1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Films] Meningen, Reviews, Previews, etc! [Deel 22]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Dusky Demon NL, 7 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.037
    Leuk Bevonden:
    5.856
    Ja, ik vond zelf Pineapple Express geen zak aan in ieder geval.
     
  2. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ga je mond spoelen. :p
     
  3. sharkdawg

    sharkdawg yo m@mma

    Berichten:
    1.180
    Leuk Bevonden:
    3
    Super 8

    Leuke film met een aantal goede scene's.
    SFX zijn erg goed.
    Verhaal mja niet heel bijzonder en is mij ook niet echt duidelijk hoe,wat en waarom dat beest er is...zijn ook wat minpunten
    Hoe overleeft die vent een frontale aanrijding met een trein van een kilometer op volle snelheid?? hoe kan 1 auto een complete treinramp veroorzaken? er wordt een bosbrand begonnen maar een half uur later is het dorp een warzone? om maar ff wat te noemen :mrgreen:
    Einde is imo een beetje overdone.
    Acteerprestaties van de kinderen zijn wel erg goed.

    Geef het een 7,5 omdat het wel lekker wegkijkt.
     
  4. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    [​IMG]


    The Thirteenth Floor
    Gebaseerd volgens mij op de film World on a Wire van RW Fassbinder. Een scientist ontdekt iets belangrijks en wil dit aan zijn collega vertellen, dan komt het verhaal op gang. Halverwege de film snap je er niks meer van, een dikke mindfuck film, pas op het allerlaatst kom je erachter hoe het echt precies zit. Ze laten het einde niet open zoals sommige mindfuck films. World on a Wire nu ook maar eens zien, ben benieuwd hoe die dan is.
    7.6/10
     
  5. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Had ik ook gister gekeken. Zeker een leuke film! Maar een beetje raar dat 'opeens' dingen wel mogelijk zijn... Als je 'm gezien hebt snap je wat ik bedoel. Vreemd einde dus. Maarja, realisme is nou ook niet echt heel interessant in films.
     
  6. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Omdat ik er hier laatst nog wat over las, heb ik ook weer This Is England opgezet. Wat een film... ongelooflijk mooi!

    Eén van de hoogtepunten vind ik wel de speech van Combo en de uitbarsting van Shaun die daar op volgt. De pijn van dat jochie wordt volledig overgebracht op mij als kijker.
     
  7. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    [​IMG]

    Toen ik jonger was eens een keer gezien en wilde hem nog eens keer kijken.
    Als je een beetje door het typische jaren 50 oppervlakkigheid kan doorkijken blijft er een leuke film over. De hele sfeer samen met de camera shots en muziek is geweldig. In combinatie met droge humor soms en de tijd voor scenes die ze vroeger namen.
    Bluray versie is een pareltje btw.

    8/10
     
    Laatst bewerkt: 13 aug 2011
  8. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Die film zit gewoon vol met plotholes. Ik vond 'em maar matig.
     
  9. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.601
    Leuk Bevonden:
    8.706
    [​IMG]

    [​IMG]

    Misschien eindelijk die Oscar winnende rol voor DiCaprio? Sowieso is Eastwood als regisseur over het algemeen best goed.
     
  10. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Clint Eastwood! Dat moet een goeie film worden. :+
     
  11. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Mja, maar als je daar op let dan gaat de lol van zo'n soort film er snel af. Jij vond Inception vast heel kut. :9 Niet dat dat onterecht is, ik vond het ook een waardeloze film. Iedereen ook na afloop heel serieus vragen: "Kutfilm? Snapte je 'm niet ofzo?"

    :lol:|:-

    Maar Source Code keek gewoon lekker weg. Leuk idee, opbouw is goed, goede acteurs. Prima film.
     
  12. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Source Code lekker vinden wegkijken en Inception niet? Ik heb ze beide gezien en vond ze beide niet echt geniaal oid idd vanwege de plotholes en het feit dat ik er niet van hou als een hele film draait om 1 dergelijk truukje (de levels in Inception, het herbeleven van een stukje tijd in Source Code). Maar beide films lijken daarin toch juist erg veel op elkaar en dat vind ik Inception toch het betere wegkijkvoer.

    Op de plannning voor vandaag met mijn girlie: Punch Drunk Love en Little Children

    http://www.imdb.com/title/tt0272338/

    en

    http://www.imdb.com/title/tt0404203/

    little children is met Kate Winslet en die vind ik zo ontzettend goed.

    Vandaag interesse gekregen voor Crazy Stupid Love (ook voor met de vriendin), maar die is helaas nog niet beschikbaar

    http://www.imdb.com/title/tt1570728/

    en om even een stapje weg te nemen van alle drama's/vrouwenfilms, iemand 'Sleep Dealer' gezien?

    typisch gevalletje hate it or love it, maar ik ben iig nieuwsgierig

    http://www.imdb.com/title/tt0804529/
     
  13. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Inception was echt stukken beter. Qua acteerwerk en verhaal.
    Tuurlijk Inception klopt ook niet soms als je echt over gaat nadenken. Maar bij Source Code was alles belabberd. In me slaap had ik nog die plotholes gezien in Source Code.
     
  14. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Over welke plotholes heb je het dan? Ik vond alleen het einde raar, maar dat was ook maar het enige. Inception vond ik gewoon stom bedacht en saai. Niet om het feit dat het 'niet klopt'.
     
  15. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.483
    Leuk Bevonden:
    906
    Zowel Source Code als Inception zijn gewoon leuke films om te zien.

    Ik vind Inception ook wat toffer omdat het verhaal iets meer is uitgediept dan bij Source Code. Neemt niet weg dat Source Code echt vermaak was, en zeker omdat hij maar 86 minuutjes duurt een fijn tussendoortje!

    Daarnaast vind ik Jake Gyllenhaal een toffe acteur die de rol overtuigend speelde.


    Iemand trouwens nog tips voor films in het rijtje van 300 days of summer. Is al eens eerder gevraagd maar ben het even vergeten :)
     
  16. Henrive

    Henrive zuur

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    10
    500 days of summer misschien? Duurt iets langer, maar is wel vergelijkbaar.
     
  17. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.483
    Leuk Bevonden:
    906
    Zo flauw :+
     
  18. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.601
    Leuk Bevonden:
    8.706
    [​IMG]

    In hoeveel films speelt die gast wel niet per jaar? 8)
     
  19. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    In 2010, 2 films
    2011, 5 films.

    :p

    Btw

    The Expendables 2 (pre-production) 2012
     
  20. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.601
    Leuk Bevonden:
    8.706
    Eigenlijk dus gewoon weer The Transporter meets Babylon AD. :cool:
    Iig beter dan Blitz, dit lijkt gewoon weer een lekkere actiefilm te worden ipv een matige film met 1 actiescene.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina