1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Films] Meningen, Reviews, Previews, etc [Deel 24]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Dusky Demon NL, 18 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Ik kan me eigenlijk best wel heel goed voorstellen dat als je de klik mist met The Big Lebowski, het een enorme tegenvaller is. Dat klinkt nogal logisch, maar het is nou eenmaal een film die het voornamelijk van z'n absurde humor moet hebben en verder nou niet heel objectief gezien 'goed' genoemd kan worden. Hij moet je echt liggen.

2. Chillco

Chillco Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Zombieland gezien. Toffe zombiefilm. Niet bepaald eng, maar wel met veel humor.
    7,5/10

3. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    Bad Teacher (2011)
    wow wat was deze film slecht 8) Cameron diaz begint er ook echt oud uit te zien, vond het niet fijn meer om naar te kijken :9
    4/10

4. Dedemsvaart

Dedemsvaart redonkulous

Leuk Bevonden:
    24
    Blood Simple. (1984)

Eerste film van the Coen Brothers.

Verhaal zit echt goed in elkaar. De film heeft weinig poespas, het draait puur om de story.
    Vrije traag, maar wist me wel te boeien. Op een gegeven moment werkt Ray (main male role) zich zo in de nesten dat je er zelf ongemakkelijk van wordt.
    Dat vond ik tof gedaan.
    De film is met name interessant omdat iedere character iets anders denkt, iedereen is uiteindelijk confused eigenlijk.

Toch vond ik de film door zijn trage verloop niet perfect. Nog steeds een stuk beter dan alle Hollywood crap van tegenwoordig though.

7.3/10

5. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Vandaag nog 2 films gezien:

Blow (2001)

Wederom een mooi stukje acteerwerk van Johnny Depp. Wel vet om zo'n stukje "geschiedenis" te zien. :D En als Ray Liotta er dan ook nog eens in meespeelt moet het wel een goede film zijn. :D

7,8 / 10

The Book of Eli (2010)

Ik snap niet waarom deze film maar een 6,7 krijgt op IMDb, ook al is het natuurlijk geen Top 250 materiaal (geen spetterende plot twists ofzo). Ik vond het echt een vette film. Heel veel film post apocalyptische films ken ik ook niet. Beetje een Fallout sfeer hing er in de film, dat was wel cool. Ik vond alleen die Beats by Dre oortjes echt een flater.

7,5 / 10

Laatst bewerkt: 22 jan 2012
  6. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Haha, mij vielen de oortjes ook op, maar hoezo is dat een flater? Kan toch gewoon zijn dat die kerel die heeft? 8)

En, ik vind het echt een gave film.

7. Henrive

Henrive zuur

Leuk Bevonden:
    10
    Vandaag nog even een toplijstje van 2011 gemaakt:

10. True Grit | Coen Brothers
    09. Submarine | Richard Ayoade
    08. The External World (short) David O'Reilly
    07. Midnight in Paris | Woody Allen
    06. Drei | Tom Tykwer
    05. Rubber | Quentin Dupieux
    04. Rundskop | Michael R. Roskam
    03. Melancholia | Lars von Trier
    02. Never Let Me Go | Mark Romanek
    01. The Tree of Life

8. Funkyzeit

Funkyzeit Member

Leuk Bevonden:
    0
    Haha, Rubber... Is dat die film over een op hol geslagen autoband die aan het moorden slaat?

9. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Wauw, ik kwam in The Doors - End Of The Night zowaar lyrics tegen die die indiaan aan het zwetsen was:

[yt]FnQdk9XMf6U[/yt]

Weet niet of iemand die film überhaupt gezien heeft, maar ik meld het toch maar ff. :+

10. Henrive

Henrive zuur

Leuk Bevonden:
    10
    Ja, die ja. Ik heb er al eerder iets over geschreven hier. Fantastische hoe de film zichzelf als B-film presenteert en vervolgens alle kritiek die je kunt hebben al gelijk terugkaatst in de film naar de kijker toe. :)

11. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Kon niet door die film heen komen. ben maar opgehouden toen de band steeds over dat flesje reed... ging echt nergens over. Misschien eerst wat meer stuff roken voordat ik em goed ga vinden.

12. Henrive

Henrive zuur

Leuk Bevonden:
    10
    Eerste keer dat ik hem keek was ik ook nuchter. Ik vond hem toen ook al grappig. Betekenisloos is dat stukje ook niet, juist door de openingsspeech krijgt de rest van de film opeens veel meer lading. En dat dan weer uitgelegd moet worden maakt het ook weer interessant.

13. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Klinkt interessant, ga hem zeker even een kans geven

14. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Rise of the planet of the apes

ik kende geen enkele van de Planet of the apes films, dus dit was de eerste. Vond hem geweldig, prima acteerwerk, ik gaf echt om de aap en ook om zijn baasje en zijn uiteindelijke goeie bedoelingen. Vind ook zeker dat er een boodschap in de film zit, echt van genoten.

15. Willem

Leuk Bevonden:
    686

Eerste foto, van de set. :) Zin an!

16. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Als je verder gaat. Kijk dan ook de 68 Planet of the Apes. :)

17. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Riddick-ulous?

18. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Jawel! Waar het allemaal begonnen is, is toch wel interessant om te zien. Ook al is de film dan wat minder.

19. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ja heb het ook aangepast. 1968 film is misschien nog de moeite waard. :)

20. Flinter

Flinter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Omdat de zoekfunctie soms wat te wensen over laat; Heeft iemand Dear Zachary (http://www.imdb.com/title/tt1152758/) gezien?

Hoor dat het een enorm goede film/docu is maar wel de treurigste/depressiefste ooit. Krijg ook vooral de tip om om vooral niet de trailer te kijken. Iemand die daar wat aan toe kan voegen?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina