1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Films] Meningen, Reviews, Previews, etc [Deel 23]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Dusky Demon NL, 23 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Taab

Taab man XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.330
    Ik heb die film ook gezien dit weekend. Ik geloof dat ik het einde wel snapte, maar ik hoor graag jouw idee erover. Wellicht dat ik iets mis. Ik vond het ook een mooie en ontroerende film en ik had het ook echt compleet anders verwacht. Ik dacht ook dat het niks voor mijn vriendin zou zijn omdat die niet van SF houdt. Verkeerd ingeschat dus.

2. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Deze film heb ik ook al een paar maanden liggen, maar kan me er niet toe zetten. Is ie ook een beetje makkelijk te kijken of moet je echt gefocused zijn om hem te waarderen?

3. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520

De 2e aarde is hetzelfde als onze aarde, alles wat daar gebeurd gebeurd hier ook, een soort van 2e dimensie. Maar toen de mensen van aarde 2 onze wereld zagen werd hun gedrag aangepast, omdat ze zagen dat ze niet alleen waren en gebeurden dingen op aarde 2 net anders dan op onze aarde.

Die vrouw won dus een ticket om naar die 2e wereld te gaan. Zij gaf haar ticket weg aan de man van de vrouw en kinderen die door haar dood waren. Zodat hij naar die andere wereld kon gaan, in de hoop dat in die wereld zijn vrouw en kinderen niet dood waren gegaan, omdat daar de gebeurtenissen net anders waren gegaan als op onze aarde. En hij dus verder kon leven met zn vrouw en kinderen.

Dus ipv dat ze zelf weg gaat om de ellende achter te laten, kiest ze ervoor haar slachtoffer te helpen, in de hoop dat hij met zn vrouw en kinderen verder kon leven om de 2e aarde.

Enige wat ik niet snapte is, waarom op het einde van de film, het evenbeeld van die vrouw van aarde 2 ineens bij haar huis stond.

4. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824

Cowboys & Aliens

Keek wel lekker weg. Je moet wel van aliens houden natuurlijk en in mindere mate van Cowboys.
    Maar verder is het een prima actie film en grafisch is die top notch.
    Misschien hadden ze alleen wat minder personages moeten introduceren met een verhaal, dat was iets teveel nu en heeft de film soms wat aparte momenten waarvan je denkt die kloppen niet. Maar het ruineert de film niet ofzo. Prima film voor een film avondje.
    Heb wel de Extended gekeken die duurde 2 uur en 10 min weet niet of het een meerwaarde is dan de normale cut. Dat mag jezelf beslissen. ;)

7.8/10

5. Grave

Leuk Bevonden:
    520

The Thing (2011)
    Niet te verwarren met de eerste The Thing. Als je de eerste The Thing met Kurt Russel ooit hebt gezien weet je misschien nog hoe die film begon met de Noorse helikopter die een husky hond achtervolgde en hem probeerde dood te schieten. Deze film is dus een prequel op die The Thing en kom je erachter hoe alles begonnen is. Vond em best vermakelijk en ongeveer in lijn met de eerste film, ook al gebeuren er ongeveer dezelfde dingen als het eerste deel.
    7,2/10

6. Taab

Taab man XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.330

Ik dacht je daar op doelde met je post dat niet iedereen dat zou snappen. Grappig dat je dat dan niet snapt ;) Ik denk dat je daaruit kunt afleiden dat aangezien ze er fris en fruitig uitziet dat dat ongeluk inderdaad niet heeft plaats gevonden op die andere planeet. Aangezien ze echter wel dezelfde persoon zijn had die vrouw op de andere planeet ook een hele sterke behoefte naar deze planeet te komen.

7. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    The Hangover part II

Zelfde als deel 1 maar dan nog slechter. Nee, kan daar geen voldoende voor geven.

Hoogtepunt was volgende foto in de aftiteling. Daar moest ik wel even om grinniken :D

8. Chillco

Chillco Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Ik vond de film wel vlot wegkijken, de film duurt ook niet echt lang, 1,5 uur. Je moet af en toe wel even opletten, wordt tussen een paar verschillende locaties geswitched en het hoe en waarom van de film kan je missen. Al moet je dan wel heel erg afgeleidt zijn.

9. Grave

Leuk Bevonden:
    520
    Idd, het ongeluk is daar niet gebeurd dus en daarom heeft de vrouw van aarde 2 zelf het ticket gebruikt om naar onze aarde te komen en niet hoeven weg te geven aan die man, wat dus idd bevestigd dat het ongeluk niet op aarde 2 heeft plaats gevonden. En dus weer een bevestiging dat die man op aarde 2 met zn vrouw en kinderen is. Ook al zou dus op aarde 2 er dan 2 dezelfde mannen rondlopen bij dezelfde vrouw en kinderen :+

10. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Licht verteerbaar, dus kan je makkelijk opzetten zonder al te veel zware diepgang.

11. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.857
    The Devil's Double
    Mhm, moeilijk om te oordelen. Een normale drama film waar bij de hoofdpersonage doet denken aan een Tony Montana gemixt met Tony Stark (dude in de film speelt dan ook de pa van Tony in Cap America). En eerlijk gezegd voelt het af en toe ook wel aan als een Scarface in Irak. Ergerde me wel aan het te veel Engels in de film, wat meer Arabisch had het een stuk beter gemaakt imo. Het zou losjes gebaseerd moet zijn op een waargebeurd verhaal, maar dat zag en kon ik de gehele film niet geloven. Waarschijnlijk is daar uiteindelijk niks van terecht gekomen in de film, al heeft het wel mijn interesse gewekt op het daadwerkelijke verhaal. Allround uiteindelijk wel aardig. 6.5

En wtf deed Mimoun Oaïssa nou in de film. 8)

12. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Transformers: Dark of the Moon

Net als de eerste twee films gewoon erg vet. Bail weet precies hoe hij zulk spectakel neer moet zetten. Heerlijk!

13. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Praktisch niks 8) Hij had maar 1 zinnetje of zo.

14. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    Bail? Neem aan dat je Bay bedoelt.

15. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Bedoelde ik ja ;)

16. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    The Source Code

Mjah. Niet slecht, maar typisch zo'n film die ik volgende week totaal vergeten ben. Best aardig voor een keertje, meer niet.

17. Grave

Leuk Bevonden:
    520

50/50
    Hij was hier al eens eerder voorbij gekomen. Echt een goede film. Over een gast die te horen krijgt dat hij kanker heeft. De film is niet te somber, maar het is ook geen lach film, wat je misschien zou denken door de aanwezigheid van Seth Rogan. Die ook best een goede rol neerzet met af en toe een komische noot en toch ook serieus is.
    7,9/10

18. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
  19. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Ghibli doet mij er aan denken dat ik nog die 'marathon' moet afmaken :emo:

20. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP