1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Films] Meningen, Reviews, Previews, etc [Deel 23]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Dusky Demon NL, 23 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Haha, jij leest dus ook altijd de IMDB Trivia. :+

*gaat een clubje oprichten

2. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Whoops, was echt in de veronderstelling dat het andersom was.:eek: Is wel een uitzondering op de regel dan. :9

3. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.857
    Rise of the Planet of the Apes
    Haha, geweldige film! Destijds wat trailers gezien maar vond het eerlijk gezegd er maar gek uit zien. Andere PotA films ook nooit gezien, al heeft deze er volgens mij niks mee te maken. Eerste helft van de film leef je mee met Ceasar als hij opgroeit, en het laatste gedeelte voel je echt mee en wil je dat die apen (en bazen king kong) iedereen aanpakt en geniet van hun leven. Het komt dan ook juist door de details en grafische aspect van de apen die er echt geweldig uitzien dat ik wat voelde voor de apen. En fucking Malfoy aanpakken is altijd awesome. 8

Aaaaaaaaaaawesome.

Laatst bewerkt: 8 nov 2011
  4. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Ja doe ik steeds vaker! Heb ik bij m'n Bond marathon ook steeds gedaan :lol:

Speaking of... :'-(

5. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Haha idd! Ook dat er een paar grijze/kale bewakers om mr. Weis heen stonden betekent dat niet iedereen 25 bleef :9.

6. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Zeker weten!

7. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    +1, en na de trivia ook altijd de goofs :+

8. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.103
    Trivia is altijd wel geinig om te lezen ja :+, goofs inderdaad ook :9

9. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520

Gasland
    Docu over de gaswinning in Amerika en misschien binnenkort ook Europa dmv "fracking". Als je het ziet denk je echt waar is Bush mee bezig geweest toen hij daar toestemming voor heeft gegeven. Volgens mij was de familie Bush grootaandeel houder in o.a. Haliburton, toevallig 1 van de bedrijven die gas wint door fracking in zo'n beetje heel Amerika en gigantische shade aan o.a. het grondwater toebrengt met grote hoeveelheden kankerverwekkende stoffen die de grond in worden gepompt om het gas "los te krijgen" uit de grond wat dus ook in het grondwater komt. Als je een groot stel criminelen wil zien, moet je deze film zien. Je kan er echt niet bij dat iemand hier ooit toestemming voor heeft gegeven. It's all about the money.
    8/10

10. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    GDZR, Y U NO POST IN DOCU TOPIC!

Klinkt interessant! Bush was aandeelhouder in wel meer bedrijven die het goed deden onder zijn bewind btw.

11. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    Er komt een live action film van Akira, bron filmtotaal.
    http://www.filmtotaal.nl/artikel.php?id=23807

Akira word nog altijd beschouwd als de manga klassieker, dit mogen ze echt niet gaan verpesten. =( Deze film is erg rebellerend en de personages zoals Kaneda zijn niet bepaald het idieale voorbeeld dat de manga zo tof maakt, en dan die bike van hem! :D De film zal vast en zeker een heel stuk tammer worden en personages minder diep uitgewerkt, en ik vraag me af hoe ze het complexe verhaal gaan omzetten naar de film, in ieder geval verheug ik me er maar alvast niet te veel op. Er zijn al verfilmingen van The Guyver en Wicked city, waar The Guyver best aardig was voor zijn tijd maar niet bijzonder genoeg.

12. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Verwacht er niet teveel van , zag laatst op Kotaku dat ze een blanke gozer als Kaneda hadden gecast :+

edit:// wtf ,.. het staat ook in die link van je...

die lul van Tron moet Kaneda gaan spelen? Als Kiera Knightley Kaori of Kei moet gaan spelen haak ik nu al af. Waar the fuck ben je dan mee bezig..

Laatst bewerkt: 9 nov 2011
  13. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    De goofs lees ik bewust niet, dat verpest de film als ik hem nog eens kijk. Dan zie je plots alle foutjes.

14. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Yep i know, ook willen ze voor de film Tetsuo en Kaneda als broers gaan neerzetten, al foutje nummer 1 lol

15. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    :mad: Blijf er dan maar gewoon met je poten van af zou ik zeggen

16. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.725
    Ik vraag me alleen af of ze het eind er ook in gaan stoppen. Dat is toch iets te extreem en weird voor Hollywoodpubliek. 8)

Helemaal in live-action vorm. :+

17. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Klopt, Halliburton zit overal waar groot geld te halen valt. In Irak/Afghanistan etc, van gas/olie tot de McDonalds in Irak voor de soldaten. Overal waar ellende is zitten ze om er een slaatje uit te slaan.

18. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik vrees dat je van het hele verhaal helemaal niets terug gaat zien. Denk dat het een film word over Kiera Knightley en die lul uit Tron die als telepatisch begaafde motorbende de misdaad bestrijden

19. MaxxRaptor

Leuk Bevonden:
    36
    Ja haha, denk dat het eerder lachwekkend word dan wat anders. :9

@Delphiki

Tja eerst waren dat de comic fans die de dupe werden van al die slechte tot matige verfilmigen, Iron Man nog enigzins uitgezonderd, en nu zijn de mangaliefhebbers aan de beurt.

Laatst bewerkt: 9 nov 2011
  20. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Krijg gelijk een Dragonball: Evolution gevoel bij die verfilming.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina