1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Films] Meningen, Reviews, Previews, etc [Deel 23]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Dusky Demon NL, 23 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BlackTerror

BlackTerror Delicious

Leuk Bevonden:
    4
    Mission Impossible 4: Ghost Protocol

Had vlak hiervoor nog de drie voorgaande delen gezien. Deel 2 was slecht, maar met de andere twee heb ik me prima vermaakt.

Deel 4 vind ik zelf de sterkste van de hele reeks, prachtig beelden en een lekker tempo. De actie is over-the-top, maar het wordt nergens storend (zoals bij deel 2 wel heel erg het geval was).

Een aanrader als je van dit soort actiefilms houdt.

8/10

2. Obscure Thing

Obscure Thing Active Member

Leuk Bevonden:
    142
    Hoe kan je se7en nou slecht vinden? Maarja ieder zijn smaak he.

3. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Hij zegt toch ook:

4. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    Wow. Een zesje. Sinds wanneer is dit verhaal standaard? 8)

5. Taab

Taab man XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.330
    Heb je het tegen mij? Ik begrijp niet helemaal wat je bedoelt.

Net Real Steel gekeken. Heerlijke film. Ik houd van dit soort standaard feel good movies met sport/ vechten erin. Sommige scenes waren iets te cheesy. Het jat allerlei dingen van andere films, maar het interesseert me bij deze film niet. Ik houd ervan! Alleen de vechtscenes hadden iets spectaculairder gemogen. Het eindgevecht is een simpel box gevecht. Met robots lijkt me meer mogelijk.

6. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Nee tegen Matrix. Dat die zijn tekst kwijt was. :)

7. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Vond ik ook bovendien erg voorspelbaar. Het is voor mij een raadsel dat deze zo'n hoog cijfer heeft op imdb.

Verveel me ben wel toe aan een goede film. Eens even een aantal bladzijdes in dit topic lezen :)

8. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    Ja ach, meningen zijn subjectief he ;)

Ik vond dit een redelijk standaard verhaal voor een film als deze.
    Er wordt gejaagt op een badguy, waarvan zeker is dat ie weer zal toeslaan, het hele idee met de seven sins vond ik uberhaupt niet echt interessant en had net zo goed iets anders kunnen zijn.

Ik vond het acteerwerk van brad pitt goed, maar ergerde me aan hoe ze die character hadden neergezet. Veel te cliché dom en ongeschikt voor een detective.

Het einde ook, met dat die dude niet weet dat zn vrouw zwanger is vond ik een beetje afgezaagd.

Het was gewoon niet mijn film, dat kan soms :9

9. Azumi

Azumi *

Leuk Bevonden:
    25
    Dat is toch ook de bedoeling? Het boksen was 'geevalueerd' van personen in de ring naar robots in de ring. De sport blijft boksen ;)

10. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    Trespass (2011)
    Ome Cage en mevrouw Kidman in de hoofdrol dat belooft natuurlijk een zinderende film te worden :+ Film over gijzeling, eerste 25min dacht ik oke dat is nog best interessant maar dat gevoel verdween daarna met de minuut. Echt hoe kan je zo'n beroerd slecht verhaal bedenken 8)8) 4,5

Killer Elite (2011)
    Jason statham in de hoofdrol, poept tegenwoordig zo'n 3 identieke actiefilms per jaar uit. Na transporter1, crank1 en deathrace heb ik eigenlijk nooit meer een leuke film van hem gezien. Ook deze vond ik weer niks, vond er eigenlijk gewoon niks aan, actie was ook allemaal niet echt boeiend. Dat is het dan wel waar je die film voor kijkt. 5-

11. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Heb hem nog steeds niet afgekeken Killer Elite. Kon me na 25 min al niet meer boeien.
    Zonde van de cast.

12. Taab

Taab man XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.330
    Zo'n evolutie is nutteloos als je precies hetzelfde ziet als eem gevecht met mensen. Voorafgaand aan het eindgevecht zie je iets spectaculairdere gevechten. Ik vind het ook niet de film verzieken. Klein kritiekpuntje.

13. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Fargo is verzonnen, stom he. :+

14. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Even een crosspost. Aanrader om vanavond de volgende film te zien.

22:35 - 00:45 - Das Leben der Anderen - Nederland 2

Niet missen zou ik zeggen als je hem nog nooit eerder gezien hebt. :thumbs:

15. PyamaManNL

PyamaManNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kon het niet laten, excuses.

16. Taab

Taab man XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.330
    Dank je wel. Ik dacht dat het lidwoord "een" met een m werd geschreven. Nu zie ik dat ik het mis had. Ik ben weer een stukje wijzer geworden. Dank je wel, PyamaManNL.

17. Henrive

Henrive zuur

Leuk Bevonden:
    10
    Inderdaad!

Van de week nog eens Koyaanisqatsi gekeken. Blijft betoverend, de combinatie tussen de prachtige beelden en de fenomenale muziek van Philip Glass deed me wederom in een trip belanden (al was ik deze keer stoned, dat helpt ook). Met recht een van mijn favoriete films. Enige punt van kritiek is de aftiteling met daarin de betekenis van het woord Koyaanisqatsi (en daarbij ook de betekenis van de film). Is niet nodig want dat was al duidelijk. Desondanks: [10/10]

18. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Ik mag de cd ook graag luisteren, top!

19. Henrive

Henrive zuur

Leuk Bevonden:
    10
    Ja, absoluut. :)

20. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Eternal Sunshine of the Spotless Mind

Mooie film met een geweldig geschreven script. Mooi om te zien hoe de herinneringen in elkaar overlopen en hoe het onderbewustzijn van de hoofdpersonage wordt weergegeven, afgewisseld wordt met de realiteit en hoe alles op het einde samenkomt. En dat zonder op enig moment cliché te zijn. Knap. De herinneringen zelf vond ik ook erg goed gedaan en wisten mij echt te raken. De ontwikkeling die het onderbewustzijn van de hoofdpersonage doormaakt tijdens de film is ook één die je aanzet tot dieper nadenken. Tot slot waren de acteerprestaties ook goed: Jim Carrey was op zijn best en met name Kate Winslet vond ik heel sterk acteren. Ze leek perfect voor de rol van het excentrieke, felle, impulsieve meisje.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina