1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Films] Meningen, Reviews, Previews, etc [Deel 25]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Dusky Demon NL, 7 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.959
    Staat al tijden op de to watch list. Heb inderdaad expres geen trailers en dergelijke gekeken. Volgens mij is het een komische parodie op het horrorgenre. Beetje zoals Tucker and Dale vs Evil, maar zeker weet ik het natuurlijk niet ;)

Drive gezien laatst. Aardige film wat betreft visuals en muziek maar was verder niet bijster van de film onder de indruk. Kon me ook maar moeilijk in het karakter van Gosling inleven. Kerel gedroeg zich als een dude die als kind te vaak door zijn alcoholistische moeder op zijn hoofd is laten vallen. Ik snap de hype niet helemaal. Ook erg grof zonder andere functie dan shockeren (niet dat ik daar persoonlijk nou zoveel problemen mee heb, maar toch). Zou de film een 7/10 geven.

2. Marco82

Marco82 Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Het is ook zo'n film, maar het uitmelken van de clichés is onderdeel van de plot en ga je leuk vinden. :)
    Het is allemaal onderdeel van iets anders, en wat dat is moet je lekker zelf ontdekken. ;)

3. NapoleJon

NapoleJon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    'Reclame' van David uit Prometheus. Zoveel zin in deze film.

4. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Lijkt me ook heel erg tof ja

5. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Tot nu toe vind ik alle filmpjes van Promotheus er bizar goed uitzien. Heb er echt héél veel zin in.

6. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Zeker, dit gaat denk ik weer een RS toppertje worden.

7. Killamonkey

Leuk Bevonden:
    4.959
    Wauw erg goede trailer zeg. Had me direct te pakken :thumbs:

8. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
  9. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.946
    Fuck, wil ik niet kijken!

10. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    [yt]Ew-SrlQ9tlI[/yt]

Ik zag net hier een clip van, deze ga ik zeker even checken. :D Hij krijgt ook best een aardig cijfer op IMDb, een 7.3. Het is een comedy over terroristen. :p

11. Killamonkey

Leuk Bevonden:
    4.959
    Erg leuke en originele film Dusky! Zeker als je een beetje van Engelse humor houdt. Jammer dat één van de leukste momenten al in de trailer zit |:- Mja, dat heb je met de hedendaagse trailers helaas. Niettemin een aanrader deze film :thumbs:

12. Henrive

Henrive zuur

Leuk Bevonden:
    10
    Four Lions staat al een poos op m'n harde schijf maar is echt zo'n film waar ik nooit aan toe kom.

Van de week Elena (Andrey Zvyagintsev, regisseur van onder andere Vozvrashchenie) gezien in de bioscoop. Bij laatstgenoemde had ik te hoge verwachtingen, over Elena had ik nog niks gehoord en dat was erg fijn. Film is een 'huis-tuin-en-keuken thriller' over een vrouw wiens loyaliteit naar haar echtgenoot en/of zoon flink wordt getest.

De film zal niet voor iedereen weggelegd zijn door het trage tempo. Vond hem zelf behoorlijk sterk, hier en daar huiveringwekkend. De soundtrack is van Philip Glass dus dat zit ook wel goed. Vooral geschikt voor in de bioscoop. [8,3]

13. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Moneyball

Billie Beane (Brad Pitt), General Manager van de Oakland Athletics, wil het honkbalkampioenschap winnen en moet het hiervoor met een beperkt financieel budget doen. Hij besluit om Billie James (Jonah Hill), een econoom afgestudeerd aan Yale, aan te nemen. Samen met deze man bouwt hij een team op via een onorthodoxe werkwijze - gebaseerd op statistieken en percentages van honkbalspelers - die het traditionele honkbalwereldje op z'n kop zet. Daarnaast kent het verhaal nog wat diepere lagen: zo is het interessant om te zien hoe Billie Beanes worsteling met zijn eigen verleden als honkbalspeler terugkomt in zijn gedrag. Over zijn privé-leven kom je echter niet al teveel te weten.

Vermakelijke film, die ook nog eens goed in elkaar zit. Uitstekend script, top acteerprestaties van Pitt en Hill en ook prima te volgen als je helemaal niets van honkbal weet (zoals ik). Enige wat ik er misschien op heb aan te merken is dat Pitt weer iets teveel als een baas wordt neergezet, hij moest uiteraard ook weer even in de gym losgaan, hij heeft overal schijt aan, gooit met tafels etc. Dat had echt niet gehoeven.

Laatst bewerkt: 18 apr 2012
  14. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    17.946
    Is Prometheus nou een soort prequel op Alien?

15. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
  16. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Wat een bazentrailers.

Dacht overigens eerst dat het over de film 'ted' ging:+.

17. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Renner blijft tof. En nu neemt die ook de Bourne films over en in de toekomst ook de MII films. :D

18. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    17.946
    MI is toch nog onzeker? Fuck Renner, MI is gewoon Tom Cruise, Bourne gewoon MATT DAMON OKE?! Dan fixen ze maar een nieuwe franchise.

19. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Was al bekend volgens mij. Daarom ook de reden dat die in 4 zat om zijn character te introduceren. Vind het wil prima eigenlijk. Renner is tof en het is ook niet zo dat die Bourne of Hunt vervangt is gewoon een parallel verhaallijn. :)

20. Reckuuza

Leuk Bevonden:
    17.946
    Ik dacht zoiets ook gelezen te hebben, maar volgens mij wilde Tom Cruise ook gewoon graag nog verder hoor. Hoe komt Renner opeens aan al die rollen dan, speelt ff de nieuwe Bourne, Mission Impossible hero en Hawkeye in the Avengers. 8)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina