1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Films] Meningen, Reviews, Previews, etc [Deel 23]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Dusky Demon NL, 23 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824

Our Idiot Brother

Dacht dat het een typische comedy zal worden met Paul Rudd, Zooey Deschanel etc.
    Maar dat was het niet echt. Meer drama met een vleugje comedy wat eigenlijk alleen komt van Paul Rudd als "Idiot brother". Degelijk.

6,2/10

2. Chillco

Chillco Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    The company gekeken. Documentaire over de multinationals. Er wordt ingegaan op de werkwijze van multinationals en worden ontleedt alsof het psychiatrische patienten zijn. Er worden niet alleen mensen geinterviewed die tegen de grote bedrijven zijn, maar ook (oud-)directeuren worden om hun mening gevraagd, waardoor je niet alleen een documentaire krijgt te zien waarin de NV's als grote slechterikken worden afgebeeld.
    7,5/10

3. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.857
    The Son of No One
    Niet zo bijzonder, al verwachte ik er ook niet veel van. Verhaal was gaar en de twists waren ook matig. Cast leek me wel boeiend, maar waren ook allemaal niet speciaal. Alleen Ray Liotta als een klootzak van een politie chef was wel aardig. 5

Friends with Benefits
    Fijne wegkijker (Mila Kunis <3 ) en heb me niet geërgerd aan Justin Timberlake. Vind hem normaal eigenlijk behoorlijk vervelend, maar hier speelde hij wel samen met Mila Kunis een een goede duo. Af en toe wel grappig, al waren dat meer de momenten met Woody Harrelson die een leuke rol heeft. 6

30 Minutes or Less
    Gaat echt helemaal nergens over, maar daarom wel geniaal. Twee dudes kidnappen een pizzajongen, plaatsen een bom op hem en moet dan een bank voor ze beroven. Wel behoorlijk kort, maar was eigenlijk wel goed genoeg. Fucking Sandra! _O_ 6.5

4. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    en deel 1 heet?

Gisteren gezien: Rundskop

Wat een film! Als Nederlander herken je de sfeer direct (ook al is het grotendeels een Belgische film) en er wordt super geacteerd. Daarnaast zijn de beelden echt super uitgewerkt. Het zorgt er alleen voor dat het verhaal van alle facetten bij mij het minst hoge ogen scoort. Tis niet slecht, dat zeker niet, maar de rest is nog veel beter. En Jacky de hoofdpersoon zet een ijzersterke rol neer.

Ow ja: het verhaal is tweeledig, het gaat over een kerel die met de nodige jeugdtrauma's zit en die daarnaast zich begeeft in met mafiawereldje van de hormonenindustrie in de veehandel.

Onverwachtse topper

9-

5. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Tropa de Elite :+ (Engels: Elite Squad)

6. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Deze week de Toy Story Trilogie gekeken. Wat een super reeks. Vroeger altijd maar stukjes van gezien. Alle delen hadden gewoon een super feeling. Echt leuk. Wel tof om te zien hoe de film er in 1995 uitziet en hoe de film uit 2010 er uit ziet :) Echt van genoten 8,5/10

7. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    ow oeps ik had de 2 niet gelezen |:-

8. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    Dat stuk met die Franse automonteurs, prachtig!

9. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Tropa duurt bijna 4 uur, damn...
    Wil hem wel eens zien, maar verbaast me niets als ik hem in meerdere stukken ga kijken. Film hoeft voor mij niet zo lang te zijn, liever wat korter (1,5u of iets minder is prima).
    How to train your dragon ook maar eens een keer kijken. Ben benieuwd. Ene animatie film bevalt me goed, de ander totaal niet, dus merk het wel.

10. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Tropa duurt maar 2 uur. Er staat een torrent online waar de film twee keer achter elkaar in een bestand staat. Beetje raar.

Sent from my TITAN X310e using Board Express

11. Ch®is

Ch®is '

Leuk Bevonden:
    70
    Zowel deel 1 als 2 zijn beide +/- 1:45. Voor je het weet zijn de films voorbij, het uitstekende camera werk zorgt ervoor dat je actief bij de film blijft. En om nog even op Tom terug te komen: zeker weten een aanrader!

12. Chillco

Chillco Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    New kids Turbo gezien. Je moet van de humor houden om het leuk te vinden. Er zaten wat grappige stukken in.
    6,5/10

13. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.725
    [yt]m_6ksxHBklo[/yt]

\o/

14. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Lol echt zo typische Statham movie weer. :D

15. Ch®is

Ch®is '

Leuk Bevonden:
    70
    Wel me wel een toffe film als ik de trailer zo bekijk. :D

16. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Gisteren naar Immortals geweest. 3D is niet echt super, maar 3D kan me helemaal gestolen worden.

Verhaal is vrij standaard, geen 300-2, maar wel een stuk beter dan Clash met ook veel grotere acteurs. Immortals heeft veel kleinere acteurs, op Rourke na.

Verhaaltechnisch een aantal redenen om zeker naar de bioscoop te gaan. Zit vette verhalende actie in en beter: Slechterikken zijn ook echt slecht, echt slecht zal ik je zeggen.

Leeftijd van 12 jaar WTF? Mooi niet dus en daar heeft onze bioscoop ook niet naar geluisterd. Film is dik voor 16 jaar hoor. ;)

Zou ik zeker meepakken in de bios deze film, want hij is al je popcorn waard. 7.5/10.

17. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    [yt]m2MO_ID4ltA[/yt]

Lijkt eindelijk weer is een leuke comedy onderweg te zijn.

Safe ziet er ook weer ouderwets vet uit :) Meer munitie in 2 uur film dan in de hele WOII _O_

Laatst bewerkt: 13 nov 2011
  18. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.725
    Gelukkig wel, want Blitz was erg matig. :cool:

19. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Ah ok, kan zijn dat 2x dezelfde achter elkaar staat, zoals erboven is gemeld, of 1 en 2 achter elkaar. Dat is wel dragelijk, zeker als het een goede film is.

20. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.956
    Weet iemand nog wat comedy/romance movies?
    Heb 40 yr old virgin, Superbad, Crazy stupid love al gezien.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina