1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Films] Meningen, Reviews, Previews, etc [Deel 24]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Dusky Demon NL, 18 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Vond Thor nog oppervlakkiger dan Captain America voelde bijna als een B film.
    Enige wat de film red voor mij was de Fantasy sfeer op die planeet.

    Superman kan wel tof worden btw ook al is het niet mijn favoriet. Zeker met het verhaal van Nolan/Goyer voor de nieuwe film en de beelden van Snyder.
     
  2. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.009
    Leuk Bevonden:
    9.573
    Lol Thor beter dan Capt. America 8)
     
  3. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Lezen. ;)
     
  4. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Scott Free Productions.....

    Is van Ridley en Tony Scott.
     
  5. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.009
    Leuk Bevonden:
    9.573
    Ja ik heb het ook over Reckuuza! ;)
     
  6. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ja ja. :+
     
  7. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.009
    Leuk Bevonden:
    9.573
  8. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Hhmm. Ik vind Thor een erg leuke film moet ik zeggen. Tof geacteerd, lekker luchtig verhaal, heel goede cast. Mooie decors en setting. Grappig. Ja, erg simpel ook, maar boeiend, moet niet altijd moeilijk zijn.

    Captain America vond ik iets saaier. Was meer van hetzelfde en minder verrassend.
     
  9. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.441
    Leuk Bevonden:
    17.550
    Had dat juist met Capt. America. Het begon redelijk oke, maar daarna werd het gewoon een cliche actiefilm. Ok, Thor was/werd dat ook maar vond Chris Hemsworth gewoon een baas, en die fantasy sfeer op die planeet was idd ook oke. + wat Willem ook zegt. Ze zijn beiden niet awesome, maar als ik moest kiezen dan toch zeker Thor.
    Ik hoop dan ook niet dat The Avengers zich meer op Capt. America richt (dacht dat ergens gelezen te hebben). Ben sowieso benieuwd of de film goed stand zal houden met al die characters erin, ookal zijn ze in aparte films ervoor geintroduceerd. Zal mij benieuwen.
     
    Laatst bewerkt: 6 apr 2012
  10. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik had gehoopt dat The Avengers meer richting The Watchmen kant opging.
    Maar dat gaat niet echt gebeuren zo te zien. Film gaat nog best wel tof zijn denk ik, maar zal niet veel meer zijn dat een spektakel film. Heb het persoonlijk wel een beetje gehad eigenlijk met die standaard Comic verfilmingen. Ze moeten allemaal richting de The Watchmen en Batman kant opgaan imo. :)
     
  11. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.441
    Leuk Bevonden:
    17.550
    Is Watchmen ook zo goed dan? Sowieso Batmankant hoor je mij ook niet klagen, maar dat kan denk ik alleen bij Batman, is toch echt de tofste superheld die er is..hoewel het met Spiderman ook goed zou kunnen, maar als ik die nieuwe Amazing Spiderman dan zie dan wordt dat ook weer weinig.
     
  12. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Watchmen laat gewoon een totaal andere kant zien van een Comic en dat maakt hem tof.
    Zit ook gewoon toffe actie in, maar het verhaal is superieur aan dat. :)

    Heeft ook een van de beste openings imo.

     
    Laatst bewerkt: 6 apr 2012
  13. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Watchmen laat helemaal niet de andere kant van een comic zien. Watchmen is zo'n goede film, omdat de comic zo goed is. Het is één boek met één doordacht verhaal.

    Films over Spider-Man, Thor, Captain America, etc. worden gebaseerd op 1000'en comics en al die comics vertellen een verhaal met dezelfde toon als de films. Het is niet meer dan logisch dat er zo'n verschil zit in Watchmen en bijvoorbeeld Thor.
     
  14. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik bedoelde meer juist dat het anders is dan je standaard superhero gedoe. :)
    Staat er misschien een beetje verkeerd.
     
  15. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Okeu. Maar dat is zeker waar. Eens een heel ander verhaal. Eigenlijk zijn het ook geen superhelden. De enige die daarvoor in aanmerking zou komen, wil helemaal geen superheld zijn. :9
     
  16. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.441
    Leuk Bevonden:
    17.550
    Oke, zal hem gaan kieken. Ben benieuwd. Net binnengehaald, ultimate cut, 3,5 uur?! 8)
     
    Laatst bewerkt: 6 apr 2012
  17. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Het is een pittige film om de eerste keer doorheen te komen, maar ga ervoor zitten. En ga je achtgeraf nog via internet verdiepen in het verhaal! De diepgang, de thematiek, de muziek, het detailniveau waarop over alles is nagedacht... briljant. Volgens mij was Watchmen de enige comic die door de Times is opgenomen in haar lijst van de 100 best Engelstalige (of Amerikaanse?) literaire werken. Een leuk feitje om te benadrukken hoe tof Watchmen is.

    Ik wil nog altijd het boek in mijn kast hebben. :)


    Ik ga vanavond met een maat van mij naar de bios. Is er een beetje goede optie die zou kunnen voorkomen dat wij naar the Hunger Games gaan? :p
     
  18. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Mwah ik zal voor de Directors Cut gaan. Blijf de Ultimate Cut wel voor de hardcore base vinden die het eigenlijk zo dicht mogelijk bij de graphic novel willen houden. DC is misschien het best voor de casual fan. :)
     
  19. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.660
    Leuk Bevonden:
    4.787
    @ Matrix: Intouchables :)
     
  20. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Safe House?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina