1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Films] Meningen, Reviews, Previews, etc [Deel 24]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Dusky Demon NL, 18 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
  2. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Ziet er heel goed uit moet ik zeggen! Ben erg benieuwd.

Iemand binnenkort trouwens naar Star Wars Episode I: The Phantom Menace 3D? :cool:

3. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Mwah, nieuwe Spidey kan me niet overtuigen. Ziet er niet echt bijzonder uit en is te snel na de eerdere trilogie. En damn, wat ziet de Lizard er gaar uit. Nee, ik ga liever naar The Dark Knight Rises en The Avengers in de zomer.

American Psycho
    Nooit gezien, enige wat ik er van weet is deze foto hehe. Mix tussen een thriller en imo toch ook op veel momenten een zwarte komedie. Juist door Bale waren er een aantal momenten waar ik echt met een smile zat te kijken. Verhaal zelf deed me weinig, en was af en toe wel wat saai. Maar juist de momenten waar Bale zich liet gaan en van plan was om een moord te plegen zorgde ervoor dat ik toch geboeid bleef kijken. Bale zet dan ook een geweldige rol neer als kille maar uiteindelijke een niet te beheersen seriemoordenaar. Zijn gezichtsuitdrukkingen waren af en toe echt te geniaal, en op een gegeven moment had ik het idee dat hij best wel eens The Joker kon gaan spelen in TDK. Einde was wel goede einde waarbij je de kijker laat af vragen of het wel echt is gebeurd. 7

4. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Ik vind vooral de scènes dat hij zich in de maatschappij mengt zo goed. Neem nou de eerste paar scènes. In dat restaurant bijvoorbeeld. Of wanneer ze op kantoor hun business cards vergelijken. Of hoe hij die voice-over doet over hoe welke crèmes hij gebruikt. Echt zo geniaal.

5. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Tja die trailer , ach vind het prima want de Lizard speelt erin. IMO de beste Spidey villain.

American Psycho doet me altijd denken aan Chicken Run trouwens. Was toen met m'n ouders (was nog jong) naar Chicken Run in de bios, maar toen kwam de trailer van American Psycho. Al die kleine kinderen huilen , heeft Pathe nog vet veel gezeik mee gehad:+.

Laatst bewerkt: 7 feb 2012
  6. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Hehe, ja precies. Of de scènes waar hij over muziek begint te praten voor een moord, geniaal. Maar mooiste stuk was zijn confession, echt The Joker. _O_

7. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Haha, nice. 8) Geniale link ook. :lol:

8. Gemini NL

Gemini NL Mell

Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren The Woman in Black gezien. Voorspelbaar (welke horror niet?) maar toch een stuk enger dan de gemmidelde horror. Niet mijn genre, maar leuk om met een meid heen te gaan :) 6/10

Laatst bewerkt: 7 feb 2012
  9. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Hmm, ben toch maar niet gegaan naar de film. Kijk 'm wel een keer thuis;).

Waar heb je 'm gekeken Gemini?

10. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    True, heb ze een tijd geleden ook nog eens gezien en de CGI kan inderdaad nog mee met de meeste filmen. Moesten ze echter nu een nieuwe JP uitbrengen dan zal de CGI waarschijnlijk niet zo veel beter zijn maar 9/10 is het wel in 3D :'-(.

Zo gaan met deze iteratie blijkbaar de meer ernstige kant op. Ik ben benieuwd.

11. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
  12. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    oe laag cijfer, ik vond de film toch net iets te geniaal voor een 7 :)

Gisteren gekeken:

50/50
    een luchtige film over een zwaar onderwerp. Een jongen krijgt een heftige vorm van kanker en kan daar aan overlijden. De film laat zien hoe de jongen zelf maar vooral ook zijn omgeving hier mee om gaat. De film is soms grappig, soms wat zielig en kijkt verder lekker weg. De film laat je echter niet al te veel nadenken, geeft je zeker geen nieuwe inzichten en blinkt nergens ontzettend uit (ok het acteerwerk was erg netjes). Gewoon een goede zeven

7

13. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    haha moet je er wel verstand van hebben, ik zag wel dogma aan het begin van de film in m'n scherm staan, maarja dan weet je ook niet wat het betekend als je een film in een vreemde taal kijkt :9
    Maar wat ik al schreef, waarschijnlijk begreep/waardeerde ik niet alles uit Festen wat erin zat, vond het wel een bijzondere film die anders is dan andere ;)

14. Gemini NL

Gemini NL Mell

Leuk Bevonden:
    0
    Pathe Breda; hij was in de sneak preview. Had eigenlijk gehoopt op Shame, maar helaas.

15. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ik denk dat ik hem wel ga zien. Alleen moet ik even iemand zien te fixen om mee te gaan.

Na een aantal jaren de film niet gezien te hebben mag het onderhand wel weer. Moet wel toegeven dat het een van de minste is. De slechtste Star Wars film is nog altijd Attack of the Clones, zei het dat die wel spectaculair was wat je van Star Wars mag verwachten.

16. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Dit is toch een waargebeurd verhaal? Tenminste het is gebaseerd op een bestaande bokser? Bale speelde hier trouwens best goed in.

17. apoc123

apoc123 Lucian

Leuk Bevonden:
    0
    Bale was goed idd, maar voor de rest vond ik het allemaal maar tegenvallen. De gevechten vond ik slecht in beeld gebracht en Wahlberg acteerde ook niet op zijn best.

18. Azumi

Azumi *

Leuk Bevonden:
    25
    Geen film, maar toch:

Sons of Anarchy, seizoen 4
    Jammer dat het weer is afgelopen. Samen met Californication en Spartacus is dit een van de weinige series die ik kan blijven kijken. Er is zoveel shit gebeurt waardoor het lastig is om te vertellen waar dit seizoen met name over gaat. Een deal tussen SAMCRO, de IRA en een Mexicaanse kartel (Galindo) staat onder andere op het programma. Daaromheen gebeurd nog vanalles wat te maken heeft met business, trouw, vrienschap, etc. Hou het maar op een lottwist hier, plottwist daar, actie, spanning, drama en dikke motoren.

8.5

19. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Jep.
    Bale heeft ook een Oscar gewonnen hiervoor.
    Net als die moeder.

20. Kiss of Fire

Kiss of Fire Kiss of Fire

Leuk Bevonden:
    40
    Ga zo ff filmpje pakjen maar twijfel tussen the Girl with the Dragon Tattoo en The Help. Welke is leuker/beter?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina