1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Films] Meningen, Reviews, Previews, etc [Deel 24]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Dusky Demon NL, 18 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Nee, dat is niet jouw mening. Je interpretatie dat het iets speciaals zou zijn is fout. Dat is geen mening, dat is een interpretatie. Als je na wat lyrische reacties meteen verwacht dat je iets speciaals gaat zien en het dan vervolgens tegenvalt ligt het aan je interpretatie.

2. LifeLongGamer

LifeLongGamer Used Register

Leuk Bevonden:
    2
    Eens met Nerrazzuri. Alleen is er niets 'fout'.

Wat in mijn ogen wel een beetje vreemd is, is dat Gdzr niet snapt dat anderen Hugo WEL goed vinden. Ik denk dat hij deze discussie had kunnen omzeilen door te zeggen dat hij de film niet speciaal vindt.

3. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Dat zeg ik net dus. Dat het mijn mening is. Ik kan best begrijpen dat mensen de film wel goed vinden, ik vind de stijl waarin de film is gemaakt wel mooi. Alleen het verhaal waar de film over gaat vind ik niet echt boeiend. Had ook best wel moeite om te blijven volgen.

4. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    The Adventures of Tintin
    Allemachtig, zag er echt adembenemend uit. Begint gewoon eng te worden hoe goed animatie eruit begint te zien. Nooit fan geweest van Kuifje, en zover ik me kan herinneren heeft het me vroeger ook nooit geboeid. Film kijkt in ieder geval heerlijk weg en deed me eigenlijk enorm denken aan een mix van Indiana Jones met een vleugje Uncharted. Verhaal is aardig, muziek is lekker en de personages inclusief voice acting (vooral Serkis als Haddock en Simon Pegg en Nick Frost als Thomson/Thompson) waren echt geweldig. Heerlijke humor (scène met Thomson en Thompson bij de zakkenroller :lol:) was ook vermakelijk. Enorm verrast, wat mij betreft komen er nog meer films. Vorig jaar kwam Nickelodeon Movies al met Rango wat naast Ratatouille mijn favoriete animatiefilm is maar dit was ook geweldig. Hopelijk kunnen ze doorgaan met dit niveau _O_. 8.5

5. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Het is ook niet echt animatie meer. Het is gefilmd en daarna omgezet naar de animatie stijl. Nog steeds echt een mooie film though :)

6. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Zekerz, vooral die scene in 3D toen je dat shot van het model van de Eenhoorn voor het eerst zag. Dan zie je de camera voor de neus van het schip langsgaan, echt een WoW moment! _O_

7. HansSpijker

HansSpijker Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ben er nog minder over te spreken dan jij, denk ik. Ik vond Hugo echt crap. Zowel op visueel en inhoudelijk gebied een gedrocht. Ik chargeer lichtelijk, maar dat doen alle critici in feite ook, echter is hun mening om de een of andere reden ongelofelijk positief. Eendimensionale karakters, een prutverhaaltje en een veel te zwaar aangezette score die de hele film lang maar door en door jengelt. Het hele ding kon mij echt geen moment boeien.

Dan was het visueel ook nog eens oerlelijk. De hele stad en zijn omgeving kwam overduidelijk rechtstreeks uit een computertje en net als in Shutter Island deden de kleuren ook in deze film bijzonder nep aan. Geen enkele authenticiteit. Tel daar nog eens bij op dat de hoofdpersoon er op bepaalde momenten nog een aantal tenenkrommende quasi-wijsheden uit gooit en je krijgt een film die ik als zwaar onvoldoende beoordeel.

8. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Het gaat er om dat hij blijkbaar de interpretatie had dat anderen het een 'speciale' film vonden. Niet om z'n mening. Het jammere is alleen dat z'n mening mogelijk beïnvloed is dóór die foute interpretatie ;)

9. Taab

Taab man XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.326
    Ieder zijn mening, maar wat volgens mij een beetje vergeten wordt, is dat het hier in beginsel om een kinderfilm gaat. Een recensie als deze komt bij mij net zo over alsof je beargumenteert dat de klassieke Disneyfilm van Bambi of Bob de Bouwer helemaal kut getekend is en het verhaal ook flinterdun is. Mag natuurlijk, maar ja....

En aangezien iedereen het erbij vermeldt alsof het altijd een effectieve discussiemethode is: ik chargeer!

10. Kapitein_Merijn

Kapitein_Merijn PSN: Kapitein_Merijn

Leuk Bevonden:
    240
    Hugo moet je ook echt in de bios hebben gezien.
    Ik verwacht dat van iedereen het cijfer een stuk hoger uitvalt als je hem in 3D hebt gezien.
    Ik ben absoluut geen fan van 3D aangezien het nooit echt iets toevoegt aan een film maar bij Hugo is dit toch anders. Het is niet geforceerd en echt onderdeel van de film. De tandwielen, klokkentoren, sneeuw en stof zien er gewoon geweldig uit.
    Voor het eerst dat ik genoten heb van een 3D film in plaats van me te irriteren.

11. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Als ik de reviews hier zo lees is het goed vergelijkbaar met Avatar. Mooie sfeer & beelden maar flinterdun verhaal. Of zit ik er dan naast?

12. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik vind Kuifje dan eerder vergelijkbaar met Avatar. Die film draaide imho veel meer om de techniek dan Hugo.

Hugo heeft wel een klein verhaaltje maar dat verhaaltje is wel veel meer de focus van de film. Heb er in ieder geval met veel plezier naar gekeken.

13. Kapitein_Merijn

Kapitein_Merijn PSN: Kapitein_Merijn

Leuk Bevonden:
    240
    Helemaal waar.
    Het verhaal is inderdaad redelijk dun maar wat verwacht je ook van een familiefilm.

14. Henrive

Henrive zuur

Leuk Bevonden:
    10
    Neuh, dat is niet per se zo. In Hugo zit genoeg qua inhoud om interessant te blijven.

15. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Kung Fu Panda 2

Skadoosh
    8.5

16. LifeLongGamer

Leuk Bevonden:
    2
    Wat vond je van de bijdrage van Jean-Claude van Damme? Zitten er verwijzigen in naar hem en z'n films?

17. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Ik moet eerlijk zeggen dat ik weinig van zijn films ken. Wel doet Master Croc een keer zo'n typische 'Van Damme'-spagaat...

18. LifeLongGamer

Leuk Bevonden:
    2
    .......aaaaaAAAAHHHH.............

Die sokken...die WITTE SOKKEN!!!111

19. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Ik heb echt nooit begrepen waarom mensen (vooral vrouwen) een aversie hebben tegen witte sokken.

Kijk, witte sokken onder een pak ofzo, oké, dat ziet er niet uit, maar verder is het echt een belachelijke hype van mensen die elkaar napraten.

20. LifeLongGamer

Leuk Bevonden:
    2
    Die ingesmeerde spierballen en dat kekke turnpakje met die bobbel erin kon ik nog net hebben.

Die afschuwelijk witte sokken waren echter de druppel :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina