1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Films] Meningen, Reviews, Previews, etc [Deel 23]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Dusky Demon NL, 23 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Flinter

Flinter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoor bij deze film echt zulk extreem verschillende meningen. Kun je deze film met een andere film vergelijken die je hebt gezien?

2. Henrive

Henrive zuur

Leuk Bevonden:
    10
    Het is een film die je gewoon sowieso moet zien. Ik was er zelf niet helemaal weg van, maar dat is heel persoonlijk omdat ik zelf het inhoudelijke van een film het belangrijkst vind. Als dat niet je grootste prioriteit is kan ik me voorstellen dat je het een steengoede film vindt. Anders is hij gewoon heel erg prima. :)

3. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556

Poeh....nou ik kan hem tijdens bepaalde scenes wel vergelijken met Taxi Driver, maar verder...niet echt eigenlijk. Vond hem eigenlijk best uniek, de hoofdrolspeler zegt eigenlijk helemaal niet veel, en dat is juist één van de sterke punten van de film denk ik. In veel Hollwood films zie je altijd van die standaard dingen, man ontmoet vrouw..en al vrij gauw zijn ze samen. Maar ze brengen dat echt heel anders in deze film, kon ik echt waarderen.

En dan ook ineens uit het niets de behoorlijk geweldadige scenes, maar het past er allemaal wel bij, niks voelt 'out of place' zeg maar. Ik kende die Ryan Gosling helemaal niet, maar hij kan wel eens veelbelovend zijn voor toekomstige films.

4. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Intro geeft wel goed weer wat voor film het is. :)

5. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Die muziek vond ik ook echt gelijk vet in het begin, hoevaak hoor je dat nou in films? Gaf me een beetje een Vice City gevoel,maar dat komt ook door de roze letters in het begin :D

6. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Dat vond ik persoonlijk de beste scene uit de film.

7. Nerrion

Nerrion yikes

Leuk Bevonden:
    177
    Net naar Immortals in 3D geweest.

Holy shit _O_

Echt vrijwel alleen maar actie, geniale gevechten. Het verhaal was te doen, beter dan die van 300 in ieder geval. 3D voegde niet heel veel toe, maar maakt niet uit. Film was gewoon keihard. _O_

8. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Iets in me zegt dat mensen die gek zijn van Drive, ook The Long Goodbye helemaal geweldig vinden. Het is in veel opzichten een totaal andere film, maar de sfeer doet me er op de een of andere manier enorm aan denken. Het zal daar de botsing tussen serieus (gebeurtenissen) en minder serieus (houding van de (geweldige!) hoofdspeler) zijn, die dat tegenstrijdige, maar boeiende gevoel geeft. In Drive is dat de muziek tegenover de hoofdrolspelers en gebeurtenissen.

Da's mijn tip van de dag. En mocht dit gevoel bij anderen niet kloppen, dan heb ik in ieder geval een topfilm aangeraden.

:cool:

Hatseflats:

[yt]jaJ6REx-RWc[/yt]

Wat een baas is Philip Marlowe toch!

Laatst bewerkt: 20 nov 2011
  9. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Danke, dan ga ik die zeker kijken want de laatste tijd ben ik een beetje op zoek naar oudere films, zoals van de 60's 70s etc. Vooral van die films die je aan het denken zetten en je wilt het proberen uit te vogelen, van zulke films hou ik echt. Nou was Drive geen film die moeilijk is om te begrijpen, maar toch.

10. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.956
    Weet iemand nog een goeie comedy? Afgezien van American Pie, Superbad etc.

11. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Tower Heist vond ik wel leuk.

12. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    17.956
    Ik hou totaal niet van Ben Stiller, dus wordt 'm niet. :+

13. Tom

Tom Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    Ik ook niet, maar vond hem toch best wel tof.

14. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.725
  15. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Gaat Arnold dan ook echt meedoen nu?! ( in tegenstelling tot 1 van de meest nutteloze rollen in de filmgeschiedenis).

16. NuclearGoat

NuclearGoat PSN: Acrillic

Leuk Bevonden:
    863
    LOL, alle actiefilm bazen van de afgelopen 3 decennia in één film 8). Hij is nu geen gouverneur meer, dus waarschijnlijk heeft hij nu een grotere rol :).

Laatst bewerkt: 20 nov 2011
  17. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    17.956
    Hij heeft ook een grotere rol, is al bevestigd.

18. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.857
    Norris ook, damn! Ik mis alleen Seagal. :lol:

19. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Fucking nice!

20. DimlightHero

DimlightHero Rule 7

Leuk Bevonden:
    9
    Attack the block
    Verassend vet. Speelt zich volledig af rond een woontoren diep in zuid-londen. De film heeft een bijzondere manier om de hoofdkarakters te introduceren. En ontwikkeld zich daarna in een hoodlums-vs-aliens. Goede soundtrack present, tof londonaccent ook en de actie is te dik aangezet(en daarmee dus precies goed). Beter dan Cowboys vs Aliens. Van de kundige hand van Joe Cornish 8/10

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina