1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Films] Meningen, Reviews, Previews, etc [Deel 24]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Dusky Demon NL, 18 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Wat een film _O_

Echt geweldig, wow.

2. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Chronicle?

3. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Hoe frappant, al die films draaien momenteel niet in België. 8) Althans, niet bij onze vaste bioscoop, Euroscoop Maasmechelen.

4. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Haha, dat is onze vaste bioscoop ook en ik ga daar vanavond ook naartoe:9

Wij kijken altijd 2 films en gaan straks voor The Woman in Black en Project X. The Grey schijnt ook wel oke te zijn trouwens.

5. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    The Grey is imo totaal geen bios film. Ik had er zelf al moeite mee om hem uit te zitten voor mijn TV maar qua beeld en geluid is hij (imo) erg matig en het is zonde van je centen om daarvoor in de bios te gaan zitten.

6. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Echt keus hebben ze daar niet. :+

7. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Contraband

Beetje Gone in 60 seconds achtig. Broer doet iets verkeerd in het verkeerde wereldje en de hoofdrolspeler moet weer iets gaan doen waar die vroeger goed in was maar wat die afgezworen had. Verder doet de film niks speciaals ofzo en gebeuren er veel standaard dingen, maar blijft de film wel solide voor 1,5 uur dus het is wel goed vermaak. Wahlberg begint een beetje Statham te worden met zijn films. :)

6.5/10

8. McKnight_76

McKnight_76 cool

Leuk Bevonden:
    0

Ben benieuwd....over het algemeen vind ik Depp wel chillen.

9. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Hahaha wtf is dat voor een film man?

10. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Kurenai no Buto (1992)

Porco Rosso is een Ghibli die nogal Europees is aangelegd, net als bijvoorbeeld Kiki's Delivery Service en Lupin. Aangezien ik deze 2 films allebei erg sterk vond, waren mijn verwachtingen van Porco Rosso redelijk hoog.

En gelukkig maakt dit sprookje de verwachtingen dik waar. Hoe Miyazaki realiteit en fantasie met elkaar mengt is fantastisch. Het sfeertje is echt geweldig en je waant je echt in de mediterrane sferen. Daarbij opgeteld boeit het verhaal ook van begin tot eind. Marco als bounty hunter is echt een toffe hoofdpersonage en een leuke afwisseling op de vaak vrouwelijke hoofdrollen in Japanse animé. Doe mij maar zulke gasten, net als Rupan Sansei!

De film vliegt dan ook voorbij en het is altijd weer fantastisch dat zo'n Ghibli je echt kan meenemen... Je voelt je bijna weer een kind dat z'n fantasie de vrije loop kan laten gaan, een talent wat Miyazaki trouwens perfect in de vingers heeft.

Al met al één van mijn favoriete Ghibli's, samen met Rupan Sansei! Meer van deze films aub!

11. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Vandaag Hodejegerne en The Shining gezien. Nu bedtijd, schrijf straks meer.

12. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ik had hem een tijdje geleden ook al eens gepost. Het is weer eens een Depp/Burton film, de zoveelste. Di Caprio/Scorscese is ook zo'n goed voorbeeld.

13. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Onzin, die hanteren niet steeds hetzelfde concept als Burton/Depp.

14. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Hunger Games
    Die film viel mij reuze mee. Het begin heeft een gruwelijk meisjes-tieners-boek-gehalte, maar het overgrote deel van de film is gewoon spannend. Het zit vaak op de rand van cliché's, maar men gaat er meestal net niet overheen. Het camerawerk is wel chaotisch en kut.

7

15. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.347
    God Bless America is gekomen iemand al een review hier toevallig :)?

16. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Staat voor vanavond op de planning. :)

17. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.347
    jaa bij mij ook hoopte dat iemand mischien al iets kon zeggen erover maar ben bang van niet :)

18. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    VET :D

19. Taab

Taab man XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.326
    Ik ga zo Shame kijken en als ik nog zin heb, pak ik ook God Bless America mee.

Nog bedankt voor degenen die Intouchables zulke hoge cijfers gaven. Ik ben het daardoor gaan kijken en het viel niet tegen. Ik houd van dat soort verhalen. 100% feel good.

20. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    God Bless America

Vond hem wel lachen eigenlijk. Laat mooi de wereld zien waarin we nu in leven op een absurde manier en daar word dan op een absurde manier mee omgegaan. Zat vaak genoeg met een smile te kijken wanneer ze weer iemand neergeschoten die weer iets irritants deed wat zeer herkenbaar is. Had verwacht dat het ging vervelen na een tijdje dat schieten maar dat viel wel mee en zaten er best wel goede dialogen/scenes (monoloog op kantoor bijvoorbeeld) in en waren de acteurs best sterk.
    Een film die eens wat anders doet, blijf ik altijd toejuichen. :)

7.8/10

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina