1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Films] Meningen, Reviews, Previews, etc [Deel 23]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Dusky Demon NL, 23 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Cita de Deus geeft op google als eerste resultaat "City of God", de Engelse titel ;)

2. Makkabeer

Makkabeer PSN: Kerkho7en

Leuk Bevonden:
    234
    Klinkt erg interessant. Hoe heet deze film?

3. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824

Maar je zegt dat je Spaans kut is waar je linkt naar de Spaanse versie. :p
    Maar boeiend. :+

4. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    google >> cita de deus >> resultaat 1 = imdb "city of god" >> ik ga er vanuit dat mijn Spaans derhalve correct is. Immers, ik maak nooit (spel)fouten :)

Verder boeiend idd :+

5. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Het is natuurlijk ook Portugees. Zag ik zelf ook even over het hoofd even. :p

Ja maar die pagina waar je naar linkt heet die gewoon Cidade de Deus.
    Daarom vond ik het raar dat je niet wist hoe je het moest spellen in het Portugees omdat je met de link naar de Portugees titel toe linkt. ;)

Snap alleen niet waarom Cita ook goed is want dat betekend "citaat" waar Cidade "stad" is.

6. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Mijn Spaans is dus dermate onderontwikkeld dat ik het niet kan onderscheiden van het Portugees 8) Verder zal ik wel de retard versie van Google hebben, omdat ik anders nooit wat kan vinden ;)

7. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Fijn dat we het eens zijn!

Enige commentaar waren de visuele effecten die ik soms niet goed vond en in 300 beter. Die wil ik ook nog graag een keertje in 3D zien, al heb ik verder helemaal niks met 3D.

Heb 300 op Blu Ray en Immortals komt daar zeker weten bij. :thumbs:

8. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Huh de visuele effecten niet goed?? Ik vond ze echt geweldig, in ieder geval net zo goed als bij 300. :)

Die scenes met die Goden op aarde, vooral die eerste waarbij die oude man in Zeus veranderde, zag er echt super mooi uit. Sowieso met die slow motions steeds.

9. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Ik ben er gisteren naar op zoek geweest, enige dat ik kan vinden is The Wave. Volgens mij is dat niet de film die ik in gedachte heb, maar het lijkt er wel heel erg veel op!

10. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520

Love
    Deed me een beetje denken aan de film "Moon" maar dan minder goed. Weet eigenlijk niet wat ik van de film moet vinden en wat nou precies de achterliggende gedachte van de film moet zijn. Achterliggende gedachte dat een leven zonder contact met anderen geen betekenis heeft? Of dat er een diepere gedachte achter zat. Absoluut niet een film voor de meeste mensen, hij is echt heel traag, geen actie, puur het verhaal en de beelden en soms echt heel vaag.
    6,7/10

11. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Interessant, eens opzoeken. :)

12. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ik doelde meer op de scenes van afstand. Die klippen waar die dorpen en huisjes langsstonden. Dit was in 300 gewoon een stuk fijner.

Ik heb de BR van 300 in mijn bezit, ook gezien overigens, en daar kun je toch echt een heel fijn verschil zien met bepaalde scenes uit deze film.

Neemt niet weg dat ik het eens ben met jouw scene keuzes, want die waren idd episch. Of dat die goden ook gingen meevechten. Gru-we-lijk! _O_

13. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Wat vonden jullie van de Titanen? Dat vond ik wel een deceptie trouwens.
    Alsof alle titanen op elkaar lijken, dat slaat natuurlijk nergens op. Dan zou Kronos dus ook geen 1 van die gekke grijze gastjes zijn, right..

14. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Ik ga vanavond eens naar Immortals, ben benieuwd.

15. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    The Wave heeft dezelfde gedachte ja, is een goede film. Heb ik ooit moeten kijken op de middelbare school, zoals heel veel mensen waarschijnlijk :+

edit: zie nu wel dat het een remake is van de film die ik gezien heb, aangezien ik in 2008 al weg was van de middelbare :+
    edit 2: zie nu dat het hier 10 pag geleden al over ging haha

Laatst bewerkt: 16 nov 2011
  16. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60

17. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ah oke, ik heb 300 ook al heel lang niet meer gezien.

Mwah, ik weet het niet.
    De Titanen werden gewoon als 1 geheel neergezet, en niet zozeer als individuen. Vond het juist wel apart dat het van die vreemde figuren waren, maakte het wel duidelijker ofzo. Als ze elke titaan als 'zichzelf' hadden gedaan, was het in het laatste gedeelte echt een warboel geworden. Nu stonden de Goden in het goud in het middelpunt. Misschien hadden ze het wel anders kunnen doen, maar ik vond het zeker niet storend zo.

18. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Loop net bij Immortals weg, weer een knap staaltje verkrachting van de Griekse mythologie :lol:.
    Echt weer te triest voor woorden.

19. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Het is gewoon een verzonnen verhaal met hoofdpersonagr Theseus (die hier geen halfgod is). Tja, ik wist het al dus stoorde me niet zo (behalve de titanen).

20. de bengel

de bengel Holy Fuck-nuts!

Leuk Bevonden:
    0
    Net apocalypto gezien. Wat een heftige film, het moet tevens ook een van de meest spannende films zijn geweest die ik heb gezien. Prachtige setting natuurlijk ook en een bizar beeld van de maya's. Het einde was echt duizelingwekkend. Enige minpunt is dat je soms denkt van: dit kan echt niet.

daarom een 8,8

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina