het begin wist de film me nog wel te boeien, maar op een gegeven moment werd het allemaal net even iets te dramatisch en naar. Ik miste ergens een wending, of iets van een relativering van alle narigheid, waardoor de film me niet kon boeien. Het paranormale thema erin snapte ik ook niet, het brak eerder af dan dat het wat toevoegde. Daarnaast zitten er teveel bijzaken in de film die er niet toe doen.

    Javier Bardem is echter wel sterk, en visueel vond ik het ook wel in orde. Hetgeen me echter het meest positief opviel was de soundtrack, die was erg fijn, maar dit redt de film niet. [4,8]
     
  2. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  3. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Awwwww yeeeaaah! Dat wordt stoned naar de bios!
     
  4. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.037
    Leuk Bevonden:
    5.856
    Kut 3D. Voor de rest, awesome.
     
  5. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Word. :)

    Ik ga de trailer niet kijken. Ze doen altijd de helft van de grappen er al in...

    Hij wordt sowieso vet. :9
     
  6. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    [​IMG]


    The Beaver
    Film was heel iets anders dan ik ervan verwacht had. Als je die beaver ziet denk je, zal wel film zijn dat een gast komisch moet zijn met een handpop oid. Maar film is best wel depressing, en daar draait de hele film ook om, zonder spoilers te geven.
    7,3/10
     
  7. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    One Flew Over the Cuckoo's Nest

    Echt een topfilm. Naarmate de film vordert begin je je echt in te leven in de mentaal gestoorde patiënten en McMurphy(gespeeld door Jack Nicholson) in hun uitzichtloze, door het personeel beheerste en gedicteerde leventje en begin je veel compassie voor hen te ontwikkelen. De film zorgt enigszins voor hilarische taferelen maar anderzijds ook heel emotionele momenten.

    Verder is het verhaal geweldig bedacht, al valt dat op het conto van de schrijver van het boek te schrijven. Jack Nicholson speelt misschien wel zijn beste rol ooit. Zoals bijvoorbeeld die scene met de gefantaseerde World Series-wedstrijd, briljant geacteerd. Maar niet alleen Nicholson speelt goed, de andere acteurs leveren óók een sublieme prestatie. En zelfs het einde was precies goed.
     
  8. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.266
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Trailer van gezien en lijkt mij wel een aangrijpende film. Gibson is natuurlijk baas. :cool:

    Iemand Super 8 al gezien toevallig??? Wil er misschien vanavond of morgen naartoe.
     
  9. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Nee joh, het is toch zeker 'wordt'. :p "Hij / zij / het (dat) wordt." Toch? :+


    Ik weet niet, sinds die aflevering van South Park kan ik hem niet meer serieus nemen. Als ik zijn kop al alleen maar zie, net als op die poster, moet ik al denken aan "Oeeeh, torture me, torture me!". :+
     
  10. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  11. Henrive

    Henrive zuur

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik vind het nog steeds jammer dat ik deze niet op groot scherm heb kunnen kijken tijdens het retroperspectief op Jack Nicholson in de bioscopen.
     
  12. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Ik bedoelde meer in deze zin:

    [yt]M_d5nmK6-Ss[/yt]

    :9
     
  13. Henrive

    Henrive zuur

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    10
    Haha, ja, daar moest ik ook twee keer naar kijken, mindfuck!! 8)
     
  14. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Ah zo. :9
     
  15. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Met terugwerkende kracht ik nu ook.
     
  16. LifeLongGamer

    LifeLongGamer Used Register

    Berichten:
    276
    Leuk Bevonden:
    2
    Your Highness

    De meest slappe en flauwe film tot nu toe die ik dit jaar gezien heb.
    + Justin Theroux als Lezaar (fantastische rol, zowat elke zin die hij uitsprak was lachen)
    + James Franco en Toby Jones (leuke / goeie rollen)
    + fantasievolle setting
    + enkele leuke grappen
    - de rest

    5/10
     
  17. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.037
    Leuk Bevonden:
    5.856
    Toevallig ook net gezien. Typisch een film waarvan de trailers eigenlijk de film verpesten, alle grappen al gezien. Vond hem wel een stuk leuker dan Pineapple Express, vooral ook door de setting. 6.5
     
  18. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    Bad Teacher

    Heerlijke humor af en toe. Gewoon lekkere weg kijk film. Kon erg lachen om die droge humor van die gym leraar:cool:. Verder simpele verhaallijn met weinig poespas. En Cameron Diaz is nog steeds lekker:)!

    7/10
     
  19. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.483
    Leuk Bevonden:
    906
    Zojuist Source Code gezien.

    Toffe film zeg. Wel aan de korte kant, nog niet eens 90 minuutjes. Aantal onderdelen hadden wat mij betreft wat verder uitgediept mogen worden, maar al met al zeker boven gemiddeld en een aanradertje om eens te kijken!

    7,5/10
     
  20. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Leuker dan Pineapple Express? 8) Wat lul je nou? :+
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina