1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Films] Meningen, Reviews, Previews, etc [Deel 23]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Dusky Demon NL, 23 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Met dan nog steeds slechte onpretentieus popcorn vermaak.

2. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Het was gewoon een geweldige film qua hoe action-packed ie was, en de acteurs deden gewoon hun werk zoals je van ze verwacht. Je hoeft uiteraard geen top acteerwerk en verhaal te verwachten. Vind het persoonlijk jammer dat Norris erin zit nu, vind die gast echt 3x niks!!!!

The Dark Knight Rises trailer is wel erg gaaf, het is heeeeel erg low-res, maar je kunt genoeg zien.

We zien Anne Hathaway even, en ik denk wel dat zij een geschikte Selina Kyle/Catwoman is. De scene van dat Football veld was fucking bruut!!!!!!! En dat laatste stukje wat Bane zegt....wowzersssss! En dan die chant erbij is gruwelijk!

3. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Ik heb volgens mij een andere trailer gezien..:+

4. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Zo tof was die actie ook weer niet. Alleen die Crews scene was leuk.
    Kan tig andere films opnoemen waar de de over the top actie gewoon ook gewoon altijd tof was.
    Hier leunen ze teveel op de namen helaas. En mensen vinden het leuk. Dat is gewoon jammer. Maar misschien gaat het liefdesverhaal van Stallone uit deel 1 ook verder... :emo:

5. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
  6. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Ik vond the expendables gewoon dik. Ja het verhaal is ruk en het draait puur om de actie en humor. Maar belangrijker voor mij was het weerzien met al die ouwe vertrouwde actie helden van vroeger. Toen het nog echte rauwe mannen waren en dialogen niet belangrijk waren maar brute actie.

Gewoon puur hersenloos vermaak.

7. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.857
    The Dark Knight Rises eindigt gewoon nadat Bruce Wayne wakker is geworden uit zijn droom. Gezien zowat de gehele cast van Inception mee doet.

8. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Ben benieuwd hoe 'buffed' Hardy is als Bane. Alleen gespierd (zoals in Warrior) is niet genoeg , het moet echt huge zijn (zullen ze vast ook wel doen met al die pc zooi).

9. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.955
    Valt wel mee, als het goed is ziet ie er gewoon praktisch hetzelfde uit als op de set. Zonder CGI dus.

10. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    New Kids: Nitro

Ja het is New Kids. Voor de pauze was die wel leuk na de pauze was die minder.
    Deel 1 was ook leuker in het algemeen.

6.5/10

11. PePzi NL

PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    203
    Arnieeee _O_

12. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.103
    Moet deel 1 ook nog steeds zien, ik zal hem wel eens van het weekend kijken denk ik :+

13. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.725
    Maar waarom zat Batman dan niet in Inception?

14. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Ik vond hem zelf juist stukken beter dan deel 1. Het eerste deel ging nogal veel door op hetzelfde en die vond ik ook helemaal niet zo geweldig. Deel 2 daarentegen was ook niet briljant maar wel lekker over de top met heel veel droge humor waar ik altijd wel een fan van ben.

"Even ons moeder begraven" PLOP!
    Tim met zijn backflip.
    Die pa die "dood" leek te zijn maar alleen vooruit was gegaan.
    Dat stuk dat Rikkert in het ziekenhuis lag met brandwonden.
    enz enz.

Bij deel 1 had je imo veel minder van dat soort momenten en die teerde veelal op scheldtirades.

15. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Op aanraden hier Twelve Monkeys gezien. Steengoede film met een sterke rol van Bruce Willis en ook Brad Pitt speelt erg goed! Humoristisch en mysterieus.

8,5

16. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Kan zijn dat ik nu allemaal wel gezien heb. En het bij deel 1 nog wel leuk was.
    Maar helft van de film had ik juist moeite te begrijpen wat ze zeiden, zeker als ze aan het schreeuwen waren. Verstond er soms geen kut van. ;)
    Maar voor de pauze lag ik een paar keer goed dubbel. Na de pauze bijna niet meer. Alleen bij dat trein stukje. ;)

17. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren naar Sherlock Holmes: A Game of Shadows geweest. Had deel 1 pas deze week voor het eerst gezien. Het tweede deel is beter op alle vlakken. Leuke humor leuke actie. De reeks worstelt nog een beetje met het verhaal soms vind ik. Maar verder erg geinige film om te kijken. Veel humor :)

edit: Kan niet wachten op expendables 2! Mensen die over verhaal lopen te zeuren snappen niet waar deze films over gaan. Niet iedere film moet een goed verhaal hebben. Adrenaline FTW

Laatst bewerkt: 16 dec 2011
  18. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Denk dat je doelt op mij. :)
    En ik heb nooit gezegd dat het een goed verhaal moet hebben..

19. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Nee zomaar in het algemeen :) Ik ken meerdere mensen die de film gezien hadden en dan gingen zeggen dat het geen verhaal had. Maar naar mijn mening moet je dat helemaal niet verwachten. Je moet zon film in de bios kijken en na afloop de zin hebben om een shotgun van je rug te pakken en mee te gaan doen. In het eerste deel zat er ook een sneer richting de eigen verhaallijn. Gewoon episch :cool:

Maar goed mensen die een leuk verhaal willen kan ik nu alvast vertellen dat je deze beter kunt overslaan :p

20. Mastat

Mastat Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Wordt dan acteur als je kritiek hebt.
    Kan jij het goed gaan doen.
    Edit: is trouwens een inside joke tussen mij en Hybrid. Hoef je niet op te reageren Dyonko, je snapt het toch niet ;)

Laatst bewerkt: 16 dec 2011
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina