1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Films] Meningen, Reviews, Previews, etc [Deel 23]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Dusky Demon NL, 23 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Real Steel gezien gister.

Van begin tot einde met een glimlach op m'n gezicht gezeten.
    Sure, best wel cheesy hier en daar, en het is natuurlijk gewoon Rocky met een feel-good sausje.

Vechtende robots ftw! :cool:

2. titan1980

titan1980 Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    33

lol ja vechtende robots wel ja, maar dat ventje moeten ze echt afschieten LOL

3. Jeffer

Jeffer Pearl Jam

Leuk Bevonden:
    0

Stop eens met pijpen, joh. Er komt alleen maar gelul uit je mond _O_

4. Azumi

Azumi *

Leuk Bevonden:
    25
    Darkest Hour

Ik snap ten eerste al niet waar de titel op gebaseerd is. Deze zal wel geselecteerd zijn uit een hele lijst pakkende titels; deze film had overigens ook 200 andere namen kunnen hebben.
    Het is een typische rampenfilm met aliens. Je weet precies wat er gaat gebeuren. Soms is het wel even spannend (maar nooit écht spannend), maar nergens wordt de film speciaal ofzo.
    Ik heb me wel geërgerd aan de clichés die er in zaten: dan valt er weer iemand op zo'n moment waar je even niet moet vallen, dan werkt er iets niet wat je nodig hebt, dan zegt er iemand 'ik blijf wel in mijn eentje hier beneden hoor', dan dit, dan dat. Te ongelukkig allemaal en te cliché.
    Op het eind verwachtte ik ook een beetje een kleine battle omdat er werd gezegt 'we're surrounded'. Dat stuk viel ook wel tegen, dat had grootser gemogen; nu komt dat stuk in mijn ogen afgeraffeld over.

Onderstaand cijfer omdat we gisteren met meerdere mensen naar de film gingen en het was wel gezellig. De film profiteert daar even van.

6

5. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    paar oude dvd'tjes gezien:

Enemy of the State (1998 )
    Aardig en spannend filmpje met Will Smith, dus mocht je je een avondje vervelen en hij is op tv dan issi wel het kijken waard. 7+

Bad Company (2002 )
    Chris Rock wat een irritant figuur is dat. Dat Anthony Hopkins ook met hem in een film wil spelen. Helft van de film gekeken, de andere helft nauwelijks meer gevolgd. 5-

Wild Things (1998 )

Denise Richards <3

anyways film gaat over wat tieners die geilen op hun leraar en bovenstaande mevrouw beweert dat ze is verkracht door hem, heel complot vervolgens. Het einde ging wel ff heel ver, was niet echt geloofwaardig allemaal
    6,5

Imaginary Heroes (2004)
    tragische drama, zit opzich wel aardig in elkaar maar je moet ervoor in de stemming zijn en dat was ik niet, dan gaat de film ineens wel erg traag en is het niet heel interessant. 6,5

6. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33

Wow ik had 'm ook gister gezien. :+ Alleen ik weet nog weinig van de film. Het einde is gewoon een waas voor me, dus geen cijfer van mij. :9

Meth is a hell of a drug.

Ik had wel Doodslag gekeken. Niet echt een bios-film, maar zeker een goed verhaal. Niet slecht voor een film van Nederlandse bodem. Toch wel een aanrader. 7,5/10.

7. Taab

Taab man XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.330
  8. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Wat is er vreemd dan? :)

9. Flinter

Flinter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Onderaan staat nog even
    "Quentin Tarantino's Django Unchained opens on 26 December 2012 (and we're expecting it to appear in plenty of our Top 10 lists…)"
    Kijk even op IMDB, damn wat een cast weer; Joseph Gordon-Levitt, Leonardo DiCaprio, Sacha Baron Cohen, Samuel L. Jackson, Christoph Waltz, Kurt Russell, Jamie Foxx, James Remar.

10. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Haha kijk dit is ten minste een Nederlandse film die ik wel een bezoekje waard vind. Complete over-the-top waanzin, dat gaat ons beter af dan dingen als Nova Zembla enzo :p.

11. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Idd. :p

Keihard geript van attack on the block. Maar boeiend. ;)

Laatst bewerkt: 15 jan 2012
  12. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Ben wel een beetje bang dat ze iets teveel hebben afgekeken van Snatch (en voor de rest heeft het wel een hoog Tarantino gehalte, weet niet of ik dat zo goed trek in een NL film).

13. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    Heb het script een tijd terug gelezen. Ben erg benieuwd! Jammer dat Jamie Foxx de hoofdrol speelt. Toendertijd waren de geruchten dat Will Smith de hoofdrol zou vertolken, leek mij een beter keus. Verhaal zit in ieder geval al snor!

14. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Script zal wel veel aangepast worden, dat is meestal wanneer het uitlekt. Heb het zelf niet gelezen, ik ga liever naar de bios om verrast te worden. Ben in ieder geval benieuwd.

15. Taab

Taab man XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.330
    De nummers 1, 5, 8 en 10 van zijn top 11.

Verder dat hij überhaupt deze ook considered heeft:
    Green Hornet
    Green Lantern
    The Hangover Part II

En als laatste dit lijstje:
    Nice Try Award

Drive
    Hanna
    Drive Angry
    Real Steel

Begrijpelijk als daar Drive Angry niet tussen stond.

Dat allemaal vind ik een beetje raar. Smaken verschillen. That's all. :)

16. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    :)

Moneyball

Goed mee vermaakt. 2 uur waren zo voorbij. Beelden waren goed en prima rollen van Pitt en Hill.

8/10

17. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Gisteren Star Trek 2009 gezien met mijn vader. Op BluRay. Blijft een vette film.

18. Jeffer

Jeffer Pearl Jam

Leuk Bevonden:
    0
    The Truman Show

Oh wat vind ik Jim Carrey heerlijk in dit soort films. Heb echt van iedere minuut genoten. Truman is een man die is opgegroeid als hoofdrolspeler van zijn eigen tv-show. Zijn hele leven is gestructureerd en toneel. Vrouw, job, vrienden, huis, echt alles is fake en dit zie je ook gewoon aan de stijl van de film wat ik een ontzettend sterk punt vind. Op een dag komt hij door een regiefoutje erachter dat er toch iets niet klopt in zijn zo'n perfecte leventje en besluit om tegen de 'wetten' in te gaan.

Een cijfer:.. 8.7 vind ik wel mooi.

19. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
  20. Sandman069

Sandman069 Active Member

Leuk Bevonden:
    94
    Dit weekend mijn collectie Van Damme-Films uitgebreid met Nowhere to Run en Maximum Risk :p

Mijn bedoeling is ze allemaal origineel te hebben, moet nu alleen de laatste films nog hebben :cool:

ik kan mss slechte smaak hebben, maar dat was mijn held toen ik klein was en ben dan toch altijd elke film blijven kijken :)
    ookal heb ik bij de laatste films veel gedacht. "VanDammage, wat heb je nu toch weer gedaan :mad:" :+

maar de films in zijn topjaren blijven goed!

Nowhere to run 7/10
    Maximum Risk 7.5/10
    :p

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina